Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 20:42
browneyes
browneyes is offline
Hoi allemaal, ik zit met mn n probleempje, nl mn vriendje . We kunnen bijna nooit met elkaar afspreken doordat we het allebei druk hebben enzow, en vandaag hadden we de hele middag tijd voor ons tweetjes. We hebben pas net verkering en hij zou dan vandaag voor t eerst naar mij toe komen.
We spraken af dat hij na zijn tentamen op school, mij zou bellen en dan kwam ik hem halen.
Toen kwam hij 's middags online, toen ik er dus ook was. En toen zei hij dat hij zn tentamen had gemist en dat ie terug moest komen naar school...hij mocht dat inhalen wanneer hij wou zei hij...toen vroeg ik of hij dan na dat tentamen nog langskwam en toen begon hij heel vaag te doen...niet dat hij snel dat tentamen ging maken, en daarna langs kwam..hij zat gewoon op zn gemak thuis te chatten..en toen vroeg ik dus of hij nog van plan was langs te komen en toen zei hij 'jah als ik wist waar je woonde nu meteen'. Ik dus verbaasd van 'kan je nu komen?'
En hij heel flauw 'als je wilt dat ik zak wel'.
Toen werd ik beetje boos op hem (dat hij eerst zei dat ie kon komen en nu weer niet) en toen zei ik 'lama dan'.
En toen merkte hij dat ik dat niet leuk vond dat hij zo deed, en toen zei hij dat hij meteen dat tentamen ging inhalen.
(School gaat voor, dat weet ik, maar ik had verwacht dat hij meteen dat tentamen ging inhalen en daarna naar mij zou komen...)
Maar hij zei dus dat ie ging, zn status werd op afwezig gezet (kweet nie zeker of hij toen wel ging )
En ik hoor gewoon de hele middag nix meer van hem.
Om half 2 vertrok hij naar school, het tentamen zou maar een half uurtje duren en ik heb de hele middag nix meer van hem gehoord .
Onder etenstijd ging mn telefoon opeens 1 keer af, hij belde, ook zo vaag.
Ik snap t niet meer, altijd als we willen afspreken doet ie vaag, dan weet hij niet of hij kan, dan kan hij weer wel en dan weer niet.
Misschien heeft hij me gewoon helemaal zitten voorliegen vandaag..maar vinden jullie dat ik recht heb om kwaad te zijn na vanmiddag?
En wat denken jullie dat hij allemaal aan t uitvoeren is?

Ik hoop dat jullie meer weten dan ik op dit moment doe...
heel erg bedankt alvast!!!

veel liefsssssssssss de moi!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2002, 20:45
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Citaat:
browneyes schreef:

Ik snap t niet meer, altijd als we willen afspreken doet ie vaag, dan weet hij niet of hij kan, dan kan hij weer wel en dan weer niet.
Hmm niet zo'n goed teken he.
Maar over msn komen dingen altijd anders over dan in het echt. ik zou maar es met hem gaan praten (over de foon desnoods) en zeggen dat dit je dwars zit.
ik bedoel, als je wat hebt, is de bedoeling toch wel dat je elkaar ziet!
rare situatie... hoelang heb je al iets?
Oud 28-05-2002, 20:49
browneyes
browneyes is offline
ongeveer 3 weken, we hebben pas na 1 week gezoend, en daarna nog maar 1 keer afgesproken bij hem...ik denk er ernstig aan om t uit te maken..maar ik hou/hield zoveel van hem

Iedereen zegt dat ze ook kunnen merken dat hij van mij houdt, why doet hij dan zo vaag??

Hij zegt dat ie minstens 2 jaar bij me wil blijven!! Hij wou me n kettinkje kopen.....

bah ik voel me verdrietig...
ik zal es met hem praten, zo kan ut nie langer hè...
thx!

veel liefs
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:53
Tox
Tox is offline
Citaat:
browneyes schreef:

Hij zegt dat ie minstens 2 jaar bij me wil blijven!!
Raar dat ie een tijdsduur aangeeft??

Maar voor de rest ook wel raar, maar wat ik hier ook net al in deze topic las was dat je om msn vaak dingen anders opvat. En daar moet je voor opletten. Bel um gewoon of ga naar hem en praat met hem er over en trek dan je conlusies.
Oud 28-05-2002, 20:53
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Call me crazy, maar na 3 weken lijkt houden van toch wel erg snel. Ofnieh? Ik bedoel, je hebt elkaar nog niet zoveel gezien. Dat hij een kettinkje wil kopen is natuurlijk erg lief, maar ik denk dat hij een beetje te snel ging en nu gas geeft.
En als hij in zn tentamenperiode zit, is het natuurlijk moeilijk om wat af te spreken.
Erover praten met hem lijkt me het slimst om te doen suc6.
Oud 29-05-2002, 14:12
browneyes
browneyes is offline
ik was al n jaar goed bevriend met hem...
we hebben ut uitgepraat, het bleek dat hij me ook gesmst had dat hij niet kon komen, maar ik heb nix ontvangen
morgen ga ik naar hem toe, kweet niet of ik nog moet zeggen dat het me dwars zit, dat t soms zo vaag lijkt...

mjah thx anyway voor de reacties tot nu toe!

veel liefsss
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 14:32
Verwijderd
Hmz, ik vinnut niet onterecht als je boos bent. Als hij zegt dat hij iets zal doen enz. dan verwacht je ook van hem dat ie dat doet, kan dat niet of gaat het anders kan ie dat tenminste even aan je laten weten.. vind ik..

Ik zou dus idd even met hem gaan praten als ik jou was, want ik vind het toch niet helemaal lekker hoe hij doet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:15
browneyes
browneyes is offline
we hebben ut uitgepraat, het bleek dat hij me ook gesmst had dat hij niet kon komen, maar ik heb nix ontvangen
morgen ga ik naar hem toe, kweet niet of ik nog moet zeggen dat het me dwars zit, dat t soms zo vaag lijkt...

veel liefsss

Heey allemaal, hierboven staat mijn laatste stukje wat ik heb getypt. Ik zou vandaag dus naar hem toe gaan, ik vroeg hoelaat ik moest komen. Toen begon hij vaag te doen en te zeggen dat dit eigenlijk zijn stad dag is. Terwijl hij volgens mij ongeveer elke dag in de stad hangt. Ik zei van 'lama dan', het hoefde voor mij niet meer en toen zei hij dat ik hem maar moest bellen toen zei ik dat hij mij maar belde. We spraken n tijd af dat hij zou bellen, en tis nu al n uur later, en hij heeft gewoon niet gebeld. Ik weet gewoon dat ie nu in de stad zit. Ik kan er niet meer tegen, we hebben nu bijna 4 weken verkering, in die 4 weken, hebben we elkaar 1 keer met uitgaan en 1 keer bij hem thuis gezien. Ik voel me zo verdrietig, ik ben verliefd op hem maar als ik dan wil afspreken met hem, zegt hij dat hij het druk heeft met school, hij kan toch ook naar de stad toe gaan??
En hij zei ook dat we pas net met elkaar gingen, met andere woorden, ik mocht hem dus geen verplichtingen opleggen. Maar dit vind ik dus niet normaal, ik voel me zo k*t, vooral als hij dan bij het chatten zegt 'I love you, nbever forget that.'
Kweet t gewoon niet meer, als ik hem uitleg hoe ik me voel, snapt hij me toch niet...
Het doet me heel veel pijn, maar dan kan ik het beter uitmaken...toch?

veel liefs moi
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:02
CleoWoman
CleoWoman is offline
Sorry hoor als ik dit zo lees zou ik maar de eer aan jezelf houden en gewoon weg gaan bij hem! Hij is je echt niet waard en al helemaal niet omdat ie zit te liegen! Genoeg andere leuke jongens die je wel gelukkig kunnen maken!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:

veel liefsss

Heey allemaal, hierboven staat mijn laatste stukje wat ik heb getypt. Ik zou vandaag dus naar hem toe gaan, ik vroeg hoelaat ik moest komen. Toen begon hij vaag te doen en te zeggen dat dit eigenlijk zijn stad dag is. Terwijl hij volgens mij ongeveer elke dag in de stad hangt. Ik zei van 'lama dan', het hoefde voor mij niet meer en toen zei hij dat ik hem maar moest bellen toen zei ik dat hij mij maar belde. We spraken n tijd af dat hij zou bellen, en tis nu al n uur later, en hij heeft gewoon niet gebeld. Ik weet gewoon dat ie nu in de stad zit. Ik kan er niet meer tegen, we hebben nu bijna 4 weken verkering, in die 4 weken, hebben we elkaar 1 keer met uitgaan en 1 keer bij hem thuis gezien. Ik voel me zo verdrietig, ik ben verliefd op hem maar als ik dan wil afspreken met hem, zegt hij dat hij het druk heeft met school, hij kan toch ook naar de stad toe gaan??
En hij zei ook dat we pas net met elkaar gingen, met andere woorden, ik mocht hem dus geen verplichtingen opleggen. Maar dit vind ik dus niet normaal, ik voel me zo k*t, vooral als hij dan bij het chatten zegt 'I love you, nbever forget that.'
Kweet t gewoon niet meer, als ik hem uitleg hoe ik me voel, snapt hij me toch niet...
Het doet me heel veel pijn, maar dan kan ik het beter uitmaken...toch?

veel liefs moi
kzou em je twijfels vertellen, em zeggen dat als het zo doorgaat, je dr geen meer zin hebt en ut uitmaakt.. heeft ie een laatste kans, verprutst ie die, byebye
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:31
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Hmpf dat komt me allemaal heeeeeeel bekend voor! Ik had ook zo´n vriend, is nu net 1 week uit!!
Hij was altijd zo verrekte vaag, soms merkte je nauwelijks dattie me leuk vond.......en op sommige momenten dat je het juist heeeeeel erg merkte.....Ik begon erover te twijfelen, en heb erover gepraat met zn vrienden en met hem....allemaal zeiden ze dat hij me echt super leuk vond enzow....en hij zelf ook!
Maar die gevoelens kwamen terug en ik twijfelde zo aan zijn liefde voor mij, alleen maar omdat hij zo vaag gevalletje is.....hmpf!!
Nu heeft hij het vorige week uitgemaakt, en ik zat er best wel mee.......vooraal omdat ik nu nog niet cker weet of hij me echt leuk heeft gevonden....iedereen zegt van yess maar ik blijf dat gevoel houden....supers vervelend

Succes Meis!!!!

xxx Mie
Oud 31-05-2002, 11:15
Pink panter
Pink panter is offline
laat niet met je solle
Oud 01-06-2002, 14:09
browneyes
browneyes is offline
heey allemaal, ten eerste: thx voor alle reacties!!!

ten tweede: k heb hem gemaild met alles wat me dwars zat. Hij mailde toen terug
Hij zei dat hij nog 2 weken met school bezig moest zijn en dat dan alles goed zou komen tussen ons....of ik hem wat ruimte wou geven..maar hij zei erbij dat ie t nie wou uitmaken..

hij kan nog steeds nie afspreken, hij zei dat hij best wel stad voor me wou opgeven zo af en toe, maarja..tis gewoon vaag...we hebben wel gepraat en ik later zei ik dat ik maar ging en dat ik hem nog wel es zag..toen vroeg hij: 'nog wel es?'
toen zei ik van jah je kan toch nooit dus eigenlijk nooit..

en toen deed hij zo van

mjah, xie wel wat er gaat gebeuren, op msn zegt ie ook nix uit zichzelf, ik heb gewoon geen idee hoe ik moet doen wat ik moet zeggen enz....hij zei dat zn vrienden hem dwingen om met hem naar stad te gaan en dat ie dan maar wat tijd vrijmaakt....maar met mij kan hij nie afspreken hij zei dat er teveel op hem afkwam en dat ie dan voor t gemakkelijkste koos, en dat was naar de stad gaan met zn vrienden...

njah, kweet nie of jullie wat aan mn verhaal hebben, kweet nog nie eens of t aan is of uit tussen ons...echt n ROTgevoel, ik heb geen idee wat ik moe doen....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vraag me af of er nog een jongen mijn pad zal kruisen die gewoon lief en begripvol is en niet doet alsof... op t moment heb k daar weinig vertrouwen in en dat is dus niet mijn schuld.

succes
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 21:43
browneyes
browneyes is offline
Jah ik ken t gevoel.. ik lijk alleen maar 'slechte' jongens tegen te komen, ik wil gewoon een leuke, lieve vriend, die niet moeilijk doet en niet bang is om mijn gevoelens te beantwoorde....

Heeft iemand nog tips voor dat vriendje van mij?? Hij verw8 dat ik nu 2 weken op hem ga w88 totdat hij dus klaar is met school

Veel liefsssss
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 13:34
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
browneyes schreef:
Jah ik ken t gevoel.. ik lijk alleen maar 'slechte' jongens tegen te komen, ik wil gewoon een leuke, lieve vriend, die niet moeilijk doet en niet bang is om mijn gevoelens te beantwoorde....

Heeft iemand nog tips voor dat vriendje van mij?? Hij verw8 dat ik nu 2 weken op hem ga w88 totdat hij dus klaar is met school

Veel liefsssss
he als ik jou was zal ik gewoon 2 weken niet meer op die jongen letten. dus bv. 2 weken niet op msn (of em 2 weken blokkeren ofzo) en dan je zinnen ergens anders op zetten (denk aan je hobby's) en dan kijken wat er van jullie relatie overblijft na die weken, laat HEM weer het eerste contact leggen. Hij had het tenslotte zo druk. Als ie dat niet doet, maak je het uit. Als je daadwerkelijk merkt dattie liever doet enzow, dan moet je er weer helemaal voor gaan. Maar ik zal em deze komende 2 weken effe lekeer laten zitten, als ie echt verliefd op je is, komt ie op kruipende voeten (ofzow) weer naar je toe!!!!!!!!!!!

STERKTE!!!!!!!
Oud 04-06-2002, 13:36
browneyes
browneyes is offline
Hey thx for the advise, daar zit wel wat in....ik doe al n beetje zo, ik laat alles van zijn kant uitkomen en doe zelf nie meer zo 'verliefd'.

Mjah xie wel hoe alles loopt, maar ik ga in deze 2 weken zkr nie achter hem aanlopen, nu mag hij het werk doen!!

thx, kusssss
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:27
bumblebee
bumblebee is offline
Jaw meis..ik ken het gevoel...Mijn ex-vriendje was ook zo...ik kon altijd uren op hem wachten, totdat hij eindelijk eens belde, of helemaal niet. Op msn kwam het gesprek alleen eigenlijk maar van 1 kant, zo leek het soms..maar sommige jongens zijn moeilijk te veranderen, en vinden het inderdaad allemaal heel plotseling en weten niet wat ze moeten doen.
Ik zou het er eens onder 4 ogen met hem over hebben, want in een mail of op msn komt iedereen anders over dan diegene bedoelt.
Ik begrijp dat je hem (misschien) een beetje wantrouwt, maar als je met hem praat komt er vanzelf wel meer duidelijkheid.
Als hij maar niet kan afspreken kan je er bijvoorbeeld wel wat druk op leggen, je kunt moeilijk weken wachten voordat je eens met hem kan praten. Hij moet wel wat voor je over hebben.
succes ermee..
kuz mai...
Oud 05-06-2002, 17:47
ZHAzha
ZHAzha is offline
laat niet zo over je heen lopen
en maak het uit met hem??
KOMOP he!! hij is je niet waard
Reageren

Regels voor berichten