Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is nou juist het probleem...ik wil het wel. ik vind het gewoon leuk weetje...sjansen! beetje jongens gek maken enzo...word je zelf ook blijer van you know. maar als ik dan merk dat er ene verliefd is op mij (zonder dat t mijn bedoeling is) voel ik me gewoon hartstikke rot oke! ik doe het dus niet om jongens te kwellen en verliefd te maken om vervolgens te zeggen: ik hoef jou niet. maar ik ben gewoo nlief en open naar jongens...en dan worden ze gewoon snel verliefd. daarom zeg ik voortaan tegen jongens: joh ik wil best met je flirten enzo...maar meer zal het niet worden. ![]() ![]() ![]() EN AAN JOU SOORT MEIDEN? ik ben mezelf..ik ben geen soort ik hou er niet van als je me in een hokkie port. ik hou van sjansen klaar. ik doe het niet om iemand te kwetsen klaar. dus geef me nou niet het gevoel dat ik een hoer ben oke
||
Citaat:
![]() Het is leuk om gewoon gezellig met iedereen te lachen, maar echt sjanzen/verleiden gaat vind ik te ver (cker als je een vriend hebt!). Voor mij ben je dan gewoon een Breezersletje... ![]()
||
Citaat:
je zou eens wat meer rekening moeten houden met de gevoelens van anderen. Doordat jij je hormomen niet in bedwang kunt houden kwets je misschien een hoop jongens. Slet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
jouw soort meiden=het soort meiden dat met iedereen flirt zonder iets met ze te willen, je hebt jezelf in dat hokje gezet. |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal mee eens..... Sletje
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mag ik er even op wijzen dat ik geen vriendje heb
en dat ik normaal sjans...ik lig een jongen niet helemaal op te geilen. ik praat er wat mee...lach er wat mee...enz enz beetje dansen enzo. als je uitgaat...dan mag dat toch gewoon? zeg eens eerlijk...hoeveel mensen doen dit? en ik stop heus wel op het juiste moment...alleen snapte ik vroeger niet wanneer ik moest stoppen. nou is het alleen beetje flirten...en dat weet die jongen dan ook!!! enne jongens kunnen ook ongeloofelijk veel flirten...dan zijn ze ineens geen player ofwat. ik ben totaal geeen sletje...k hou alleen beetje van flirte. er word hier wel veel in hokjes geduwt hoor...maja snap ik ook wel ![]() ![]()
|
![]() |
enne voor de mensen die WEL beetje normaal gereageerd
hebben...thanks!!! jullie begrijpen het... en ik doe ook heus niet te veel flirte...ik weet wanneer ik moet stoppen en de boyz waaarmee ik flirt weten ook dat het alleen maar flirten is. verder heb ik geen vriendje en ik ben nog jong dus het moet geeen probleem zijn!!! xxx
|
![]() |
Wat was dan het probleem waar je mee zat? Eerst vraag je om hulp, dan krijg je een negatief antwoord en dan is er niks meer aan de hand.
Ik vind dat je af en toe best wat mag flirten, maar als al die jongens gek op je worden en je ze allemaal af wijst krijg je vanzelf een naam. Zelf zou ik het niet kunnen als ik een vriend heb, omdat ik dan geen oog heb voor andere jongens en alleen maar bezig ben met mijn vriend
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Fijn dat jij je zelfvertrouwen ten koste van die jongens opkrikt ![]()
|
Verwijderd
|
Oh, ik dacht dat je wel een vriendje had.. verkeerd begrepen, sorry.
![]() Na wat je hierboven schreef gelezen te hebben zou ik zeggen: geen probleem. ![]() Maar mensen reageren zo omdat ze aan het begin gelezen hebben dat je jongens ermee kwetste. Als je gewoon een topic had geopend met "Flirt jij weleens? En wat doe je dan precies? blabla" dan had je andere reacties gekregen, minder veroordelend enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb je zo'n laag zelfbeeld dat je dit nodig hebt om je beter te voelen? Je voelt je er zelf misschien even beter door (en daarna kut begrijp ik uit wat je schrijft) maar je brengt er anderen alleen schade mee toe. Als je dan even logisch nadenkt is voor mij de enig mogelijke conclusie 'niet meer doen'.
Flirten vind ik niet zo'n probleem, vind het zelf ook leuk. Maar als je er zo retegoed in bent dat je met een goede flirt een jongen verliefd op je kunt laten worden, ben je ronduit gevaarlijk en moet je het niet doen.
|
![]() |
|
|