![]() |
|
Meisjee, heeeeeeeeeeeeel veel succes echt, khad een half jaar dreads en toen ging ik ze eruit kammen, m'n tante ging ze eruit kammen en die heb ik dus echt verrottttt gescholden, zo'n pijn doet het echt, maar goed net wat idereen zegt, cremespoeling en eentje die echt fantastisch eheft gewerkt is die van MOTIONS, dat is een conditioner/cremespoeling met silicon ofzo en dat werkt echt ontzettend goed, halfuurtje in laten werken en dan uitammen, gaat stuk makkelijker en veel van dat ontklit spul erin sprayen!! succes
![]()
|
![]() |
1) Laat iemand helpen.
2) terwijl je kamt dread ergens in het midden vasthouden met de andere hand, zo doet het veel minder zeer, het 'trekt' niet zo, als je echt goed bent gaat het bijna pijnloos Ik heb een vriend van mij geholpen die z'n dreads iets van een jaar of langer had. Z'n haar was niet kapot, het was zelfs nog in redelijk goede staat de kapper was heel verbaasd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik laat mijn dreads gewoon uitgroeien momenteel, ben nu reeds 2 cm ver... ![]() Als het uitkammen niet gaat, kan ik mijn haar dan nog altijd (heel) kort knippen. Het voordeel is dat ik binnen enkele maanden (nuja, hopelijk toch) afstudeer en ik van plan ben naar het buitenland te gaan, waar ik toch niemand ken. Who cares about some hair then? ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 07:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien krijg je het wel nog goed met conditioner enzo, ik had het immers maar 1 maand geprobeerd. Hoe lang had je je dreads? Gewoon zoveel mogelijk verzorgend spul erin mikken denk ik.
|
ja keb het nu met vet dure sjit van me ma gewassen en het ziet er al iets beter uit dan gisteren. je ziet zeg maar nu ook dat me haar iets verder over mijn rug hangt.
Zuig vertelde me over Hydra Liss van Fructis maar das gewoon shampoo en conditioner om te ontkroesen maar ik ga gewoon ff uitproberen. Tis nu toch in de aanbieding bij de DA En als dat niet werkt dan wilde ik idd zo een hot oil gaan proberen daar had ik net al naar staan kijken ![]() Maar het zal wel ff duren voor het er een beetje normaal uit gaat zien |
![]() |
|
nah dat van mij is niet heel dun geworden maar wel heel erg afbroken
soms kwam er een halve dread uit enzoow. maar zijn ze met permanentvloeistof gezet??? Zo niet dan is schade misschien iets minder ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een vraagje aan de mensen die hun dreads eruit hebben gekamd of geknipt.
Hoe lang hadden jullie die dreads? En wat was jullie reden om ze eruit te halen? Ik zit namelijk ook te twijfelen of ik dreads wil, maar ik weet niet of het erg zonde zou zijn om dreads te laten zetten (duur!) waarvan ik misschien na een jaar (of minder) op uitgekeken ben. ![]() |
![]() |
|
kijk op lifestyle bij het algemene dreadstopic...
maar ik had me dreads toen misschien een jaartje of twee? en daarna heb ik ze een keer uitgekamd na een half jaar... maar als je al nadenkt over uitkammen en je hebt ze nieteens? dan zou ik er toch mee w88.. je wil ze niet genoeg lijkt wel... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
toen ik dreads wilde wilde ik ze ook de rest van me leven hebben!
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Overgens heb ik er absoluut geen spijt gehad van m'n dreads. Ben er erg blij mee geweest. ![]()
|
hihi kben ook gemillimeterd geweest als gevolg van het afscheren van een hanekam
![]() maar anyways uitkammen is wel te doen. je gaat heel veel haren verliezen en je haar is flink beschadigt en dood( ja ik weet dat haar al dood is ![]() vriendin van me heeft het vorige week gedaan na een half jaar dreads. als je ze hebt uitgekamd, ga naar de kapper, neem ook een paar haarkuurtjes en dan komt het wel goed. zonde hoor!!!! ![]()
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1075187
Er is een speciaal dreadtopic op lifestyle waar echt alles wel in staat. ![]()
|
|