Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 08:38
Verwijderd
Misschien iets vage topictitel maar ik weet niet echt hoe ik het best onder woorden zou kunnen brengen.

Het is niet dat ik geen interesse voor meiden heb maar wanneer ik serieus nadenk over een relatie, verkering of wat dan ook dan lijkt me dat op zich wel wat maar wanneer het er op aan komt boeit het allemaal zoveel minder lijkt het.
Ik ben 2-3 keer echt verliefd geweest, 2 keer was puur op basisschool en de derde keer werd ik nogal genaaid. Ik weet niet of dat laatste invloed heeft gehad op mn gevoelens maar meiden die ik vroeger echt heel erg leuk vond zie ik nu als redelijk "normaaltjes". Ik kijk overal erg nuchter aan tot aan het punt dat het mezelf zelfs irritant.

Ik word niet alleen qua meiden maar ook andere dingen veel minder snel gemotiveerd. Dan heb ik nooit veel voor school gedaan maar toch. Na 10 jaar voetbal ben ik daar ook vanaf gestapt. Ik doe nu volleybal en zodra ik bezig ben vind ik het allemaal geen probleem maar me ertoe zetten duurt altijd even.

Zoals mn ma het noemt:"Je kiest altijd de makkelijkste weg". En ik merk bij mezelf dat het ook wel klopt. Liever lui dan moe terwijl als ik iets echt leuk vind en er echt mee bezig ben er weer de volle 100% mee bezig ben. Een soort van vage muur die me weerhoudt van meerdere dingen in het leven lijkt het wel.

Ook heb ik dus een baan waarvoor ik om een uur of 6 op moet en ik aangezien ik te koppig ben ga ik relatief te laat naar bed. Iets te weinig slaap dus. Ik merkte er veel van in het begin maar nu valt het wel mee. Tenzij het dus zodanig invloed heeft op je mentale toestand dat het dus mn motivatie weghaalt.

Iemand die dit herkent? Is het pure aangeboren laksheid? Komt het door het tekort van slaap?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2005, 09:25
Verwijderd
ik weet niet, misschien moet je eerder naar bed en kijken wat er dan gebeurt?
sterkte met je luiheid
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Stoere Meid schreef op 25-02-2005 @ 10:25 :
ik weet niet, misschien moet je eerder naar bed en kijken wat er dan gebeurt?
sterkte met je luiheid
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:40
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 09:38 :
Misschien iets vage topictitel maar ik weet niet echt hoe ik het best onder woorden zou kunnen brengen.

Het is niet dat ik geen interesse voor meiden heb maar wanneer ik serieus nadenk over een relatie, verkering of wat dan ook dan lijkt me dat op zich wel wat maar wanneer het er op aan komt boeit het allemaal zoveel minder lijkt het.
Ik ben 2-3 keer echt verliefd geweest, 2 keer was puur op basisschool en de derde keer werd ik nogal genaaid. Ik weet niet of dat laatste invloed heeft gehad op mn gevoelens maar meiden die ik vroeger echt heel erg leuk vond zie ik nu als redelijk "normaaltjes". Ik kijk overal erg nuchter aan tot aan het punt dat het mezelf zelfs irritant.

Ik word niet alleen qua meiden maar ook andere dingen veel minder snel gemotiveerd. Dan heb ik nooit veel voor school gedaan maar toch. Na 10 jaar voetbal ben ik daar ook vanaf gestapt. Ik doe nu volleybal en zodra ik bezig ben vind ik het allemaal geen probleem maar me ertoe zetten duurt altijd even.

Zoals mn ma het noemt:"Je kiest altijd de makkelijkste weg". En ik merk bij mezelf dat het ook wel klopt. Liever lui dan moe terwijl als ik iets echt leuk vind en er echt mee bezig ben er weer de volle 100% mee bezig ben. Een soort van vage muur die me weerhoudt van meerdere dingen in het leven lijkt het wel.

Ook heb ik dus een baan waarvoor ik om een uur of 6 op moet en ik aangezien ik te koppig ben ga ik relatief te laat naar bed. Iets te weinig slaap dus. Ik merkte er veel van in het begin maar nu valt het wel mee. Tenzij het dus zodanig invloed heeft op je mentale toestand dat het dus mn motivatie weghaalt.

Iemand die dit herkent? Is het pure aangeboren laksheid? Komt het door het tekort van slaap?
ik zou me er niet zoveel zorgen over maken, een meid zou ik op dit moment best om me heen willen. maar ik zit dit moment ook niet te springen om een relatie o.i.d. dat komt ongetwijfeld wel goed
Oud 25-02-2005, 09:41
Verwijderd
Ik denk dat je homo bent.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:43
Verwijderd
Het is niet puur de meiden. Het is meer de laksheid tegenover alles.

@Daniel, jij denkt te veel.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:46
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 10:43 :

misschien kom je wel gewoon aan je trekken, zonder dat je daar altijd een meid voor nodig hebt... en ben je er misschien wel onbewust niet zo mee bezig
Oud 25-02-2005, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-02-2005 @ 10:46 :
misschien kom je wel gewoon aan je trekken, zonder dat je daar altijd een meid voor nodig hebt... en ben je er misschien wel onbewust niet zo mee bezig
Fysiek gezien opzich geen problemen.
Maar als ik wat vooruit denk zie ik mezelf liever toch niet als een oudere versie van nu.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 10:08
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 10:49 :
Fysiek gezien opzich geen problemen.
Maar als ik wat vooruit denk zie ik mezelf liever toch niet als een oudere versie van nu.
hoe oud was je ook alweer ??? daar zou ik me niet zo druk om maken
Oud 25-02-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-02-2005 @ 11:08 :
hoe oud was je ook alweer ??? daar zou ik me niet zo druk om maken
Ik zeg ook niet mijn toekomst nu is... Ik denk er alvast over na, dat kan ook al op je 13e bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 10:18
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 11:16 :
Ik zeg ook niet mijn toekomst nu is... Ik denk er alvast over na, dat kan ook al op je 13e bij wijze van spreken.
ja, maar in de liefde of met meisjes kan je er nog zoveel over nadenken, maar daar heb je zelf toch weinig invloed op. ik zou me niet zo druk maken als ik jou was
Oud 25-02-2005, 10:28
Pierreke
Pierreke is offline
je volleybalt joh Kijk eens goed om je heen!! Bij mij werkt dat meestal wel goed
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-02-2005 @ 11:18 :
ja, maar in de liefde of met meisjes kan je er nog zoveel over nadenken, maar daar heb je zelf toch weinig invloed op. ik zou me niet zo druk maken als ik jou was
Dat is mn natuur

Citaat:
Pierreke schreef op 25-02-2005 @ 11:28 :
je volleybalt joh Kijk eens goed om je heen!! Bij mij werkt dat meestal wel goed
Oh ja dat zal helpen

wtf...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 14:58
soultodeny
soultodeny is offline
zit je verder wel lekker in je vel? misschien dat het daar iets mee te maken heeft..
Oud 25-02-2005, 15:24
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 25-02-2005 @ 15:58 :
zit je verder wel lekker in je vel? misschien dat het daar iets mee te maken heeft..
Ik denk dat dat ook te maken heeft met bv. voldoende slaap..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:31
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 10:43 :

Puberteit?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:39
Multilot
Multilot is offline
Als jij jezelf echt wilt veranderen, doe dat dan.. Dat is het enige advies wat je in dit hele topic zult krijgen. Als je niet wilt, lukt het ook niet en zul je je 'klachten' houden.

(en ik dacht dat jij zo nuchter was)
Oud 25-02-2005, 18:26
Verwijderd
Hey Gersom Ik denk dat dit gewoon een periode is waarin het je allemaal wat minder interesseert. Komt wel weer, maak je er niet te druk over.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2005 @ 16:24 :
Ik denk dat dat ook te maken heeft met bv. voldoende slaap..
Oh zo'n periode gehad, meermalen. Wie weet, het zou zeker kunnen.

Citaat:
soultodeny schreef op 25-02-2005 @ 15:58 :
Tegenwoordig stukken beter, toch boeit het gros me erg weinig
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 25-02-2005 @ 16:31 :
Puberteit?
Dat zal ook zeker voor een deel meespelen maar lijkt me niet het eerste punt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 25-02-2005 @ 16:39 :
Als jij jezelf echt wilt veranderen, doe dat dan.. Dat is het enige advies wat je in dit hele topic zult krijgen. Als je niet wilt, lukt het ook niet en zul je je 'klachten' houden.

(en ik dacht dat jij zo nuchter was)
Ik wil opzich niet geforceerd veranderen en ik zal altijd zo mn probleempjes houden als ieder ander maar toch die need om het bij te schaven. Ik irriteer ook anderen ermee en dan wordt het lastiger.

(dat is het probleem, en hoezo?)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-02-2005 @ 19:26 :
Hey Gersom Ik denk dat dit gewoon een periode is waarin het je allemaal wat minder interesseert. Komt wel weer, maak je er niet te druk over.
Hey ^^,

Het zal vast allemaal overgaan maar ik bedoel het er even uitgooien helpt wel van tijd. En als ik er dan een keer mee zit dan weet ik wat ik allemaal in mn achterhoofd kan houden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:27
Verwijderd
Ikzelf heb periodes dat ik mezelf weer even wat meer terugtrek en even later laat ik mezelf weer zien (zo zit ik nu in de fase dat ik me weer wat terugtrek van alles en iedereen en in mn holletje kruipen nergens aan wil denken en sommige dingen me niet kunnen interesseren)
Ik denk, zoals jij al zegt, dat het een soort van fases zijn. Ik weet niet of je er veel aan kunt doen..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2005 @ 20:27 :
Ikzelf heb periodes dat ik mezelf weer even wat meer terugtrek en even later laat ik mezelf weer zien (zo zit ik nu in de fase dat ik me weer wat terugtrek van alles en iedereen en in mn holletje kruipen nergens aan wil denken en sommige dingen me niet kunnen interesseren)
Ik denk, zoals jij al zegt, dat het een soort van fases zijn. Ik weet niet of je er veel aan kunt doen..
Het is niet bewust gebeurd en in periodes dat ik me kut voel trek ik me op zich ook niet terug. Zodra het gebeurt sta ik er voor open.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 21:14 :
Het is niet bewust gebeurd en in periodes dat ik me kut voel trek ik me op zich ook niet terug. Zodra het gebeurt sta ik er voor open.
O bedoelde niet dat jij t ook had, maar jij gaf zelf iets aan van 'fase dit'.. en toen moest ik daar aan denken.. dat t misschien wel golfbewegingen zouden kunnen zijn..
Wie weet wordt je je daar ooit bewust van? haha.. je weet maar nooit

*knuft*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2005, 20:56
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 20:14 :
(dat is het probleem, en hoezo?)
Dat van ik dacht dat jij zo nuchter was?

Nou, ik heb je probleem zo nuchter mogelijk bekenen en dat antwoord kwam eruit
Oud 25-02-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2005 @ 21:15 :
O bedoelde niet dat jij t ook had, maar jij gaf zelf iets aan van 'fase dit'.. en toen moest ik daar aan denken.. dat t misschien wel golfbewegingen zouden kunnen zijn..
Wie weet wordt je je daar ooit bewust van? haha.. je weet maar nooit

*knuft*
Laat dan een tsunami ofzo over mn leven komen oid.
Who knows.. knuff
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 25-02-2005 @ 21:56 :
Dat van ik dacht dat jij zo nuchter was?

Nou, ik heb je probleem zo nuchter mogelijk bekenen en dat antwoord kwam eruit
Ja maar je maakt er dus eerst hier op uit dat ik nuchter ben en zegt daarna "en ik dacht dat jij zo nuchter bent".

lost me?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:27
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 20:12 :
Tegenwoordig stukken beter, toch boeit het gros me erg weinig
dan ben je gewoon de 'goede' nog niet tegengekomen. zoals je een paar posts terug ook al aangeeft, sta je er voor wel voor open, dat is een goed teken lijkt me.
Oud 25-02-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 25-02-2005 @ 22:27 :
dan ben je gewoon de 'goede' nog niet tegengekomen. zoals je een paar posts terug ook al aangeeft, sta je er voor wel voor open, dat is een goed teken lijkt me.
En ondertussen ben ik bang dat ik te lam ben om zoiets ook maar op te merken.

Let ik er wel op ben ik er te veel mee bezig etc etc
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:29
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 25-02-2005 @ 16:31 :
Puberteit?
mijn franse lerares zei dat de puberteit op je 14de is afgelopen
maarja, ontopic:
ik heb het zelf op zich ook wel.. de laksheid enzo.. niet zozeer bij jongens maar bij sport en school bijvoorbeeld, dat ik niet ga leren ofzo, terwijl het wel zou moeten.. en dan is er niet eens iets wat ik heel leuk vind ofzo om in de plaats van leren te doen, gewoon dat ik denk 'het lukt me wel'
ook zat ik eerst op wedstrijdzwemmen, daar wou ik na een tijdje ook niet meer naartoe en als ik dan toch was gegaan (half gedwongen door mijn ouders en collega-zwemmers) vond ik het toch weer heel leuk.. ik ben er wel mee gestopt
zo is het ook met badminton, daar zit ik nu op.. eerst vond ik het echt heel leuk.. ging er ook heel graag naartoe, keek ernaar uit, maar nu blijf ik eigenlijk liever thuis.. maar vandaag ging ik dus toch maar.. omdat ik me anders schuldig voel tegenover mijn vriendin die er ook op zit.. en het was weer heel gezellig en leuk enzo, dan snap ik gewoon niet waarom ik eerst niet wou gaan

nouja.. ik weet ook niet wat ik eraan moet doen.. zeggen 'als ik niet ga leren ga ik niet over' of 'als ik niet ga sporten word ik dik' helpt bij mij niet..

dat laat gaan slapen herken ik ook
ik denk vaak 'ik ben nog niet echt moe' terwijl ik al half slaap, en dan ga ik toch tv kijken of lezen ofzo.. en dan kom ik de volgende ochtend weer niet uit bed..

nouja, je hebt hier niet heel veel aan.. maar je weet nu dat iemand hetzelfde heeft, ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:31
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 22:27 :
Ja maar je maakt er dus eerst hier op uit dat ik nuchter ben en zegt daarna "en ik dacht dat jij zo nuchter bent".

lost me?
maw, dat had je zelf ook kunnen verzinnen

Heerlijk toch als je zonder intonatie en lichaamstaal moet communiceren
Oud 25-02-2005, 21:32
Verwijderd
Thanks anyway
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 25-02-2005 @ 22:31 :
maw, dat had je zelf ook kunnen verzinnen

Heerlijk toch als je zonder intonatie en lichaamstaal moet communiceren
Ja, meet me

Offtopic: sorry he
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:38
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 22:33 :
Ja, meet me

Offtopic: sorry he
jeah, we begrijpen elkaar
Oud 25-02-2005, 21:39
Custom
Custom is offline
Ik heb alleen af en toe zo'n bui van "ach, blijf net zo lief alleen" en soms weer van "damn, leuke meid!"
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:39
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-02-2005 @ 22:28 :
En ondertussen ben ik bang dat ik te lam ben om zoiets ook maar op te merken.

Let ik er wel op ben ik er te veel mee bezig etc etc
dat probleem heb ik zelf ook altijd.. dus ik kan je ook niet verder helpen, sorry.. ik hoop voor je dat iemand anders hier nog wijze raad voor je heeft
Oud 25-02-2005, 21:51
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 25-02-2005 @ 22:39 :
dat probleem heb ik zelf ook altijd.. dus ik kan je ook niet verder helpen, sorry.. ik hoop voor je dat iemand anders hier nog wijze raad voor je heeft
Hmm... uiteindelijk zal ik het waarschijnlijk zelf moeten doen.

Citaat:
Multilot schreef op 25-02-2005 @ 22:38 :
jeah, we begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:47
Verwijderd
een serieuze relatie met een meisje kan altijd nog wel, je bent jong, geniet van je vrijheid, meisjes komen later wel... en over je werk, sport en school... ik weet dat het moeilijk is om jezelf te blijven motiveren... maar wat helpt is om jezelf een doel voor ogen te stellen

Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer dat je bent gestopt met voetballen.

Het is gewoon een gevechtje met jezelf, daar kom je over 2 jaar wel achter. Ik heb iets dergelijks ook meegemaakt en die interesse in verkering, ik denk dat ik precies weet waar je het over hebt. Als je niks hebt mis je de aandacht, als je iets hebt mis je de vrijheid en heb je teveel verplichtingen.

Zorg dat je punten en je keuzes qua school niet slecht worden en de rest: fuck it, dat komt wel goed.
Oud 26-02-2005, 01:23
Verwijderd
Ik zie sowieso niet in waarom je je er steeds voor zou moeten 'interesseren'. Als je een leuk iemand tegenkomt waar je wel werk van wilt maken dan raak je geïnteresseerd, als je zo iemand op een bepaald moment niet kent dan hou je je met andere dingen bezig. Normale mensen hebben namelijk nog wel meer dingen om plezier en eigenwaarde aan te ontlenen dan alleen hun 'succes' in de liefde.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 01:49
L.
L. is offline
OMG dat te laat na bed gaan (minstens elke dag later dan 12 uur)
en toch nog elke dag moe zijn, maar toch nog laat naar bed gaan klinkt zoo bekend in de oren O_O, ik dacht dat ik de enige was, maar gelukkig blijkbaar niet...
En wat betreft dat qua meisjes, dat klinkt oook zo bekend ,
soms wil je wat met een meisje, maar er zijn ook zo vaak momenten dat je denkt, ahw men! ik heb helemaal geen meisje nodig en ik heb ern u ook helemaal geen zin in...
Verder denk ik ook wel eens aan de niet zo eerlijke relatie tussen jongens en meisjes, want jongens "horen" meisjes te versieren en meisjes hoeven alleen maar zichzelf mooi te maken en wachten tot er een jongen zijn moves uitvoert... (naja op z'n meest kortzichtige manier natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 01:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 25-02-2005 @ 10:41 :
Ik denk dat je homo bent.
ik denk dat bijna iedereen homo is, maar niemand luisterd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 26-02-2005 @ 00:47 :
een serieuze relatie met een meisje kan altijd nog wel, je bent jong, geniet van je vrijheid, meisjes komen later wel... en over je werk, sport en school... ik weet dat het moeilijk is om jezelf te blijven motiveren... maar wat helpt is om jezelf een doel voor ogen te stellen
Maar dan moet dat doel dus op zo'n manier van mijzelf komen dat ik er keer op keer genoeg motivatie voor op kan brengen eh?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-02-2005 @ 01:06 :
Jammer dat je bent gestopt met voetballen.

Het is gewoon een gevechtje met jezelf, daar kom je over 2 jaar wel achter. Ik heb iets dergelijks ook meegemaakt en die interesse in verkering, ik denk dat ik precies weet waar je het over hebt. Als je niks hebt mis je de aandacht, als je iets hebt mis je de vrijheid en heb je teveel verplichtingen.

Zorg dat je punten en je keuzes qua school niet slecht worden en de rest: fuck it, dat komt wel goed.
let's hope so
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 26-02-2005 @ 02:53 :
ik denk dat bijna iedereen homo is, maar niemand luisterd
Beter homo dan analfabeet eh...

Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 02:23 :
Ik zie sowieso niet in waarom je je er steeds voor zou moeten 'interesseren'. Als je een leuk iemand tegenkomt waar je wel werk van wilt maken dan raak je geïnteresseerd, als je zo iemand op een bepaald moment niet kent dan hou je je met andere dingen bezig. Normale mensen hebben namelijk nog wel meer dingen om plezier en eigenwaarde aan te ontlenen dan alleen hun 'succes' in de liefde.
Het gaat ook niet puur en alleen om de liefde, het is enkel een duidelijk voorbeeld. Ik wil op zich wel een leuke vriendin bla bla just like everyone else maar als ik zie het weinig het me doet wanneer het er op aankomt ga ik afvragen of niet allemaal bullshit is.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
L. schreef op 26-02-2005 @ 02:49 :
OMG dat te laat na bed gaan (minstens elke dag later dan 12 uur)
en toch nog elke dag moe zijn, maar toch nog laat naar bed gaan klinkt zoo bekend in de oren O_O, ik dacht dat ik de enige was, maar gelukkig blijkbaar niet...
En wat betreft dat qua meisjes, dat klinkt oook zo bekend ,
soms wil je wat met een meisje, maar er zijn ook zo vaak momenten dat je denkt, ahw men! ik heb helemaal geen meisje nodig en ik heb ern u ook helemaal geen zin in...
Verder denk ik ook wel eens aan de niet zo eerlijke relatie tussen jongens en meisjes, want jongens "horen" meisjes te versieren en meisjes hoeven alleen maar zichzelf mooi te maken en wachten tot er een jongen zijn moves uitvoert... (naja op z'n meest kortzichtige manier natuurlijk).
Maar heb je dat nu nog steeds? Is er iets veranderd na verloop van tijd?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 02:01
blupp
blupp is offline
Oplossing is al gegeven: Een doel voor ogen stellen voor je toekomst.
Ik zit met t zelfde probleem en ben er nog niet helemaal uit(ik heb wel al 4 maanden een hele lieve vriendin die mij zo een beetje versierde ) Ik zit vooral in de knoop met mn toekomstige opleiding, wat voor werk ik wil gaan doen in de toekomst. Ik doe nu wel havo opnieuw maar wat ga ik daarna doen? Hierdoor heb ik echt nooit zin om naar school te gaan, als ik er ben is t altijd wel gezellig..maar toch voelt t zo belachelijk nutteloos. Ik denk dat een heleboel mensen zo een probleem hebben. Dus zorg ervoor dat je altijd een doel hebt en wordt niet zo een persoontje die maar mee wordt gesleurd door de maatschappij. T is wel belangrijk om over je leven te denken natuurlijk..heeft iedereen wel als hij/zij volwassen wordt.^^
(behalve de jongens die sinds kleinsaf astronaut willen worden en de meisjes die peuterjuf willen worden)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 27-02-2005 @ 03:01 :
Oplossing is al gegeven: Een doel voor ogen stellen voor je toekomst.
Ik zit met t zelfde probleem en ben er nog niet helemaal uit(ik heb wel al 4 maanden een hele lieve vriendin die mij zo een beetje versierde ) Ik zit vooral in de knoop met mn toekomstige opleiding, wat voor werk ik wil gaan doen in de toekomst. Ik doe nu wel havo opnieuw maar wat ga ik daarna doen? Hierdoor heb ik echt nooit zin om naar school te gaan, als ik er ben is t altijd wel gezellig..maar toch voelt t zo belachelijk nutteloos. Ik denk dat een heleboel mensen zo een probleem hebben. Dus zorg ervoor dat je altijd een doel hebt en wordt niet zo een persoontje die maar mee wordt gesleurd door de maatschappij. T is wel belangrijk om over je leven te denken natuurlijk..heeft iedereen wel als hij/zij volwassen wordt.^^
(behalve de jongens die sinds kleinsaf astronaut willen worden en de meisjes die peuterjuf willen worden)
Ik weet wel wat ik wil gaan doen maar moet ik dan bij elk lullig dingetje een apart doel stellen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:37
L.
L. is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-02-2005 @ 23:51 :
Maar heb je dat nu nog steeds? Is er iets veranderd na verloop van tijd?
Ja, juist nu heb ik dat nog. En ik heb niet echt het gevoel dat dat is veranderd...

Maarja dat van dat doel voor ogen stellen is wel een goed idee, daar heb ik ook wel eens aan gedacht, maar nooit echt gedaan
8-\, want het is ook niet iets dat je zomaar even bedenkt. Zelfs al stel je maar een paar doelen voor een dag, dan helpt het nog wel volgens mij, maar ook dat doe ik niet. Mss dat je daar wel alvast mee kan gaan beginnen, dan voelt het toch nog alsof je wat nuttigs hebt gedaan.
Veel suc6 iig en als je "De sleutel" hebt gevonden, dan post je hem hier in dit topic maar
ondertussen zoek ik het zelf ook ff uit

ohw en wat betreft interesse voor school en/of kiezen voor een opleiding later: het is enerzijds kiezen voor geld (dat je verdient) of voor plezier (dat je hebt in je werk) en als je mazzel hebt natuurlijk allebei .
Dat je je niet gemotiveerd voelt om veel aan school te doen zegt mss al wat over hoeveel plezier je erin hebt en of je het wel leuk vind. Ook ik heb dat nu, kdoe de MER en zit er aan te denken om te stoppen, want ik vind het niet geweldig leuk, ik kom 75% van de 3 dagen dat ik naar school moet te laat en bovendien wordt ik erg lui van al die zeeen van vrije tijd, waarin ik in principe m'n hw kan maken, maar wat ik niet doe, waardoor ik toch al wel een een aantal keer een onvoldoende heb gehaald voor m'n tentamens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten