Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is altijd een optie ![]() Ik zou er best een jaar tussenuit willen en inderdaad gaan reizen, maar daar vind ik mezelf nog te jong voor en een jaar werken zie ik écht niet zitten. Dus ik ga lekker studeren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zou inderdaad er een jaartje tussenuit kunnen. Aan de andere kant als je van jezelf weet dat je nog niet echt hebt rondgekeken, terwijl je nog wel de gelegenheid hebt om dat te doen, stuit je misschienwel op een studie die je aanspreekt = motivatie. Er vanuitgaande dat het hbo, in dat opzicht, afwijkt van een middelbare school. Het is toch een jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar imo is het grootste gedeelte van de mensen die bijv. een jaar in Australië gaan werken gewoon bang om een keuze te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Anywho, ik ben zelf ook een jaar gestopt, ik wist niet wat ik moest doen, dus om zomaar ergens aan te beginnen vond ik ook zonde. Ik heb dat jaar veel nagedacht en mezelf georienteerd op wat ik in de toekomst wou doen. Het is leerzaam voor me geweest, ook omdat ik nog helemaal niet toe was aan echt werken. Ik heb dat verveelde gecompenseert door in het weekend los te gaan, vrienden te gaan, te zuipen om maar niet aan het werken te denken. En al het geld wat ik verdiende, waarvan ik een rijbewijs, studie etc. zou van betalen heb ik het weekend allemaal uitgegeven. Simpelweg omdat ik dat werk wou vergeten. Een keuze was voor mij al snel gemaakt, nog steeds ben ik er niet zeker van en studeer inmiddels al een half jaar. Maar toch, extra gemotiveerd was ik wel. Ik vind het heerlijk om weer in de schoolbanken te zitten en mijn hersenen te pijnigen. Het is echt per persoon verschillend. Er zijn zoveel mensen die werken ofzo wel leuk vinden etc. Of voor wie zo'n jaar wel goed uitpakt. Het zal iig leerzaam zijn. Ik heb er dan ook geen spijt van, dat ik dat jaartje studieloos heb doorgebracht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs dan is het nog geen ramp om te switchen. Daar leer je imo meer van dan een jaar niksen. |
![]() |
||
Citaat:
en jij vind switchen dan niet zonde van je tijd en geld. want dat zit er toch ook aan verbonden.?! tis een duur grapje. en een jaar er tussenuit is wel degelijk leerzaam, want je ook doet, niksen doe je niet, tenzij je gewoon een lui varken bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat het me geen klap heeft gekost. Behalve dan wat geld voor boeken, maar dat viel ook wel mee. En ik ben wel een belangrijke ervaring rijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast ben ik niet zo goed in engels terwijl dat op de Uni wel erg belangrijk is... dat ga ik dus verbeteren binnen dat jaar...
||
Citaat:
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, ik hou van leren. Maar ik begrijp goed dat sommige mensen die belangrijke keuze niet meteen kunnen maken, tuurlijk moedig ik men dan wel aan, omdat na dat jaar alsnog te gaan leren. Verder heb ik mijn punt nu wel gemaakt, is dit in principe ook nog eens offtopic geblaat, want de jongen in kwestie vroeg hier niet eens om. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Of je moet een engels talige studie gaan doen. Maar die ga je niet doen als je niet goed bent in engels, neem ik aan... En zoveel mensen zijn er niet die 2 keer stoppen met een studie. Lees mijn verhaal over stoppen met een studie, het hoeft helemaal niet zoveel te kosten. Tenminste, als je gewoon op tijd stopt wat dus betekent voor 1 februari. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu heb ik wederom een jaar verspeelt, ZONDER iets van levenservaring te hebben ingewonnen, nogal zonde al zeg ik zelf, maargoed, sommigen weten het beter en de druk om toch maar naar school te gaan heerste| ![]() |
![]() |
|
ik doe dit jaar ook de vrije hoge school in driebergen
kan het je zeker aanraden www.vrijehogeschool.nl voor meer info, voor andere vragen ofzo kun je me ook pm'en
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
17 jaar stoppen met school tot nieuwe schooljaar Repsajman | 2 | 04-04-2016 13:42 | |
Studeren |
Na 1,5 jaar stoppen? MaudM | 1 | 19-10-2012 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen opleiding tonio | 1 | 08-09-2009 20:49 | |
Studeren |
stoppen studie? Verwijderd | 11 | 22-01-2008 20:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Stufie een jaar stoppen als je wel studeert? madwoman | 12 | 16-09-2005 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 |