![]() |
|
Verwijderd
|
29 februari
Vastberaden trekt zij groeven in het grijnzen van de zee, haar kalmte lijkt te impliceren dat zij gisteren pas vertrok, ‘t was veel langer dat zij dwaalde, een jaar vol weggezonken tijd maar met de boot die zij ver-haalde, heeft zij toch haar doel bereikt: De kliffen – die van februari – rijzen langzaam voor haar op. Vanuit de schaduw van de kliffen stuurt zij schuchter naar de zon. De statigheid van de twee rotsen sterken haar nu in haar kracht en zij tuurt al naar de doorgang, waaruit al het licht verschijnt, waarin ook het mysterie-donker net zo plotseling verdwijnt. Nog heel even en zij is er, daar waarop zij heeft gewacht. Op ’t water slechts een schim nog, daar waar eerst een bootje lag, omdat de schaduw van die kliffen uiteindelijk iets tijdigs was. De titel (gedeeltelijk) als reactie op Not for Sale's 1 maart van vorig jaar. Ik vraag me af of wel duidelijk is wat ik bedoel (het is wel vaker wazig ![]() Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 22:43. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was verder ook geen reactie op dat gedicht zélf hoor (dat was een beetje te hoog gegrepen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #Veel+3 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 17:38 | |
De Kantine |
DK - meet #16 TopDrop | 500 | 27-01-2008 19:09 | |
Muziek |
Fight For Fame Bandwedstrijd 29 Februari en 1 Maart 2008 JorisChamp | 0 | 22-01-2008 20:43 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 |