Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een firewall is een firewall, of het nou hardware- of softwarematig is... Een router is heel iets anders (maar bevat soms inderdaad een firewall) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik heb verder ook nog nooit een hardware firewall gezien die niet tevens een router was. (afgezien van computers die als firewall geconfigureerd zijn dan) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de poorten 6881 en 6969 open moeten staan. Alleen ik weet niet hoe. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je even op op google.nl zoeken zoekt, is de eerste resultaat al goed.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
en voor sp2: * klik *
Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 16:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt het over Windows firewalls voor newbies... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of wil je zeggen dat ZA echt voor de geavanceerde gebruiker is?> |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat is dus het onduidelijke als fabrikanten zeggen dat je in je firewall een poort moet openzetten. Dit heeft niets met een firewall te maken, maat met NAT. En door deze onduidelijkheid gaan mensen wanhopig met zonealarm stoeien, terwijl daar het probleem helemaal niet aan ligt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het probleem zal in de router zitten...die heeft nl altijd een NAT draaien (anders kan je niet met meerdere PCs online als ik me neit vergis) en die NAT heeft standaart vrijwel alle poorten dicht...je zou dus ff moeten kijken op de homepage van de router (als je daar de rechten toe hebt natuurlijk) en kijkne of je daar de poorten kan opengooien..als niet duidelijk is hoe dat moet dan moet je ff de handleiding erbij pakken..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
dan zal azureus gewoon goed werken....ZA gooit ze open als je toestemming geeft, dus daar merk je niets van..
Als de poorten dichtzitten kom je zelden boven de 20kb/sec uit met downloaden...zelfs bij torrents met tientallen seeds en peers.. Je kan kijken of je problemen hebt door Bittornado te installeren...open een .torrent en als je een groen lampje krijgt dan heb je geen problemen.... en aan het opengooien van poort 6881 heb je weinig gloofik...BT clients gebruiken poort 6881-6999 als ik me niet vergis.. als je niet achter een router zit, die windows firewall troep uitzet en toestemming geeft aan ZA om Azureus door te laten dan moet je geen problemen hebben...
Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 22:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|