Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 10:21
wba
wba is offline
Ik had gister een magentronmaaltijd gegeten namelijk boerenstampot ofzo met rookworst. Het lag al sinds donderdag in de koelkast (dus in totaal ongeveer 5 dagen).
Toen ik het gisteravond uit de koelkast haalde was er een soort wit slingertje van een aantal centimeter aan een kant van die rookworst uitgekomen. Ik heb het wel gewoon opgewarmd en opgegeten (dat ene stuk had ik er afgesneden).
Maar ik ga mezelf nu allemaal enge dingen in mn hoofd halen van wat dat geweest kan zijn. En of het kwaad kan dat ik de rest van het vlees wel opgegeten heb.
Kan iemand mij dat misschien vertellen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2005, 12:34
Qamra
Qamra is offline
Zal wel vet geweest zijn. En anders merk je het vanzelf he

Maar goed, als het niet stonk en nog goed smaakte (en er verder goed uit zag) is de kans klein dat het wat was. Als het zó bedorven is dat je het ziet, dan moet je het zeker proeven en al helemaal ruiken.
Oud 22-02-2005, 13:14
Fleur
Fleur is offline
Ja de rookworst had lintworm..

Op zich maakt het ook in de meeste gevallen niet veel uit hoe lang het (ongeopend) in de koelkast ligt, maar welke houdbaarheidsdatum er op de verpakking staat.
Als die in orde was zou k me geen zorgen maken, bedorven voedsel ruik of proef je meestal wel (als je het al ziet dus)
Oud 22-02-2005, 13:45
wba
wba is offline
Citaat:
Fleur schreef op 22-02-2005 @ 14:14 :
Ja de rookworst had lintworm..

Op zich maakt het ook in de meeste gevallen niet veel uit hoe lang het (ongeopend) in de koelkast ligt, maar welke houdbaarheidsdatum er op de verpakking staat.
Als die in orde was zou k me geen zorgen maken, bedorven voedsel ruik of proef je meestal wel (als je het al ziet dus)
is dat een grapje van dat lintworm of niet? want ik zat ook aan zoiets te denken. ik heb geen idee hoe erg dat is?
de houdbaarheidsdatum was in orde ik weet alleen niet of de koelkast altijd te vertrouwen is hier.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:29
leucomelas
leucomelas is offline
denk niet dat het serieus een lintworm was... die zitten altijd in levend vlees of vergis ik me nou? en hoe zou een lintworm in hemelsnaam in een rookworst in een magnetronmaaltijd komen??
Oud 04-03-2005, 14:19
Verwijderd
Een lintworm is echt onmogelijk hoor.

Ik zou me er niet te druk over maken als ik jou was, waarschijnlijk gewoon iets van vet ofzo.

Als het nog goed smaakte, dan zal het wel goed geweest zijn
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:25
Verwijderd
Ik denk idd dat het ook iets van vet was. Maar goed, je hebt het er in ieder geval vanaf gesneden en het smaakte niet raar... ik zou me er niet druk om maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten