![]() |
|
hey
moet je nou toch eens lezen; http://frontpage.fok.nl/nieuws/52044 Als de muis menselijk gedrag vertoont, zoals toename van het geheugen of wanneer de muis problemen beter kan oplossen, zal het tijd zijn om op te houden." Lijkt me wel cool een muis waar je mee kunt praten, want als ze mensenhersens hebben, dan kan je ze natuurlijk ook leren praten. jah de muizen gaan de wereld veroveren, niet dus, maar een praat muis is wel leuk |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Hey Brain, what do you want to do this night?
'The same as every night Pinky, try to take over the world!' Narf. ![]() Dat hun hersenen eigenlijk mensenlijke hersenen zijn zegt toch nog niet zo heel veel, het gaat toch vooral om de grootte ervan? (en dan doel ik op de grote van de delen die niet voor 'besturing' van je lichaam worden gebruikt) Citaat:
Misschien was 'communiceren op niveau' een betere omschrijving geweest ja, maar get the point. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, I get the point, maar je hebt zo vaak van die mensen die denken dat dieren meteen kunnen praten als ze slim zouden zijn, idioten... Ik geloof ook dat het voorla om de grootte gaat ja, maar misschien heeft het ook te maken met de manier waarop de cellen met elkaar samenwerken, en is dat bij mensencellen anders? Ik zeg ook maar wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
onze 'hogere' eigenschappen komen voort uit het feit dat onze neocortex veel groeven heeft waardoor het oppervlak groter word en er meer verbindingen gelegd kunnen worden tussen de zintuiglijke waarnemingseenheid en de verwerkingseenheid. (inderdaad verbindingen dus) heel in het kort dan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Muis in huis Anneee | 26 | 28-08-2004 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Muis Ieke | 0 | 15-02-2004 16:00 | |
Software & Hardware |
[Muis] Vreemd probleem... M@rco | 2 | 04-06-2003 17:00 | |
Flora & Fauna |
Wat kan ik het beste met mijn eenzame muis doen? spunky | 3 | 02-05-2003 20:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Muis in huis Anne | 15 | 18-11-2002 07:38 | |
Software & Hardware |
Big problem met optische muis Kupu | 20 | 02-09-2001 21:33 |