Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2005, 21:01
Belgarath
Belgarath is offline
Ik deed gisteren Age of Kings The Conquerors (bij gebrek aan Age of Mythology en AoE 3) en toen werd ik waarempel in de pan gehakt! Nogal vreemd, want mijn niveau was standaard (dat is zoo gemakkelijk dat ik altijd vergeet een defense op te zetten en de aanvallen die dan komen, sla ik gemakkelijk af vanuit mijn Town Center) en ik had maar twee tegenstanders. Ik speelde Mayans en mijn tegenstanders Goths en Saracens. Maar goed, ik was relics aan het verzamelen (had ze alle vijf, waarvan 4 in een klooster, ik houd ervan het spelletje te rekken) en opeens stond er een leger vijanden in mijn kamp. Normaliter luid ik dan de townbell en dan is het legertje wel dood tegen de tijd dat ik een paar swordsmen heb gemaakt. Dat lukte ook vrij aardig, maar toen zag ik weer een hele meute poppetjes aankomen dus besloot ik maar een kasteeltje te maken en nog maar een, want 1 bleek waarempel niet genoeg te zijn. Het ging nog steeds niet erg soepel met het afslaan van de aanvallen van mijn tegenstander dus besloot ik 20 special units (PLumed Archers) te maken om de buurt wat schoon te vegen (dat is zat op Standard niveau). Dat ging best goed totdat ik een groepje van 10 Huskarls (gothische units) tegenkwam . Ik dacht da's een makkie, die Huskarls gaan zo neer, maar nou blijken Huskarls ongelooflijk slap te zijn behalve tegen archers (en kastelen maakten ze ook niet erg snel dood) Volgens een guide die ik las op internet moest je die Huskarls aanvallen met melee-dragende poppetjes, dus swordsmen en knights neem ik aan. Maar laten Mayans nou geen ruiters hebben... Dus nou is mijn vraag, hoe had ik moeten winnen van die Gothen? (Ik heb een hekel aan voetvolk eigenlijk, dat gaat me veel te langzaam)
Oud 07-08-2005, 19:41
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Je had 2 tegenstanders? Dus het was 2v1?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 19:49
dutch gamer
dutch gamer is offline
Toch echt een voetleger maken denk ik of als dat de Victory conditie was: alle relics in het klooster stoppen. Of wat ook altijd wel leuk is tegen niet al te slimme tegenstanders: heel veel monks maken en dan een flink aantal aanvallers van omtoveren en dan kunnen ze elkaar af gaan slachten als het ware. Zelf probeerde ik toen ik AOE II speelde altijd een muur om (het belangrijkste deel van) mijn basis te bouwen, dan had je in ieder geval nog tijd zat om een verdedingsleger te maken als je dat niet meer had.
Oud 07-08-2005, 19:52
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Een voetleger bij je kamp houden en dan met raid units gaan raiden. Alhoewel ik niet weet of dit werkt in aok . Maar gebaseerd op rts spellen in het algemeen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten