Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daar mis ik vooral dat de folders direct zichtbaar zijn... Ik ga overigens geen MS Exchange installeren, die webmail werkt erg goed.. Maar is een beetje over het paard getilt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zocht puur een webmail client, zonder admin systeem (want daar heb ik Plesk voor ![]() Vind www.hivemail.com overigens ook erg mooi, maar prijs/kwaliteit is het niet beter dan Aloha. Het doel is overigens om elders eenvoudig te kunnen werken met dezelfde data. Er zal dus hoofdzakelijk gebruik gemaakt worden van IMAP en bij voorkeur gebruik van een kalender... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er is meer vraag naar, dus word het misschien op iets grotere schaal toegepast. Het is geen probleem om ervoor te betalen, maar het is zinloos te betalen voor ee pakkte als iets gelijkwaardig gratis is (wat veelal is met dit soort zaken). En voor een eenvoudig webmail systeem is 180,- vrij veel, heb er zelf ooit eentje gemaakt en dat is vrij simpel. Alleen heb geen tijd meer deze iets meer te ontwikkelen en daarom zoek ik een alternatief. |
![]() |
|
www.atmail.com verkoopt ook een losse webmail client...
|
![]() |
|
|