Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ontopic, aan de andere kant is het ook best stom. geloven moet je thuis doen, en in de kerk/moskee/tempel/synagoge etc.. Als ik van die meisjes in lange rokken met zwarte kousen zie die me bestraffend aankijken vanwege een broek, dan word ik er misselijk van. zeker als ze negentien zijn en 4 kinderen hebben met ook zwarte kousen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gsus stinkt. Een meisje uit mijn klas had een vest aan en er stond ROYAL SLUT op, dus ik zeg tegen dr, hey rooie slet, wat ga je doen vandaag? Dus ze zei "ik ben geen slet" en ik zei "maar het staat op je vest" , maar ze dacht dat het alleen krullen waren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry ![]() Ik vind Gsus stom en kwam er pas na 700 jaar achter dat ze met gsus JESUS bedoelden en voorderest zijn de jesus is my homeboyshirts nog zieliger en al die malukuwarriors met plastic rozenkranzen zijn ook stom. En ik heb niet echt een keppeltje want ik ben niet Joods, ik heb mn 1e communie gedaan en daarna ben ik nooit meer in de kerk geweest dus ik doe niet aan religie maar heb wel een kinderbijbel en de nieuwe bijbelversie want dat is literatuur. En ik heb ook vast wel ergens kettinkjes met kruisjes maar die zijn van de Hennes dus dat telt niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En het is niet lelijk.
||
Citaat:
![]() Ik ook trouwens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind kleding van gsus lelijk, ik heb wel een rozenkrans maar dat is een souvenir uit Vaticaanstad en ik draag het niet als sieraad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en dat betekent ? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://www.hennapaste.de/_%E4gypten/ankh.jpg
Om toch maar on topic te blijven ik heb een ankh. Dat is een egyptisch hangertje. Voor egyptenaren een symbool van leven en magische bescherming. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |