Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 16:56
Wawl
Wawl is offline
Hoe kan ik ervoor zorgen dat op alle bladzijden van mijn document dezelfde kop- en voettekst wordt weergegeven behalve op de eerste paar kantjes? Deze functie heb ik nog niet uit kunnen vinden in Word, maar ik neem aan dat het iets met secties te maken heeft. Kan dit kloppen? Maargoed, wie kan me hiermee helpen. Alvast bedankt.
Oud 20-03-2005, 17:27
Verwijderd
Heeft inderdaad te maken met secties, die er voor kunnen zorgen dat er op verschillende pagina's verschillende kop- en voetteksten afgebeeld kunnen worden. Maar voor zover ik weet (en ik weet niet zoveel ) worden secties alleen daarvoor gebruikt, dus ik zou niet weten waarom de kop- en voetteksten niet over het hele document worden afgebeeld.
Dus als je op de eerste bladzijde een koptekst invoert, staat deze er na een aantal pagina's niet meer?
En als je in de koptekst gaat staan (met de cursor bedoel ik), staat er dan boven 'Koptekst eerste pagina (Sectie 1)'? En staat er dan in de eerstvolgende pagina nadat de kop-/voettekst is opgehouden 'Koptekst eerste pagina (Sectie 2)'? Hoe of je secties weg kan halen weet ik niet, en ik weet ook niet of nog andere toepassingen secties gebruiken. Kun je niks vinden bij de Help?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten