Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 08:49
Verwijderd
Wat vinden jullie er nou van, is het ordinair of is het gewoon een nieuwe generatie mensen die dat gewoon heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 09:05
Pierreke
Pierreke is offline
Ja ordinair... (behalve misschien dan onzichtbare plaatsen)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:22
Verwijderd
maar waarom dan??? dat betekent dat je je dus op een bepaalde manier moet gedragen of kleden... als je niet zelf mag kiezen wat je wilt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:22
zakchips
zakchips is offline
Het is best wel ordinair, en meestal nemen mensen een tatoeage omdat het een trend is. Beetje jammer eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:23
Verwijderd
Ik heb mijne niet genomen omdat andere er 1 hadden, mijn vrienden hadden namelijk allemaal geen 1 dus....de enige die ik kon was me vader
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:32
zakchips
zakchips is offline
Citaat:
Appert schreef op 21-01-2005 @ 10:22 :
maar waarom dan??? dat betekent dat je je dus op een bepaalde manier moet gedragen of kleden... als je niet zelf mag kiezen wat je wilt...
Tuurlijk mag je zelf kiezen wat je wilt. Alleen net als bij kleding zullen mensen je beoordelen. En ook zullen mensen door je kleding/tatoo/piercings een bepaald idee van jou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:38
Verwijderd
maar om mensen dan niet aan te nemen voor werk of discotheken vind ik dan te ver gaan... je gaat mensen toch ook niet discrimineren op grond van geloof?? geloof is net als een tattoo of piercing je eigen keuze... en mensen met tattoeages of piercings doen dat voor hunzelf en kunnen evengoed wel heel normale mensen zijn.... dus of ej een goed beeld krijgt weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:40
ZerO
ZerO is offline
blablaa jaaa heb je ooit van vooroordelen gehoord ?
piercings & tattoo's kunnen ervoor zorgen dat mensen anders tegen je aankijken.
zo !
Oud 21-01-2005, 09:42
Misery
Misery is offline
Ja, IK vind het niet ordi, een tatoo of piercing, hoewel ik wel vind dat sommige meisjes er een beetje slutty uitzien met een neuspiercing, maar dat ligt dan ook weer aan t meisje zelf.
Piercing opzich niet ofzo.

Maar dat je zo'n stempel krijgt dan...tja, daar kun je natuurlijk op wachten. als je daar niet tegen kunt moet je het niet doen.
Ik ga helemaal met chipszak mee, het is net zoals met kleding.
Mij schijt het niks als ik raar aan gekeken word, sommige mensen worden direct onzeker en gaan over hokjes lopen zeiken, tjsa, dan moet je het niet doen.
Oud 21-01-2005, 09:50
Verwijderd
haha oke rustig maar mij intereseert het ook niks hoe mensen mij in het zwembad aankijken.... kvind het wel dope als iedereen ernaar kijkt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:52
ZerO
ZerO is offline
nou dan neem je toch lekkaaah een stuk of 10
Oud 21-01-2005, 09:57
Verwijderd
Ik vind een tattoo vaak wel ordinair, piercings daarentegen niet, maar het moet je wel staan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:58
oOBakBanaanOo
oOBakBanaanOo is offline
Oridinair is het niet. Zeker niet. Net zoals mensen denken dat mensen met piercings asociaal zijn en onverzorgd. Belachelijk.. alsof je ze dan meteen in een hokje stopt. Iedereen heeft en mag zijn eigen mening hebben.. tuurlijk. Maar wel met een beetje respect

Ik vind het soms wel en soms niet mooi.. als mensen er heel veel hebben vind ik het niet mooi. Ik heb zelf een tongpiercing en ben er super blij mee
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 10:02
oOBakBanaanOo
oOBakBanaanOo is offline
Citaat:
Appert schreef op 21-01-2005 @ 10:38 :
maar om mensen dan niet aan te nemen voor werk of discotheken vind ik dan te ver gaan... je gaat mensen toch ook niet discrimineren op grond van geloof?? geloof is net als een tattoo of piercing je eigen keuze... en mensen met tattoeages of piercings doen dat voor hunzelf en kunnen evengoed wel heel normale mensen zijn.... dus of ej een goed beeld krijgt weet ik niet.
Ben ik helemaal mee eens!
Begin maar eens bij de 1e grondwet: niet discrimineren op basis van uiterlijk.

Toch gebeurt het maar al te vaak.. vooral tijdens sollicitatiegesprekken. Ze krijgen dan vaak niet de eigenlijke reden te horen maar: niet de juiste capaciteiten of iets dergelijks. Als ze je beoordelen op het hebben van een piercing of tattoo.. laat ze daar dan eerlijk voor uitkomen. Je hebt immers recht op een eerlijke behandeling.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 10:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
bij sommige mensen kan het ordinair zijn ja
Oud 21-01-2005, 10:21
deringmeester
deringmeester is offline
ik denk niet dat ik hier een mening over kan vormen die mij zelf tegenspreekt. Ik ken genoeg mensen die er verschikkelijk uitzien met een navel piercing of neusbel.
Maar ik ken ook mensen die met een wenkbrauw piercing geweldig sexy worden.
Overgens zijn er ook genoeg mensen die heel trots op het strand liggen met een b.v ajax/psv vlag op hun arm liggen. ja, dit vind ik ordinair. Maar een vriend van mij heefd de afdruk van het voetje van zijn 6 maande oude zoon op zijn onderarm staan. Dit vind ik misschien niet mooi maar zeker wel minder ''vies'' dan zoon vlag.

Ik denk dat je die dinger per persoon moet gaan bekijken en niet iedereen over 1 kam gaan scheren als het om lichaamelijke versiering/verminking gaat.
ik zelf heb (NOG) geen tatoo maar die komt er wel. en ik heb een piercing die je niet kan zien. maakt mij dat dan ook ordie??
Oud 21-01-2005, 10:50
JJ13
JJ13 is offline
ik vind t niet ordinair (anders zou ik er zelf geen hebben he). maar bij sommige mensen staat t wel ordinair, bv een navelpiercing en dan n kort truitje aan waar n enorme vetrol onderuit komt.

t is inderdaad wel zo dat mensen je soms raar aankijken, of je meteen veroordelen, maar ja, daar trek ik me niks van aan.
Oud 21-01-2005, 10:57
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 21-01-2005 @ 11:50 :
ik vind t niet ordinair (anders zou ik er zelf geen hebben he). maar bij sommige mensen staat t wel ordinair, bv een navelpiercing en dan n kort truitje aan waar n enorme vetrol onderuit komt.

t is inderdaad wel zo dat mensen je soms raar aankijken, of je meteen veroordelen, maar ja, daar trek ik me niks van aan.
Ik heb hier niks aan toe te voegen
Oud 21-01-2005, 10:58
Snuitermans
Snuitermans is offline
Tribal tatoeages ed. vind ik, naast lelijk, ook ordinair.
Oud 21-01-2005, 11:11
leucomelas
leucomelas is offline
ligt eraan, sommige tattoos vink ordinair, sommige niet... een konijntje bij je schaamstreek of een doorsnee tribal op je bovenarm vind ik ordinair... en leuke, orginele tattoo op een niet al te zichtbare plaats vind ik dan wel weer leuk....
piercings kunnen inderdaad ook ordinair zijn, maar dat ligt helemaal aan het persoon waar ze aan hangen... meisjes met bijna geen stof om hun lijf, veel *en dan vooral gouden* sieraden en een kuif met navelpiercings of iets dergelijks.... *ieuw*
Oud 21-01-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Appert schreef op 21-01-2005 @ 10:38 :
Ten eerste is voor het aanhangen van een bepaald geloof meestal niet bewust gekozen, ten tweede zou het feit dat het nemen van een tattoo of piercing gebaseerd is op een eigen keuze het vergelijkbaar maken met het aanhangen van een bepaald geloof noch rechtvaardigen. Als ik jou nu door je kop schiet, dan is dat toch niet goed omdat het m'n eigen keuze is? Het is geen argument. Het feit dat het je eigen keuze is, maakt juist dat men mensen er wel naar mag beoordelen, dat is iets waar je van tevoren over na hebt gedacht, als het goed is. Bovendien kun je een piercing of tattoo ook weer laten verwijdere, ook dat is je eigen keuze. Als je ervoor kiest je piercing of tattoo gewoon te laten zitten terwijl je weet dat werkgevers die een representatieve werknemer zoeken dat vaak niet accepteren, is ook dát je eigen keuze. Ook uiterlijk speelt nu eenmaal een rol wanneer mensen snel beoordeeld moeten worden, juist het uiterlijk is belangrijk. Je kunt wel heel degelijk zijn, maar als je uiterlijk door veel mensen wordt gezien als ordinair, maakt dat weinig uit. Dat zul je moeten accepteren, zo zit de maatschappij in elkaar.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 11:29
Verwijderd
ik ga binnenkort wel een tattoo laten zetten.
portretten, dieren en namen vind ik ordi.
hij komt op de onderrug, die die zie je niet altijd. want als ik voor de klas sta over 1,5 jaar kan dat niet echt.

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 11:34
Verwijderd
Ligt eraan wat en waar.
Als ik af en toe van die breezers zie van 15 met een of andere mislukte tribal of ander belachelijk iets op hun rug ofzo dan kan ik alleen maar medelijden hebben.
Piercings maakt me eigenlijk niet zoveel uit als ze maar niet helemaal vol zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 11:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
navelpiercings en tepelpiercings zijn echte afknappers voor mij, ook al heb ik geen idee waarom.

Tats zijn niet zo'n probeem mits het geen hakenkruis op d'r voorhoofd is....
Oud 21-01-2005, 11:52
Verwijderd
Het woord ordinair zegt me niet zoveel eigenlijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 12:06
Verwijderd
Piercings zijn ordinair, vooral madonna's, gatver!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 12:42
11568
11568 is offline
Hangt van het hoofd af, en de kledingstijl. Ik zie zelden een piercing bij iemand die écht leuk staat. Het is ook allemaal zo gewoontjes geworden, niemand kijkt er meer van op. Je ziet het teveel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:15
saturday
saturday is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-01-2005 @ 13:06 :
Piercings zijn ordinair, vooral madonna's, gatver!
Je hebt ook van die mensen die piercings in hun nek gaan laten zetten. Medusa ofzo, dat is ook ordinair baahhhh
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:17
Verwijderd
Ligt helemaal aan persoon zelf. Bij sommige personen staat het heel mooi en bij andere gewoon meteen ordinair. Denk aan meisjes met permanent , blond haar , oranje gezicht van de zonnebank en een wenkbrauw piercing en navel iewhh. Maar soms zijn piercings zoooo geilll.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:17
Verwijderd
Oh die vind ik wel gaaf eigenlijk .
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:18
Verwijderd
kan ordinair zijn maar dat is dan bij iemand die zonder zo'n ding ook al ordinair is

kan ook hel vet zijn, vandaar dat ik ook nog tats wil
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik wil ook piercings ja , ik wil een septum . En die ga ik gewoon laten zetten
Met citaat reageren
pipimädchen
pipimädchen is offline
idd, van die madonna's zijn eng ordinair vooral in het goud.
Eigenlijk elke gouden piercing. Ik had eerst een gouden neusknopje omdat ik mijn ringetje kwijt was en toen was ik te lui om een nieuwe te kopen en toen mocht ik die wel in doen van een vriendin van mij (sappig detail: ze woonde in een woonwagen en daarin was ook alles goud(kleurig en ze droeg altijd trainingspakken).
Oud 21-01-2005, 13:19
Verwijderd
Oh ja ik wil ook tatttoeeees
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:26
Deux
Deux is offline
Ligt aan de persoon of het staat en wat voor piercing/tattoo het is. Neuspiercings vind ik over het algemeen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 21-01-2005 @ 12:18 :
Ten eerste is voor het aanhangen van een bepaald geloof meestal niet bewust gekozen, ten tweede zou het feit dat het nemen van een tattoo of piercing gebaseerd is op een eigen keuze het vergelijkbaar maken met het aanhangen van een bepaald geloof noch rechtvaardigen. Als ik jou nu door je kop schiet, dan is dat toch niet goed omdat het m'n eigen keuze is? Het is geen argument. Het feit dat het je eigen keuze is, maakt juist dat men mensen er wel naar mag beoordelen, dat is iets waar je van tevoren over na hebt gedacht, als het goed is. Bovendien kun je een piercing of tattoo ook weer laten verwijdere, ook dat is je eigen keuze. Als je ervoor kiest je piercing of tattoo gewoon te laten zitten terwijl je weet dat werkgevers die een representatieve werknemer zoeken dat vaak niet accepteren, is ook dát je eigen keuze. Ook uiterlijk speelt nu eenmaal een rol wanneer mensen snel beoordeeld moeten worden, juist het uiterlijk is belangrijk. Je kunt wel heel degelijk zijn, maar als je uiterlijk door veel mensen wordt gezien als ordinair, maakt dat weinig uit. Dat zul je moeten accepteren, zo zit de maatschappij in elkaar.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
bumhug schreef op 21-01-2005 @ 12:34 :
Ligt eraan wat en waar.
Als ik af en toe van die breezers zie van 15 met een of andere mislukte tribal of ander belachelijk iets op hun rug ofzo dan kan ik alleen maar medelijden hebben.
Piercings maakt me eigenlijk niet zoveel uit als ze maar niet helemaal vol zitten.
Dus jij wilt zeggen als iemand een tribal of dergelijke op zijn rug heeft is dat ordinait?? maar waarom je ziet hem toch eigenlijk nooit behalve zwembad ofzo.

(kheb zelf een maori tekening op me rug staan)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-01-2005 @ 14:18 :
kan ordinair zijn maar dat is dan bij iemand die zonder zo'n ding ook al ordinair is

Oud 21-01-2005, 13:44
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-01-2005 @ 11:16 :
bij sommige mensen kan het ordinair zijn ja
vooral gouden
maar het kan ook mooi zijn.
Oud 21-01-2005, 13:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-01-2005 @ 14:18 :

Oud 21-01-2005, 13:48
nps
nps is offline
ja.
Oud 21-01-2005, 13:49
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 21-01-2005 @ 12:35 :
Tats zijn niet zo'n probeem mits het geen hakenkruis op d'r voorhoofd is....
Zak over dr hoofd, zie je dr niks van.
Oud 21-01-2005, 14:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 21-01-2005 @ 14:15 :
Je hebt ook van die mensen die piercings in hun nek gaan laten zetten. Medusa ofzo, dat is ook ordinair baahhhh
madison
medusa is in je bovenlip

en piercings en tattoo's vind ik alleen ordinair bij sommige mensen. het moet je wel staan natuurlijk.
Oud 21-01-2005, 14:21
Tom Violence
Tom Violence is offline
piercings en tattoos zijn ordinair bij ordinaire mensen
Oud 21-01-2005, 14:22
Maharani
Maharani is offline
ligt aan de persoon
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:23
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-01-2005 @ 12:18 :
Ten eerste is voor het aanhangen van een bepaald geloof meestal niet bewust gekozen
idd, mensen met een geloof zijn achterlijk en kunnen geen bewuste keuzes maken pfffffff
Oud 21-01-2005, 15:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het totaal niet ordinair. Heb zelf 6 tattoos en 3 piercings, en nog heel wat tattoos on the way.

Vind het overigens alleen mooi als het veel en grote tattoos zijn, liefst met schaduwtinten. Dus een heel gigantisch rugstuk met mooi geschaduwde bloemen en veel zachte tinten zal ik in 99% van de gevallen mooier vinden dan een mieterig bloempje, vlindertje, dolfijntje or what so ever.

Mijn man heeft een tattooshop dus die zit ook lekker onder, en samen gniffelen we altijd om die zielige meisjes en jochies die alleen een heuse stoere tribal komen laten zetten omdat het cool is. Wat dus niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:26
Freggol
Freggol is offline
Mjeh wat is ordinair, ieder een heeft daar zo zijn eigen visie over
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-01-2005 @ 15:21 :
piercings en tattoos zijn ordinair bij ordinaire mensen
idd.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:35
Verwijderd
Ik vind de piercing van avelon hitsig, tribaltattoo's vind ik lelijk en ordinair. Zeker op je onderrug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten