![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
of toch wel? ![]()
||
Citaat:
bennamelijkeenjongentje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat je ook kan doen is in het geheim aan de pil beginnen. de dokter vraagt je of je ouders weten dat je aan de pil begint of niet. ik vroeg waarom hij dat vroeg, hij zegt in verband met rekeningen(ik dacht dat de rekening altijd gewoon in de bus gedaan werd en daarom ben ik niet eerder aan de pil begonnen, maar dit is dus niet zo). maar dat laatste raad ik je af want je ouders komen er dan waarschijnlijk toch achter. veel succes! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voorlopig slik ik de pil dus gewoon niet, aangezien ik op deze manier nergens last van heb, en met mijn onregelmatige menstruatie valt uiteindelijk wel te leven. Ik verlies gelukkig ook niet abnormaal veel bloed, dus 't valt te overzien. Bovendien had ik toen ik de pil slikte, buiten de hevige pijn, ook nog complete bloeduitbarstingen ![]() Voorlopig slik ik dus maar geen pil, en als ik een vriend krijg oid, en ik wil toch weer aan de pil, dan vraag ik de dokter voor een andere pil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Miereneterbotten bestaan uit saainine #1258 Verwijderd | 500 | 29-12-2010 11:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn fizzle-fluffy | 6 | 28-05-2010 10:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden jullie de ergste pijn? Muchacha | 144 | 02-04-2006 01:25 | |
Lifestyle |
Met welke loze dingen heb jij je vandaag weer bezig gehouden? Verwijderd | 497 | 12-08-2004 12:49 | |
De Kantine |
Wie is er nog meer ziek? CobainMeisje | 70 | 28-02-2003 14:14 |