![]() |
|
Bekijk mijn site plz, daar staan al mijn gedichten op, met kritiek kun je replyen op deze topic. mijn site is:
Mijn Site(engels) als je even zou willen stemmen bij Some Questions zou dat ook ontzettend fijn zijn. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haal alsjeblieft die zenuwen-belletjes van de muis weg, sitemaker. Ik had ook zo'n soort dingetje bij de cursor bij mijn allereerste website, en dat vond ook iedereen irritant. Verder raad ik je aan je overige gedichten nog even te verwerken in een html-pagina ipv in een Word-bestand. Achter een link is op zich wel goed, maar dit verneukt de layout totaal. En voeg misschien wat witregels toe aan "The Soul". Door de opmaak- en spellingsfouten is het niet echt prettig lezen, en dan kom je nauwelijks meer toe aan de inhoud.
||
Citaat:
He is dead is Hij is dood, bijv. naamw. dus. Echter, The dead of Verona are buried here betekent De doden van Verona liggen hier begraven Death is het zelfstandig naamwoord (de) dood. Zoals in His death was painless. Iemands dood, of de dood zelf. Maar niet dode mensen. Duidelijk?
Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 16:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
POLL: Wedstreed CSN | 60 | 23-03-2008 13:59 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
O te! [Latijn] Negrotiator | 7 | 06-11-2003 16:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Quiz! MickeyV | 50 | 08-09-2003 14:42 | |
Games |
Clans Verwijderd | 14 | 24-12-2002 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |