Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik houd mijn commentaar trouwens meestal voor me. |
![]() |
||
Citaat:
als je als ´kwetser´ wist dat de ´kwetsende persoon´ het zich toch niet aantrok, dan zou die er geen moeite in steken om hem of haar te beledigen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar als je wéét dat je 't dáárom doet, dan doe je het toch niet meer? Als je weet dat je iemand zit te beledigen, en dat je dat éigenlijk doet omdat je 'jezelf zoekt' dan stop je daar toch mee? Want als je weet dat dát de reden is, weet je ook dat het totaal geen nut heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je nou echt dat als je commentaar krijgt van de hele klas je dit niet kwetst? Sorry hoor maar dan ben jij degene die een beetje wereldvreemd is. Waarschijnlijk was de enige reden dat de hele klas het deed was omdat ze bang waren om zelf de lul te zijn. Het is namelijk makkelijker om iemand anders zijn mening over te nemen en te doen of je het daar mee eens bent dan dat je voor je eigen mening uitkomt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar niet in hun gezicht roddelen doe ik altijd met mjin vriendinnen dat is leuk is ook niet per se negatief
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was anders omdat ik niet elk weekend naar een disco ging om me klem te zuipen, ik kocht geen pillen van een klasgenoot, ik haalde altijd goede cijfers en blijkbaar is dat asociaal. Dat was zeker geen jaloezie, maar gewoon pure achterlijkheid en wereldvreemdheid. In dat soort grote gevallen komt het akelig dicht bij pesten. Maar wanneer een individu commentaar heeft op een ander individu, dan denk ik dat er wel vaak jaloezie bij komt kijken. Ik weet dat wel van mezelf. Mensen die zelfverzekerd overkomen, vind ik vaak arrogant, terwijl ze dat niet zijn. Ik ben alleen jaloers en probeer hun minder goed te laten lijken dan ze zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat de klas haar pestte, als ze met ons iets mee ging drinken deden we gewoon normaal en gezellig. Alleen achter haar rug om hadden we gesprekken over haar. Maar anyway, zij was zó wereldvreemd dat ik soms twijfelde of ze het wel door had. Dat bedoelde ik er mee. Er was geen sprake van elkaars mening over nemen, we hebben hele gesprekken over haar gehad over wat er met haar aan de hand kon zijn en ik heb het hier niet over een middelbare school klas. Maar nevermind je kent de situatie niet dus je kan er niet over oordelen.
Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat meisje uit mijn klas was écht anders. Maar dat heeft niet zo'n zin om hier uit te leggen want je moet d'r echt meegemaakt hebben wil je het begrijpen.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze in het begin nooit stom gevonden, probeerde ook echt wel met mensen op te schieten, maar goed, dat werkte dus echt niet. We verschilden te erg. Wanneer mensen zich dan dus twee jaar lang verlagen naar een achterlijk niveau van zwartmaken en met gummetjes gooien, dan voel ik me dus inderdaad beter. Maar daar ben ik nooit van uit gegaan. Als zij inderdaad dachten dat ik me beter voelde, dan was dat echt hun fout. (Ik ben zelfs enorm onzeker en voel me zelden beter dan anderen, vooral in die tijd was ik vreselijk onzeker.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
SAAISPERGES MET HAM & EI #1951 bloodyb | 500 | 21-08-2016 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Groot probleem. 2 kanten. Bogart | 13 | 04-05-2012 07:03 | |
Lifestyle |
Laat jij je lifestyle beinvloeden door anderen? Marlous | 39 | 14-07-2005 23:00 | |
Films, TV & Radio |
Sneak preview Verwijderd | 50 | 30-07-2003 23:06 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |