Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is ook allemaal zoo dubbel. In eerste instantie zou ik ook denken, jij bent niet duidelijk, laat maar, maar aan de andere kant.. Hij vertelde me de laatste keer dat hij zelfs nog samen op vakantie wil gaan, terwijl het toch echt uit is ![]() En bij de laatste "date" (nadat het uit was) wilde hij zo ineens uit het niks samen de trein naar Parijs nemen... Wel heel lief enzo hoor, maar ik begrijp er op deze manier ook geen hol meer van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij zegt dat hij niet wéét waarom hij het heeft uitgemaakt? Hmm.... misschien heeft hij een heel slecht geheugen en is hij het vergeten, maar wist hij nog wel dat het iets belangrijks was. Of misschien vindt hij het niet leuk om verkering met je te hebben, maar wel lekker om je af en toe te zoenen. Het tweede lijkt me waarschijnlijker.
|
![]() |
|
![]() |
Nou ik heb een mailtje gestuurd, zonder verwijten of wat dan ook, waarin ik duidelijkheid wil. Dus of een ja of een nee. En als hij het nu niet weet, dan denkt hij er nog maar even over na totdat hij het wel weet. En nee in die tussentijd dat hij twijfelt hoef ik hem ook niet te zien, dat is beter zo
![]() |
![]() |
|
gewoon vragen wat hij wil
wil hij niks serieus met je dan kun je gewoon doorgaan met hoe het nu is ![]() want zo te zien ben je bang dat als je hem een keuze laat maken, je hem kwijt raakt nou zo heb je hem 'of voor 100 % of voor iets van 50% en in dat laatste geval kun je nog kiezen: lama, ik wil jou niet als je voor mij kiest hem voor de keuze stellen hoeft dus nie, vind ik gewoon vragen om duidelijkheid en zegt ie nee kun je altijd nog verder gaan met hoe het was tja, misschien slecht advies maarja...
||
Citaat:
Zeer verstandig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar gun hem niet te lang die tijd he.. |
Advertentie |
|
![]() |
|