Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
'Brevity' vind ik leuk, toen je schreef 'en door te schrijven / ik hou van jou' vond ik het nog spannend, maar de ontknoping vind ik niet zo'n succes eerlijk gezegd. Wat Mutant al zegt; het is vanzelfsprekend dat de pen hier machtiger is; eigenlijk is dit spreekwoord niet echt relevant op deze situatie. Bovendien is het toch wel een overbekend spreekwoord; ik zou er je eigen wijsheid plaatsen ![]() ![]()
||||||
Citaat:
Het feit dat ik liever schrijf over de liefde zegt toch meteen dat de pen om te bezingen sterker is dan het zwaard, omdat ik laat zien dat ik het liever over liefde heb dan over haat. Citaat:
Citaat:
[quote][b]toen je schreef 'en door te schrijven / ik hou van jou' vond ik het nog spannend, maar de ontknoping vind ik niet zo'n succes eerlijk gezegd. Wat Mutant al zegt; het is vanzelfsprekend dat de pen hier machtiger is; eigenlijk is dit spreekwoord niet echt relevant op deze situatie. [b]/quote] Dit heb ik hier boven al weerlegt ![]() Citaat:
Citaat:
Ik loop wel eens door de stad, en dan ga ik even langs mensen lopen en fluister ik zonder ze aan te kijken korte zinnetjes die mensen laten denken 'huh?' en ze dan laten glimlachen. ('vergeet je leven, volg je hart', 'ieder mens is een schoonheid', 'voelen is belangrijker dan weten') Vreemde blikken, een glimlach en een 'aha' op het gezicht zijn dan m'n beloning. Daar doe ik het voor ![]()
Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 16:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|