Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ephedra gewoon weer legaal aan het worden ? Iemand ervaring hoe het zit bij de lachende paus ? Of andere smarts in Rotterdam ?
Bij azarius ( www.azarius.nl ) wordt het iig niet meer verkocht. Ik ga zoiezo wel proberen of ik het nog kan krijgen bij de lachende paus, maar weet iemand desnoods nog een ander alternatief ? Ik dank u voor de waardevolle reactie's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ze wel krijgen maar dat is omdat ik met mensen bevriend ben die ze nog hebben liggen. Als jij zo een smartshop inloopt en om Ephedra vraagt krijg je echt niks mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik liep als Belg binnen en ik kreeg het zelfs mee ^^. Maar geen namen noemen mensen! Let erop! Ik heb iets gehoord over C-phedra, wie weet daar meer van? En hoe zit het met die Ma Huang thee waar het uitgehaald wordt. Ik ga toch eens kijken of daar hier iets mee te doen is. Ik moet eigenlijk eens aan de dokter vragen of ik het niet voorgeschreven kan krijgen voor mijn bloeddruk ^^ (Er zijn ook dokters die het zo voorschrijven maar dat is sssssst!) |
![]() |
|
Er is wel iets nieuws op de markt, het heet Explosion... SWIM heeft het geprobeerd, het schijnt best wel goed spul te zijn... Heeft beetje het effect van een XTC-pil/MDMA lees ik op verschillende fora.
Hier de smartschops waar ze het verkopen De prijs ligt tussen € 10,- en € 12,-. Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops: - Alkmaar - Natural Minds - Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli(rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat), Innerspace(Spuistraat) - Arnhem - Sjamaan - Den Haag - Conscious Dreams Euphoria - Den Helder - Flower Power - Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory) - Haarlem - State of mind(Conscious Dreams) - Hoorn - Mother Nature(Conscious Dreams) - Leiden - Altered States(Conscious Dreams) Verkopen wel voor € 15.-. - Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) - Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89) - Rotterdam - Apollyon (Zuid) - Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds Je kunt ook online bestellen via: www.room-odoriser.com Hoop dat je hier iets aan hebt, Als je meer erover wilt weten zou je eens op: Explosion |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iig, bedankt voor je reactie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben toch wel redelijk vaak in Rotterdam maar een andere smartshop is me eerlijk gezegt niet opgevallen. Maar ik ga binnenkort maar is goed zoeken dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat voor?
||
![]() |
Citaat:
Explosion is gewoon super ! De smaak daarintegen is wel smerig maarja je moet er wat voor over hebben.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pm me maar als ze kwijt wil, en welke bedrag je er dan voor zou willen hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik loop echt 50 jaar achter ofzo, sinds wanneer is Ephedra verboden dan? Op Lowlands 2002 hadden we nog een hele pot mee (al merkte ik er niets van na 3 van die pilletjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
, Augustus en z'n smokebuddy's |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet het nog goed *snik* ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
NL betoog; Alternatieve geneeswijzen S.Einstein | 4 | 11-04-2008 00:13 | |
Lifestyle |
wie is er alternatief en wie wil wat over hen zeggen? Miss-Sanne | 73 | 12-03-2004 08:37 | |
Beschouwing/betoog over alternatieve straffen. Jodo | 1 | 16-02-2004 14:13 | |
Psychologie |
alternatief=depressief? bishoujo | 53 | 25-07-2003 19:44 | |
Betoog Alternatieve straffen... diamonde | 1 | 06-03-2003 13:54 |