Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 14:52
THC1
THC1 is offline
Een leerling van het Cals College in IJsselstein moet met onmiddellijke ingang een Nederlandse vlag van zijn schooltas verwijderen. Volgens waarnemend directeur Rob Bijeman moet het vlaggetje beschouwd worden als 'provocerend gedrag' ten opzichte van leerlingen van vooral Marokkaanse afkomst.

De vader van de 16-jarige Patrick Balk, de leerling die de vlag moet verwijderen, zegt dat Marokkanen druk hebben uitgeoefend op de directie om het vlaggetje te verwijderen. ''Mijn zoon is geregeld doelwit van bedreigingen door Marokkanen. Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig. Niettemin vinden ze dat hij hen uitdaagt, ook met zo'n vlaggetje. Het is te gek voor woorden''

Volgens directeur Bijman is er geen pressie op hem uitgeoefend om het vlaggetje te laten verbieden. Verder zegt hij dat zijn school geen platform is voor provocerend gedrag. Patrick moet maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. De leerling in kwestie voelt daar weinig voor.

www.degelderlander.nl

Dit vind ik helemaal erg, in wat voor land leven we ??????
nederland toch ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2005, 14:54
Verwijderd
Wat is Nederland nou?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 14:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-01-2005 @ 15:54 :
Wat is Nederland nou?
een land
Oud 29-01-2005, 14:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 15:52 :
....
www.degelderlander.nl

Dit vind ik helemaal erg, in wat voor land leven we ??????
nederland toch ?
er

dat boeit niet zoveel. Het is de directeur die verantwoordelijk is voor het verbieden van dit vlaggetje. Het is niet bij wet geregeld ofzo.

En die directeur is imo gewoon een sukkel. Het is een vlaggetje van het land waar je school notabene staat en niet 1 of ander fascistisch symbool ofzo.
Oud 29-01-2005, 14:57
Agamemnon
Agamemnon is offline
Deze actie slaat dus echt nergens op.
Oud 29-01-2005, 15:01
THC1
THC1 is offline
het ergste is nog, vind ik, op diezelfde school mag een turks vlaggetje wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Echt iets voor de categorie 'boeiend' of ''t is wah'.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-01-2005 @ 15:54 :
een land
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 16:01 :
het ergste is nog, vind ik, op diezelfde school mag een turks vlaggetje wel
hoe weet je dat?
Oud 29-01-2005, 15:27
McCaine
McCaine is offline
Dit is best dom
Oud 29-01-2005, 15:27
THC1
THC1 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-01-2005 @ 16:14 :
hoe weet je dat?
Woon in utrecht, ken veel mensen die erop zitten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 16:27 :
Woon in utrecht, ken veel mensen die erop zitten
Erg betrouwbaar allemaal
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:42
THC1
THC1 is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-01-2005 @ 16:35 :
Erg betrouwbaar allemaal
Paar reacties van een ander forum :

maar die marokanen of turken mogen wel een turkse vlaggie dragen, zie het vaak zat overal dat ze een vlag dragen

wat zegt een vlaggetje nu? nou dan moeten we ook maar alle vlaggen met koningedag maar weg laten is ook provocerend voor de marokanen

--

onzin! Bij ons op de mid-school liepen een tijdje geleden ook wat leerlingen met een grote turkse vlag... dat mag, maar ook wij mogen geen NL vlag...
--

Ohja, een amerikaanse, duitse, turkse, marokkaanse vlag, dát mag allemaal.. maar wanneer je een nederlandse vlag ergens op draagt ben je provocerend bezig..jaja..echt heel apart

--
sorry hoor, maar dit slaat nergens op. bij mij op school zitten marokkanen met die lopen met leren jassen rond met op de achterkant een marokkaanse vlag van zo'n 30 bij 40 cm... dan is dat een godsgruwelijk erger graadje van provoceren...

Nooit gezien, provocerend gedrag van "niet nederlanders"?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:43
Verwijderd
Fok nog wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 15:52 :
"(...) Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig. (...)"
Waarom geloof ik van die laatste zin nou geen snars
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:47
THC1
THC1 is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-01-2005 @ 16:43 :
Fok nog wel
Fok ja, sommigen daar mogen dan een beetje extreem rechts doen overkomen maar nu vind ik ze zeker wel gelijk hebben . Die marokkanen wonen toch ook in nederland of niet ?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:48
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 16:46 :
Vechtlustig of niet, nog geen reden om in dit land op een school de eigen nederlandse vlag te verbieden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:49
Verwijderd
Waarschijnlijk is die gast inderdaad een of andere extreem rechtse stumper, maar dat is natuurlijk geen reden om het dragen van Nederlandse vlaggen te verbieden. Aanstellerij.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 16:47 :
Fok ja, sommigen daar mogen dan een beetje extreem rechts doen overkomen maar nu vind ik ze zeker wel gelijk hebben . Die marokkanen wonen toch ook in nederland of niet ?
Extreem rechts en gelijk hebben?

Het is inderdaad overdreven maar ik geloof geen fuck van zijn motieven om het te dragen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:09
Verwijderd
Precies. Het zal wel gewoon zo'n nationalistje zijn geweest. En bovendien, ook al deed hij het niet om te shockeren, ook pubers die het leger inwillen en dáárom met een vlaggetje lopen zijn triest.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:11
yavanna
yavanna is offline
waarom mag je geen Nederlandse vlag op je tas hebben als je in Nederland woont?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:13
Verwijderd
Ja, vraag het aan die schooldirecteur.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:15
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 17:09 :
Precies. Het zal wel gewoon zo'n nationalistje zijn geweest. En bovendien, ook al deed hij het niet om te shockeren, ook pubers die het leger inwillen en dáárom met een vlaggetje lopen zijn triest.
Daarom hoeft dat nog niet verboden te worden in NEDERLAND
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:15
Verwijderd
Waarom zou je uberhaupt met een nederlandse vlag rondlopen?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:16
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 17:09 :
dat neemt niet weg dat de reactie van die directeur nogal bekrompen aandoet.
Oud 29-01-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 29-01-2005 @ 17:15 :
Om anderen een egotrip te geven.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
THC1 schreef op 29-01-2005 @ 17:15 :
Daarom hoeft dat nog niet verboden te worden in NEDERLAND
tis ook niet verboden in NL, maar op die school.
Oud 29-01-2005, 16:32
MB
MB is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 16:46 :
Ik geloof het wel, meeste van die lonsdale achtige mannetjes hebben een grote bek, maar als er daadwerkelijk negatief lichamelijk contact aan te pas dreigt te komen, dan durven ze neit meer

Citaat:
Vind ie waarschijnlijk stoer ofzo
Oud 29-01-2005, 16:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nationalisme?

feestdagen?

trots?

zelf iets te vieren?
Oud 29-01-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 29-01-2005 @ 17:07 :
Het is inderdaad overdreven maar ik geloof geen fuck van zijn motieven om het te dragen
Motieven kun je niet toetsen en het is dan ook compleet belachelijk om dit soort dingen te verbieden op basis van iemands motieven in plaats van op de feiten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:46
Pierreke
Pierreke is offline
Ik vind dit een beetje raar...er lopen genoeg mensen rond met Britse vlaggen op hun kleren, of communistische tekens. Dit zou dan ook verboden moeten worden. Bovendien wonen we in Nederland en zijn we niet bezet dus is het tonen van de Nederlandse driekleur niet verboden; het is iets ok trots op te zijn toch; het zou ons tot eenheid moeten maken!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
nogal dom ja
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:36
Vice
Vice is offline
Als er iets is waar ik niet op let dan zijn het wel vlaggetjes op tassen. Ik vind het maar aanstellerij van die school. Het zou best kunnen dat die knul zo'n extreem rechts figuur is, maar de situatie verander je niet door een Nederlands vlaggetje te verbieden.
Oud 29-01-2005, 17:38
Verwijderd
Wat een onzin, het is een symbool van het land waarin je leeft. Wat verbieden ze daar nog meer? Alle andere landsymbolen zouden dus ook moeten, dus ook godsdienstige symbolen, etc. Kunnen ze beter een schooluniform invoeren. En als je de turkse vlag wel mag gebruiken is dit gewoon je reinste discriminatie, ongeacht de aard van die jongen. Ik zeg toch ook niet dat de turkse vlag provocerend is omdat er mensen zijn tegen de toetreding van turkije in de EU.

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:50
Pierreke
Pierreke is offline
Ze hebben daar duidelijk nog niet van iconificatie gehoord..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:56
Jochem12
Jochem12 is offline
is er eindelijk weer is iemand die van nederland houdt word ie nog bestraft
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 21:22
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
shocking!

een nederlandse vlag in een nederlands land, goh .

dit is pure discriminatie, mensen. wat moeten onze allochtonen wel niet denken?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 22:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Belachelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 01:02
T_ID
T_ID is offline
Hmm, eens even het leerlingenstatuut van het Kals erop nagelezen...

(http://www.cals.nl/calsijsselstein/indexIJsselstein.htm)

17. Vrijheid van meningsuiting.

17.1 De in de grondwet en internationale verdragen vastgestelde vrijheid van meningsuiting wordt door iedereen gerespecteerd.

17.2 Wie zich door een ander in woord, geschrift of gedrag gekwetst of be_le_digd voelt, kan een klacht indienen bij een lid van de schoolleiding. Voor de klachtenregeling zie artikel 28.

Okay, tot zover klopt het nog...

Maar dan:

17.3 Het lid van de schoolleiding stelt vast of er sprake is van belediging. Het lid van de schoolleiding kan bepalen dat degene die een ander beledigd heeft zijn verontschuldigingen aanbied
Ai, de arbitraire beslissing geld dus alleen voor het maken van excuses, nergens staat dat er eisen mogen worden gesteld.

Ze zetten zich verder in de hoek:
[I]17.4 Een leerling heeft het recht op vrijheid van uiterlijk tenzij deze in_ gaan tegen algemene normen van fatsoen.[/I
]Ik zou zeggen dat de Nederlandse vlag wel degelijk fatsoenlijk is, eventueel lonsdaler zijn valt onder een politieke mening.

Maar, jetzt geht wirklich los:
17.5 De school kan alleen bepaalde kleding verplicht stellen wanneer deze kleding aan bepaalde eisen in verband met gebruik, hygiëne of veiligheid moet voldoen.
Dus tenzij een Nederlandse vlag brandgevaarlijk, onhygienisch, of onvelig is mag het verwijderen niet geeist worden...

Verder is een cruciale fout gemaakt bij de klachtenprocedure:

28.8 De schoolleiding stelt degene tegen wie de klacht gericht is, in de ge_le_gen_heid verweer te voeren.
Er was tot nu toe slechts sprake van een mededeling "het ding moet eraf", dit kan dus onmogelijk een gegronde klacht zijn.

Lijkt me tijd voor een meeltje naar ijsselstein@cals.nl, zeker zelf als leerlingenraadlid wil ik wel eens weten hoe ze verwachten hier in godesnaam mee weg te komen.
Oud 30-01-2005, 02:39
Floris_22
Floris_22 is offline
Wat een belachelijke onzin, ik maak toch zeker zelf wel uit of ik in Nederland een Nederlandse vlag ergens op pleur.
Zoals ik het lees zijn ze gewoon bang voor een confrontatie. Wat ook wel weer logisch is, want 1 Nederlandse vlag betekend natuurlijk tig Marokkanen op je dak.
Door sommige dingen begin ik echt te denken, wat voor land is dit geworden. Zo maken andere bevolkingsgroepen inderdaad zo langzamerhand de dienst uit.
Oud 30-01-2005, 02:51
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Misschien is hij er trots op Nederlander te zijn. Als dat al niet mag
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 02:55
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 30-01-2005 @ 03:39 :
Door sommige dingen begin ik echt te denken, wat voor land is dit geworden. Zo maken andere bevolkingsgroepen inderdaad zo langzamerhand de dienst uit.
Sorry, maar dit slaat helemaal nergens op. De schoolhoofd die deze beslissing heeft genomen, is een autochtoon.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 03:13
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 30-01-2005 @ 03:55 :
Sorry, maar dit slaat helemaal nergens op. De schoolhoofd die deze beslissing heeft genomen, is een autochtoon.
Jazeker wel, beter lezen. In het originele bericht staat dat het onder druk van Marokkanen is "verboden". Tenminste dat zegt die gast. Dus ga me niet vertellen dat het schoolhoofd de beslissing alleen heeft genomen.
Ik reageer alleen op de tekst, ik verzin het zelf niet.
Oud 30-01-2005, 03:23
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 30-01-2005 @ 04:13 :
Jazeker wel, beter lezen. In het originele bericht staat dat het onder druk van Marokkanen is "verboden". Tenminste dat zegt die gast. Dus ga me niet vertellen dat het schoolhoofd de beslissing alleen heeft genomen.
Ik reageer alleen op de tekst, ik verzin het zelf niet.
Jij moet beter lezen. Een aantal Marokkanen scheint druk uitgeoefend te hebben, maar dat heeft die vader en dat kind hebben dat ook gedaan. De autochtone directeur heeft alles afgewogen, en heeft toen de beslissing genomen dat ht beter is dat die jongen zijn Nederlandse vlag wegneemt. Wat is hier de schuld van de Marokkanen? Mogen ze niet zeggen dat ze zich geintimdeert voelen door zo'n vlaggetje? Zijn het 2e rangsburgers die maar tevreden mogen zijn met wat ze krijgen, of hebben ze de zelfde rechten als de autochtonen?

De directeur had de klachten moeten aanhoren, en de groep die zich geintimideert voelt moeten vertellen dat het ze zich niet moeten aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 03:29
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 30-01-2005 @ 04:23 :
Jij moet beter lezen. Een aantal Marokkanen scheint druk uitgeoefend te hebben, maar dat heeft die vader en dat kind hebben dat ook gedaan. De autochtone directeur heeft alles afgewogen, en heeft toen de beslissing genomen dat ht beter is dat die jongen zijn Nederlandse vlag wegneemt. Wat is hier de schuld van de Marokkanen? Mogen ze niet zeggen dat ze zich geintimdeert voelen door zo'n vlaggetje? Zijn het 2e rangsburgers die maar tevreden mogen zijn met wat ze krijgen, of hebben ze de zelfde rechten als de autochtonen?

De directeur had de klachten moeten aanhoren, en de groep die zich geintimideert voelt moeten vertellen dat het ze zich niet moeten aanstellen.
Waar staat dat er pressie is uitgeoefend door de vader en het kind?
En waar staat dat de directeur alles heeft afgewogen en toen pas een beslissing heeft genomen?
En ik begrijp niet waarom je begint te ouwehoeren over 2e rangs burgers en rechten.
Het gaat erom dat Marokkanen beginnen te zeiken over een Nederlandse vlag. Ja, helaas die vlaggen komen voor in Nederland. En als iemand die wil dragen, graag zelfs!
Ik vraag me werkelijk af waarom iemand geintimideert zou kunnen zijn door een Nederlandse vlag. Wat een gezeik over intimidatie en dezelfde rechten als autochtonen.
Oud 30-01-2005, 03:45
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 30-01-2005 @ 04:29 :
Waar staat dat er pressie is uitgeoefend door de vader en het kind?
En waar staat dat de directeur alles heeft afgewogen en toen pas een beslissing heeft genomen?
En ik begrijp niet waarom je begint te ouwehoeren over 2e rangs burgers en rechten.
Het gaat erom dat Marokkanen beginnen te zeiken over een Nederlandse vlag. Ja, helaas die vlaggen komen voor in Nederland. En als iemand die wil dragen, graag zelfs!
Of jij bent gewoon te dom, of je concentratievermogen is doordat het inmddels 4 uur is, afgenomen.

Er staat nergens letterlijk dat het kind en zijn vader hebben gezegd dat ze het er niet mee eens zijn. Maar aangezien Patrick is verteld dat hij maandag zijn vlag af moet doen, heeft hij in ieder geval de kans gehad om zijn zeggie te doen. En sowieso, spreekt het voor zich dat een iemand die het tot directeur heeft geschopt van een middelbare school, verstandig genoeg is om beide partijen aan te horen.

Ik begin te ouwehoeren over 2e rangsburgerschap, omdat jij deze groep het recht op zeiken niet gunt. Dat recht is eenieders recht. Netzoalsdat jij hier je facistische iedeetjes tentoonsteld, dat ze niet eens mogen zeiken, mogen zij zeiken dat ze zich geintimideert voelen door iemand in legeruniform, met daarop een vlaggetje.

Zoals ik al eerder zei, ligt alle schuld bij de directeur. Die heeft de beslissing genomen.
Citaat:
Ik vraag me werkelijk af waarom iemand geintimideert zou kunnen zijn door een Nederlandse vlag. Wat een gezeik over intimidatie en dezelfde rechten als autochtonen.
ik vraag me ook af hoe ze zich geintimideert voelen. Ze leven tenslotte in het land waar die vlag symbool voor staat.
En zeiken mogen ze, of jij het nou leuk vindt, of niet. Als je niet wilt dat burgers mogen zeiken, ga je maar lekker naar Iran of Korea ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 03:54
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 30-01-2005 @ 04:45 :
Of jij bent gewoon te dom, of je concentratievermogen is doordat het inmddels 4 uur is, afgenomen.

Er staat nergens letterlijk dat het kind en zijn vader hebben gezegd dat ze het er niet mee eens zijn. Maar aangezien Patrick is verteld dat hij maandag zijn vlag af moet doen, heeft hij in ieder geval de kans gehad om zijn zeggie te doen. En sowieso, spreekt het voor zich dat een iemand die het tot directeur heeft geschopt van een middelbare school, verstandig genoeg is om beide partijen aan te horen.

Ik begin te ouwehoeren over 2e rangsburgerschap, omdat jij deze groep het recht op zeiken niet gunt. Dat recht is eenieders recht. Netzoalsdat jij hier je facistische iedeetjes tentoonsteld, dat ze niet eens mogen zeiken, mogen zij zeiken dat ze zich geintimideert voelen door iemand in legeruniform, met daarop een vlaggetje.

Zoals ik al eerder zei, ligt alle schuld bij de directeur. Die heeft de beslissing genomen.

ik vraag me ook af hoe ze zich geintimideert voelen. Ze leven tenslotte in het land waar die vlag symbool voor staat.
En zeiken mogen ze, of jij het nou leuk vindt, of niet. Als je niet wilt dat burgers mogen zeiken, ga je maar lekker naar Iran of Korea ofzo.
Ik begrijp werkelijk niet waar je het lef vandaag haalt om maar te oordelen.
Tuurlijk mag iedereen zeiken over zaken, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens moet zijn. Ik mag toch commentaar leveren? Net zoals jij commentaar mag leveren op mij. Maar begin aub niet te ouwehoeren over dat ik niet wil dat burgers zeiken en dat ik maar naar Iran of Korea moet gaan.
Jij zegt dat ik iemand het recht om te zeiken niet gun? Ik heb fascistische ideeën? Wat een onzin.
Maar ik vind het onzin dat iemand zich geintimideert voelt door een uniform met een Nederlandse vlag. En dat is mijn mening, en wat je er ook van vindt, die heb je maar te respecteren.
Net zoals ik jouw mening respecteer, wat voor onzin je ook uitkraamt.
Oud 30-01-2005, 04:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 30-01-2005 @ 04:54 :
Ik begrijp werkelijk niet waar je het lef vandaag haalt om maar te oordelen.
Wat is er mis met oordelen vellen? En wie velde nou het oordel dat Marokkanen hier langzamerhand de dienst beginnen uit te maken?
Citaat:
Tuurlijk mag iedereen zeiken over zaken, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens moet zijn.
Dat zeg ik toch ook niet? Hoe kom je daar opeens bij? ik zelf ben het er ook niet mee eens, en vindt het, zoals ik eerder heb aangegeven zelfs belachelijk dat het dragen van de Nederlandse vlag wordt verboden.
Citaat:
Ik mag toch commentaar leveren?
Waar zeg ik dat je dat niet mag? Waarom vraag je dat?
Citaat:
Maar begin aub niet te ouwehoeren over dat ik niet wil dat burgers zeiken en dat ik maar naar Iran of Korea moet gaan.
Vriend, je zei zelf lettelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen zo langzamerhand de dienst beginnen uit te maken. Alleen maar omdat ze zeiken. En dus zei ik, dan ga je maar naar een land waar dat niet mag. Maar nu zeg je in je laatste post weer dat ze wel mogen zeiken. Wat is het nou?
Citaat:
Maar ik vind het onzin dat iemand zich geintimideert voelt door een uniform met een Nederlandse vlag. En dat is mijn mening, en wat je er ook van vindt, die heb je maar te respecteren.
uiteraard. Trouwens respecteer ik niet alleen die mening, maar ik deel hem ook.
Citaat:
Net zoals ik jouw mening respecteer, wat voor onzin je ook uitkraamt.
nee, jij bent hier diegene die onzin uitkraamt, en het ook nog eens niet door heeft. Maar het zal wel door de tijd komen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 04:10
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 30-01-2005 @ 05:07 :
Wat is er mis met oordelen vellen? En wie velde nou het oordel dat Marokkanen hier langzamerhand de dienst beginnen uit te maken?

Dat zeg ik toch ook niet? Hoe kom je daar opeens bij? ik zelf ben het er ook niet mee eens, en vindt het, zoals ik eerder heb aangegeven zelfs belachelijk dat het dragen van de Nederlandse vlag wordt verboden.

Waar zeg ik dat je dat niet mag? Waarom vraag je dat?

Vriend, je zei zelf lettelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen zo langzamerhand de dienst beginnen uit te maken. Alleen maar omdat ze zeiken. En dus zei ik, dan ga je maar naar een land waar dat niet mag. Maar nu zeg je in je laatste post weer dat ze wel mogen zeiken. Wat is het nou?

uiteraard. Trouwens respecteer ik niet alleen die mening, maar ik deel hem ook.

nee, jij bent hier diegene die onzin uitkraamt, en het ook nog eens niet door heeft. Maar het zal wel door de tijd komen.
Ik wil nog reageren, maar inderdaad, zoals je zei. De tijd is niet best, tis al 5 uur geweest, en het bier werkt ook niet mee.
Laten we het erop houden dat ik het tot nu toe niet met je eens ben. De rest komt later wel. Welterusten.
Oud 30-01-2005, 04:14
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 30-01-2005 @ 05:10 :
Ik wil nog reageren, maar inderdaad, zoals je zei. De tijd is niet best, tis al 5 uur geweest, en het bier werkt ook niet mee.
Laten we het erop houden dat ik het tot nu toe niet met je eens ben. De rest komt later wel. Welterusten.
Volgens mij zijn we het wel met me kaar eens, over dat het belachelijk is dat een vlagje dragen wordt verboden, maar niet over wie hier de fout is ingegaan.
Welterusten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten