Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 08:51
devilzsangel
devilzsangel is offline
ja ik hou vreselijk veel van sjansen. en heb me heirdoor dus ook vaak in de problemen gewerkt. ik heb menig jongen verliefd op mij gemaakt zonder dat ik werkelijk met hem wou. ik deed gewoon super lief tegen hun, beetje verleiden, knuffelen enzo. ik heb een paar vriendjes gehad en tijdens dat ik met hun had bleef k sjansen met jongens (niet echt vreemdgaan). en daar kreeg ik dus ook problemen van. joh ik hou gewoon van sjansen...

hebben jullie dat niet??
Oud 10-03-2005, 08:53
number9
number9 is offline
Simpel als je dat niet wilt, moet je dat niet doen.
Ik zie ook wekelijks zulke meiden, maar als ik ergens een schoft hekel aan heb zijn t aan jouw soort meiden.

Excuse my French
Oud 10-03-2005, 08:58
devilzsangel
devilzsangel is offline
Citaat:
number9 schreef op 10-03-2005 @ 09:53 :
Ik zie ook wekelijks zulke meiden, maar als ik ergens een schoft hekel aan heb zijn t aan jouw soort meiden.

Excuse my French

dat is nou juist het probleem...ik wil het wel. ik vind het gewoon leuk weetje...sjansen! beetje jongens gek maken enzo...word je zelf ook blijer van you know. maar als ik dan merk dat er ene verliefd is op mij (zonder dat t mijn bedoeling is) voel ik me gewoon hartstikke rot oke! ik doe het dus niet om jongens te kwellen en verliefd te maken om vervolgens te zeggen: ik hoef jou niet. maar ik ben gewoo nlief en open naar jongens...en dan worden ze gewoon snel verliefd. daarom zeg ik voortaan tegen jongens: joh ik wil best met je flirten enzo...maar meer zal het niet worden. klinkt allemaal raar i know...maar toch!!!
EN AAN JOU SOORT MEIDEN? ik ben mezelf..ik ben geen soort
ik hou er niet van als je me in een hokkie port. ik hou van sjansen klaar. ik doe het niet om iemand te kwetsen klaar. dus geef me nou niet het gevoel dat ik een hoer ben oke
Oud 10-03-2005, 09:01
Wolter
Wolter is offline
Als je een vriendje hebt niet flirten en andere jongens het gevoel geven dat je interesse hebt.
Doe je dat wel, dan moet je geen vriendje nemen.
Oud 10-03-2005, 12:32
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:

Excuse my French
! Helemaal mee eens!
Het is leuk om gewoon gezellig met iedereen te lachen, maar echt sjanzen/verleiden gaat vind ik te ver (cker als je een vriend hebt!). Voor mij ben je dan gewoon een Breezersletje...
Oud 10-03-2005, 12:36
Whateverrr
Whateverrr is offline
Beetje flirten mag altijd, maar je kan te ver gaan daarmee en dat is nu juist weer niet de bedoeling, want dan ziet iedereen je als n slet...
Oud 10-03-2005, 13:01
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:03
Verwijderd
Nee, dat heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:04
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
devilzsangel schreef op 10-03-2005 @ 09:51 :
hebben jullie dat niet??
Nee.

je zou eens wat meer rekening moeten houden met de gevoelens van anderen. Doordat jij je hormomen niet in bedwang kunt houden kwets je misschien een hoop jongens.

Slet.
Oud 10-03-2005, 13:11
leucomelas
leucomelas is offline
ja goh, bevestiging van een jongen is natuurlijk altijd leuk... gewoon een aandachtskwestie... maar als je het te erg doet krijg je er idd problemen mee...
vroeger sjansde ik noga veel, dat is bijna gereduceerd naar het 0-punt
Oud 10-03-2005, 13:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Geen last van. En ik vind het eerlijkgezegd nogal lullig voor die jongens. Als iemand dat bij jou zou doen en je word echt verliefd voel je je waarschijnlijk ook klote. Ik zou er mee ophouden. En als dat niet lukt zou ik me eens afvragen waarom je zo sjanst. Anders word je op het laatst niet meer serieus genomen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:47
Verwijderd
Als je een vriendje hebt, moet je de aandacht die je blijkbaar wil bij hem vandaan halen. Als je geen vriendje hebt moet je niet toegeven aan die zin om te sjansen. Ook jongens hebben gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 14:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ik zie ook wekelijks zulke meiden, maar als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn t aan jouw soort meiden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 14:10
Shitonya
Shitonya is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:24
E-MAN
Voor dit soort vrouwen heb je een naam:

cockteaser, wel lullen maar niks doen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:27
bracelance
bracelance is offline
sommige mensen houden eenmaal van hoereren...
Oud 10-03-2005, 15:34
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
en hier wil ik bij toevoegen dat je bij mij als n gigantisch arrogante doos overkomt
Oud 10-03-2005, 15:41
Verwijderd
Devilzsangel, wat is nu precies je vraag of probleem?
Iig is het een goed idee om gewoon aan jongens te vertellen dat je een vriendje hebt en dat ze eigenlijk niks van je kunnen verwachten. Dan ontstaan er ook geen problemen en ben jij iig eerlijk geweest. Maar dat doe je nu al zie ik. Dan is er toch niks aan de hand? Dan is het in feite een zaak tussen jou en je vriend.. want het gaat er ook om wat hij ervan vindt natuurlijk. Wat zou jij ervan vinden als hij dat zou doen?

Ik heb het vroeger ook gedaan hoor, heel veel gedanst en geflirt enz met jongens als ik uitging (het waren wel altijd jongens die ik kende trouwens). Als je daar op een gegeven moment aan gewend raakt is het leuk, en is het moeilijk om het niet meer te doen. Maargoed, je bent nu nog 17.. geniet ervan en hou het een beetje netjes, zodat je niet heel sletterig overkomt bijv.. hou het subtiel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:44
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
devilzsangel schreef op 10-03-2005 @ 09:58 :
dat is nou juist het probleem...ik wil het wel. ik vind het gewoon leuk weetje...sjansen! beetje jongens gek maken enzo...word je zelf ook blijer van you know. maar als ik dan merk dat er ene verliefd is op mij (zonder dat t mijn bedoeling is) voel ik me gewoon hartstikke rot oke! ik doe het dus niet om jongens te kwellen en verliefd te maken om vervolgens te zeggen: ik hoef jou niet. maar ik ben gewoo nlief en open naar jongens...en dan worden ze gewoon snel verliefd. daarom zeg ik voortaan tegen jongens: joh ik wil best met je flirten enzo...maar meer zal het niet worden. klinkt allemaal raar i know...maar toch!!!
ik hou er niet van als je me in een hokkie port. ik hou van sjansen klaar. ik doe het niet om iemand te kwetsen klaar. dus geef me nou niet het gevoel dat ik een hoer ben oke
Die jongens worden er niet blijer van. Het maakt niet uit dat je ze niet wil kwetsen, je doet het, daar gaat het om. Je weet dat je ze kwetst, stop er dan mee. Je bent nogal egoistisch bezig.

jouw soort meiden=het soort meiden dat met iedereen flirt zonder iets met ze te willen, je hebt jezelf in dat hokje gezet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:44
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:

Excuse my French

Helemaal mee eens.....
Sletje
Oud 10-03-2005, 15:49
Verwijderd
Oh trouwens, ik wil nog even iets zeggen over de woorden "hoer" en "slet" die in dit topic steeds voorbij vliegen.
Waarom zou je een hoer of een slet zijn als je alleen maar een beetje flirt? Zoiets is vrij onschuldig. En als je een beetje een slimme jongen bent dan zie je een meisje rondhuppelen die zo bij iedereen doet. Ik snap niet hoe je daar hoop door kunt krijgen.. als ik een jongen met allerlei meisjes zou zien flirten, zou ik meteen al denken "laat maar".
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:56
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Oke is goed, ik maak ervan: In mijn mening zeer laag vrouwelijk figuur..........
Oud 10-03-2005, 15:59
Gammaray
Gammaray is offline
Nee daar heb ik geen last van.
Je zou eens wat meer rekening moeten houden met de gevoelens van anderen. Doordat jij je hormomen niet in bedwang kunt houden kwets je misschien een hoop jongens of meiden
Ligt eraan waar je op valt.
Oud 10-03-2005, 16:31
Verwijderd
Doe gewoon lekker waar je zin in hebt meid
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:39
Brasco
Brasco is offline
mensen reageren wel overdreven.. bedoel als je uitgaat mag je flirten wat je wil.. dat hoort bij het uitgaan, en genoeg mensen doen het.. Een beetje dansen en flirten is toch niks mis mee ? En als een meisje een jongen zo weet op te geilen dat ie helemaal gekwetst is omdat hij meer verwachtte dan alleen wat flirten dan is dat zijn eigen fout.. Je kan toch ook voor jezelf nagaan dat veel (mooie) meisjes nou eenmaal weten dat ze mooi zijn en daar handig gebruik van maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2005, 16:58
Muchacha
Muchacha is offline
Doe ook maar je zin in hebt, je bent wild en je jongt wat he
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 17:17
snarl
snarl is offline
domme tuthola

je bent een soort, en een irritante ook
Oud 10-03-2005, 17:19
Luna
Luna is offline
jah, flirten is leuk maar ik breng mezelf er nooit echt door in de problemen.
En als ik een vriend heb en verliefd ben dan is hij op dat moment echt de enige voor mij, dan kunnen andere jongens me gestolen worden.
Oud 10-03-2005, 17:23
Gothic
Gothic is offline
Als jij dat nodig hebt als bevestiging voor je zelfvertrouwen, tja, alleen beetje zielig dat het ten koste moet gaan van de gevoelens van die jongens...
Oud 10-03-2005, 17:52
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
snarl schreef op 10-03-2005 @ 18:17 :
domme tuthola

je bent een soort, en een irritante ook
subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:50
Codaz
Codaz is offline
Leuk, precies wat ik nodig heb.
Als elk meisje dat zou doen, dan worden ze ondoorzichtiger dan ze al zijn en weet ik nog minder waar ik aan toe ben. I agree to snarl.
Lol maken is leuk, maar met gevoelens spelen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:31
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Meisjes die je gek maken en daarna opeens doen alsof ze alleen maar willen praten, Stelletje bitch $#^!@//
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:46
You suck!!
You suck!! is offline
Citaat:
ja ik hou vreselijk veel van sjansen. en heb me heirdoor dus ook vaak in de problemen gewerkt. ik heb menig jongen verliefd op mij gemaakt zonder dat ik werkelijk met hem wou. ik deed gewoon super lief tegen hun, beetje verleiden, knuffelen enzo. ik heb een paar vriendjes gehad en tijdens dat ik met hun had bleef k sjansen met jongens (niet echt vreemdgaan). en daar kreeg ik dus ook problemen van. joh ik hou gewoon van sjansen...

hebben jullie dat niet??
Je hebt sjansers en je hebt sletten en het feit dat jij een sugababes profiel hebt zegt voor mij genoeg.
Oud 10-03-2005, 21:10
tuttebel
tuttebel is offline
sjansen moet kunnen.
zolang je geen extreem jaloerse vriend hebt, en t gewoon leuk houdt.
je hebt t zelf niet in de hand of iemand verliefd op je wordt, soms worden mensen al verliefd na een paar keer oogcontact..zolang je maar weet wanneer je moet stoppen.

ik sjans zelf ook veel, maar gelukkig heb ik niet zo'n extreem jaloerse vriend zoals de meeste mensen die hier reageren volgens mij zijn.
Oud 10-03-2005, 21:36
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 10-03-2005 @ 22:10 :
sjansen moet kunnen.
zolang je geen extreem jaloerse vriend hebt, en t gewoon leuk houdt.
je hebt t zelf niet in de hand of iemand verliefd op je wordt, soms worden mensen al verliefd na een paar keer oogcontact..zolang je maar weet wanneer je moet stoppen.
Zij weet blijkbaar niet wanneer ze moet stoppen, want het is toch wel vaak gebeurt, "menig jongen", en verleiden en knuffelen gaat toch wel ietsje verder dan gewoon flirten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Je port jezelf in je eigen hokkie door eerst zinloos te sjansen en daarna te beweren dat je het doet om niemand te kwetsen, wat je er duidelijk wel mee doet. Dit sjansen doe je alleen maar om aandacht te krijgen zodat je je goed voelt, en het je geen reet uitmaakt of je die jongens kwetst of niet. En daarna zeg je ook nog dat WIJ JOU niet het gevoel moeten geven dat je een hoer bent.

Trouwens, het feit dat je hier een topic over moet openen geeft ook alweer aan dat het je alleen maar om de aandacht gaat. Had je nou echt gedacht dat iemand hier serieus op in zou kúnnen gaan??
Oud 10-03-2005, 22:49
bracelance
bracelance is offline
yeah.... fighting woman
Oud 10-03-2005, 22:55
snarl
snarl is offline
nah. de woorden 'tuttebel' en 'tuthola' lijken ook best veel op elkaar

waat ik zie net dat deze post... mijn 1500e post hier is. jezus.
Oud 10-03-2005, 23:58
bamiPoep
bamiPoep is offline
doe ik standaard met alle chix
Oud 11-03-2005, 01:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
'sjansen'
dat woord kan echt al een jaar of achtentwintig niet meer
Oud 11-03-2005, 09:16
devilzsangel
devilzsangel is offline
mag ik er even op wijzen dat ik geen vriendje heb
en dat ik normaal sjans...ik lig een jongen niet helemaal
op te geilen. ik praat er wat mee...lach er wat mee...enz enz
beetje dansen enzo. als je uitgaat...dan mag dat toch gewoon?
zeg eens eerlijk...hoeveel mensen doen dit?
en ik stop heus wel op het juiste moment...alleen snapte ik vroeger niet wanneer ik moest stoppen. nou is het alleen beetje flirten...en dat weet die jongen dan ook!!! enne jongens kunnen ook ongeloofelijk veel flirten...dan zijn ze ineens geen player ofwat. ik ben totaal geeen sletje...k hou alleen beetje van flirte. er word hier wel veel in hokjes geduwt hoor...maja snap ik ook wel agja...wat heeft het ook voor nut hier opintegaan
Oud 11-03-2005, 09:17
devilzsangel
devilzsangel is offline
enne voor de mensen die WEL beetje normaal gereageerd
hebben...thanks!!! jullie begrijpen het...
en ik doe ook heus niet te veel flirte...ik weet wanneer ik moet stoppen en de boyz waaarmee ik flirt weten ook dat het alleen maar flirten is. verder heb ik geen vriendje en ik ben nog jong dus het moet geeen probleem zijn!!!

xxx
Oud 11-03-2005, 09:28
VanillaCream
VanillaCream is offline
Wat was dan het probleem waar je mee zat? Eerst vraag je om hulp, dan krijg je een negatief antwoord en dan is er niks meer aan de hand.

Ik vind dat je af en toe best wat mag flirten, maar als al die jongens gek op je worden en je ze allemaal af wijst krijg je vanzelf een naam.
Zelf zou ik het niet kunnen als ik een vriend heb, omdat ik dan geen oog heb voor andere jongens en alleen maar bezig ben met mijn vriend
Oud 11-03-2005, 09:30
devilzsangel
devilzsangel is offline
hja ik wou gewoon even weten wat jullie er van vinden

en of meer mensen het doen snappie?

gewoon effe me verhaaltje kwijt...ma toch bedankt
Oud 11-03-2005, 10:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
devilzsangel schreef op 11-03-2005 @ 10:17 :
ik weet wanneer ik moet stoppen en de boyz waaarmee ik flirt weten ook dat het alleen maar flirten is.
Citaat:
ik heb menig jongen verliefd op mij gemaakt zonder dat ik werkelijk met hem wou. ik deed gewoon super lief tegen hun, beetje verleiden, knuffelen enzo.
Of je bent naief of je bent naief. En natuurlijk kwets je menig jongen niet, want je stopt op tijd .

Fijn dat jij je zelfvertrouwen ten koste van die jongens opkrikt .
Oud 11-03-2005, 10:34
Methuselah
Methuselah is offline
Kindje.
Oud 11-03-2005, 10:45
Verwijderd
Oh, ik dacht dat je wel een vriendje had.. verkeerd begrepen, sorry.
Na wat je hierboven schreef gelezen te hebben zou ik zeggen: geen probleem. Er zijn zoveel mensen die flirten.. niks aan de hand. Alleen moet je dus uitkijken dat je het niet overdrijft.. want voor jou lijkt het dan misschien alsof al die jongens je leuk vinden, maar ondertussen kunnen ze denken dat je makkelijk te krijgen bent.

Maar mensen reageren zo omdat ze aan het begin gelezen hebben dat je jongens ermee kwetste. Als je gewoon een topic had geopend met "Flirt jij weleens? En wat doe je dan precies? blabla" dan had je andere reacties gekregen, minder veroordelend enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:17
Verwijderd
niet meer sjansen..
simpel is dat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 12:01
*just_a_dream*
*just_a_dream* is offline
Citaat:

hebben jullie dat niet??
ssst
Oud 11-03-2005, 15:03
gueux
gueux is offline
Heb je zo'n laag zelfbeeld dat je dit nodig hebt om je beter te voelen? Je voelt je er zelf misschien even beter door (en daarna kut begrijp ik uit wat je schrijft) maar je brengt er anderen alleen schade mee toe. Als je dan even logisch nadenkt is voor mij de enig mogelijke conclusie 'niet meer doen'.

Flirten vind ik niet zo'n probleem, vind het zelf ook leuk. Maar als je er zo retegoed in bent dat je met een goede flirt een jongen verliefd op je kunt laten worden, ben je ronduit gevaarlijk en moet je het niet doen.
Reageren

Regels voor berichten