Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 20:42
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
Heyy!!

We hebben net een paar weken geleden onze uitvoering gehad en het was gewoon super!! Ik vond het echt zooo leuk.. Ik had dan ook de hoofdrol.. .. maar t was gewoon geweldig. Was de 2de keer dat ik mee deed en ik vind het nu al zo jammer dat k volgend jaar niet meer mee mag doen (ivm examens). En hoe zit het bij jullie op school? Zijn jullie met toneelstukken bezig, wordt het al wat??
Advertentie
Oud 14-05-2005, 18:24
Nijn*
Nijn* is offline
Wij hebben om de twee jaar op school een toneelcursus die iedereen vanaf de derde klas kan volgen (inclusief examenjaar). Ik deed dit jaar eigenlijk ook mee, en kreeg de hoofdrol. Ik ben er alleen uitgestapt omdat ik het te druk kreeg met andere activiteiten en met mijn toneelcursus op de theaterschool. Ben overigens wel gaan kijken naar de uitvoering, was echt heel erg leuk!
Oud 14-05-2005, 20:45
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
Ahh..jammer dat je dr mee moest stoppen, maarja als je het echt druk hebt is dat dan natuurlijk wel logisch. En zeker als je ook al een cursus doet bij de toneelschool, dat lijkt me echt leuk!!
Oud 15-05-2005, 17:25
Verwijderd
Wij hebben elk jaar een musical. Toen ik in de eerste zat was de eerste. Ik heb nu meegedaan in Blues Brothers, Hair, Porgy and Bess en Anatevka. Ik zit niet in de spelersgroep maar in het orkest. Maar dat is echt net zo leuk .

We hadden in de week van 19 april 6 uitvoeringen. 3x 's middags voor de brugklassers en 3x 's avonds. 2 van de 3 avonden waren uitverkocht.

Bij ons mag iedereen auditie doen, maar meestal zijn er 120 - 150 mensen ofzo die auditie doen alleen al voor de spelersgroep. Voor dans is ook auditie en voor Orkest ook. Alleen orkest is het minst streng
Oud 15-05-2005, 18:12
dromenvanger
dromenvanger is offline
Wij hebben dit jaar Cyrano De Bergerac gespeeld, en ik heb gezongen (en had ook nog een minirol). Was wel tof
Oud 15-05-2005, 20:04
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
@ Evatjuhhhh: Zohee..als ik dit lees dan is het echt een heel verschil met bij mij op school. Maarja ik woon ook maar in een dorpje met een niet al te grote middelbare school. 120-150 mensen alleen al voor de spelersgroep?? Onze groep ik totaal (met spelers, figuranten en dansers) was 40 man ofzo.. haha das echt een heel verschil! Maarja dit jaar was dr sowieso minder animo dan voorgaande jaren... was wel jammer...
Oud 16-05-2005, 15:46
Soulwing
Soulwing is offline
Jaaa

ik doe met mn toneel/musicalgroep (ong 50 mensen) beginjunie een jubileumconcert omdat de vereniging 25 jaar bestaat. T is niet echt een prutclubje al zeg ik het zelf.
En we doen echt hele gave nummers. uit verschillende musicals:

Jesus Christ Superstar
Anatevka
The Wiz
Aida
The Phantom of the Opera
Into the Woods
Elizabeth
Jekyll & Hyde

etc. etc.
en zelf mag ik dus het nummer te ver gegaan (step too far) zingen van aida
kennen jullie het, ?? t klinkt best mooi
xx
Oud 16-05-2005, 15:47
Soulwing
Soulwing is offline
t is dus wel niet op school
en de leeftijd varieert van 15 tot 50 ofzo
Oud 16-05-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Soulwing schreef op 16-05-2005 @ 16:47 :
t is dus wel niet op school
en de leeftijd varieert van 15 tot 50 ofzo
Jee, jij bent wel echt een ster in berichten op de verkeerde plaatsen plaatsen
Oud 16-05-2005, 16:06
Soulwing
Soulwing is offline
Maaktnie uit
Oud 16-05-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Soulwing schreef op 16-05-2005 @ 17:06 :
Maaktnie uit
Uhh... in principe wel
Maargoed, ik ga nu ook vrij offtopic
En ja, bij ons op school doen we bijna niks anders dan toneelspelen en voorstellingen geven, maarja, dat is logisch
Oud 21-05-2005, 18:05
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
Mmm..ja, das inderdaad logisch. En verder... mensen?? Vertel..
Oud 22-05-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
*~zoom~* schreef op 15-05-2005 @ 21:04 :
@ Evatjuhhhh: Zohee..als ik dit lees dan is het echt een heel verschil met bij mij op school. Maarja ik woon ook maar in een dorpje met een niet al te grote middelbare school. 120-150 mensen alleen al voor de spelersgroep?? Onze groep ik totaal (met spelers, figuranten en dansers) was 40 man ofzo.. haha das echt een heel verschil! Maarja dit jaar was dr sowieso minder animo dan voorgaande jaren... was wel jammer...
120 mensen die auditie deden voor de Spelersgroep jah. Zoiets was het wel geloof ik.

Orkest was dit keer (3 fluiten, 1 altblokfluit, 1 hobo/althobo, 3 violen, 1 cello, 2 pianisten, 2 keyboards, 3 saxofoons, 2 klarinetten, basgitaar, 3 akoetische gitaren, drum, slagwerk) Dus dat is ook redelijk veel hé + nog 15 mensen in het koor ofzo..

We waren met 100 mensen op repitie kamp.. Dus dat was onze volledige bezetting denk ik..
Oud 13-06-2005, 09:31
Who_Knows
Who_Knows is offline
Wij hebben op school Oliver Twist gedaan. Ik had niet zo'n grote rol, maar het was wel super!! Ik heb er ook een paar nieuwe vrienden bij gekregen!! Jammer dat ik volgend jaar niet mee mag doen, maar dan heb ik drama (eindelijk!)

Foto's van Oliver!

lml
Oud 14-06-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Who_Knows schreef op 13-06-2005 @ 10:31 :
Wij hebben op school Oliver Twist gedaan. Ik had niet zo'n grote rol, maar het was wel super!! Ik heb er ook een paar nieuwe vrienden bij gekregen!! Jammer dat ik volgend jaar niet mee mag doen, maar dan heb ik drama (eindelijk!)

Foto's van Oliver!

lml
Waarom mag je dan volgend jaar niet meer mee doen?
Oud 14-06-2005, 22:14
TisKicking
TisKicking is offline
op school hebben we twee groepen: één frans en één engels. ik zat in de engelse. we zijn van scratch begonnen en hebben (uiteraard tesamen met onze director) zelf een stuk gemaakt. Dat zijn we dan in Gent gaan performen, en eind mei op school bij ons.

Was fantastische ervaring! Volgend ga'k mss meedoen in een Nederlandstalig stuk. Was wel kaka dat ik de dagen dat we optraden op school klierkoorts had en dus nogal zweterig van de koorts op het podium stond
Oud 20-06-2005, 10:40
Noddy
Noddy is offline
Bij ons is er om het jaar een toneelstuk... Mensen vanaf de tweede klas mogen meedoen en je mag ook gewoon meedoen als je in je examenjaar zit.
De regisseur is Bert van der Roest. hij zit ook in die tele2 reclame.
Vorig jaar deden er ongeveer 90 mensen mee. Het ging over Don Quichotte.
Oud 24-09-2005, 17:46
BC
BC is offline
hey vrienden!..ik wil graag op school een toneelstuk uitvoeren..ik heb een toneelstuk nodig!een toneelstuk die meer over criminaliteit en een beetje over liefde gaat! heeft iemand zelf een toneelstuk gemaakt of weet waar ik die kan vinden ..graag blijf in contact met mij!
BC je kan mij altijd mailen (angel_cupidl@msn.com)
Oud 24-09-2005, 18:06
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
Umm...kijk eens op google. Als je gewoon 'toneelstukken' invoert krijg je een hele lijst met links waar je allemaal stukken kunt vinden. Meestal staat dr gewoon bij wat het genre is en hoeveel mensen dr voor nodig zijn. En een korte beschrijving over de inhoud en hoe je het stuk kan krijgen, kosten enzo. Maar ik kan je niet verder helpen met een bepaald stuk. Ken geen toneelstuk wat binnen jouw categorie past Hoop dat je een leuke vindt!!
Advertentie

Regels voor berichten