Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En denk dat ik beetje een voorkeur begin te kweken voor een jongen. Maar dat voelt zó raar. Nja, we zien het vanzelf wel als we elkaar zien ![]() Edit: @ Isiyanka; dat is zeker een kutstreek... Baal er ook ontzettend van. Want qua uiterlijk zou tie voor mij gaan, maar qua innerlijk voor dat andere meisje, wat ie al 1.5 jaar kent ofzo.. Mjaa! Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 10:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik mis m, morgen zie ik hem weer ![]() |
![]() |
|
En het was erg gezellig!!
We zijn niet meer op 't terras geweest, we hebben gewoon de hele avond/nacht bij hem thuis zitten kletsen. ![]() *cause I love being here with you*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik lijk steeds minder verliefd op hem te worden... heb nu net een jaartje met hem maar tis alsof ik t allemaal nu wel heb gezien.
Is dat normaal in een liefdesrelatie, dat je na een tijdje zo'n gevoel krijgt, en gaat het dan weer weg? Ik wil het niet opeens uitmaken ik wil nog blijven tot ik het echt zeker weet dat het niet gewoon een soort van fase is. Ik heb de laatste tijd wel weer contact met een jongen waar ik maanden stápelverliefd op ben geweest, had vannacht zelfs een bepaald soort droom over hem.. Zo heb ik nog nooit over mijn huidige vriend gedroomd, 'k voel me dan ook een beetje schuldig.. Ik kan natuurlijk niet zo goed mijn dromen onder controle houden maar toch voelt het niet echt eerlijk tegenover mijn vriend. Opinions on this..?
|
Best wel goed. Het gaat niks worden tussen ons, maar ik heb er een vriend bij. Jammer blijft het wel, want ik kan het supergoed met hem vinden en denk dat we bij elkaar gepast zouden hebben. Maar als hij niet verliefd is... (en dat ook nooit geweest is) En ach, vrienden zijn voor mij ook superbelangrijk, en ik denk dat dit wel eens een hele goede zou kunnen worden.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 13 WolterB | 486 | 20-07-2005 14:05 |