Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat dat een beetje helpt... Lynn |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar probeer anders ook eens naar hem toe te gaan, wanneer hij zo een uitbarsting heeft. Is dit trouwens altijd nadat Thijs voorbij kwam? (kan ook een uur erna zijn) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb hem zelf nog niet meegemaakt bij een uitbarsting. Ik werk meestal op zaterdag en hij werkt de hele week door. Ik had het er gister over met een aantal collega's en mijn baas, vandaar dat ik weet van die woedeuitbarstingen. Ik weet wel dat er op dat moment niet met hem te praten valt... De spreekwoordelijke rode waas hangt dan voor zijn ogen. Hij schaamt zich er ook voor, en doet na zo'n uitbarsting net of er niets gebeurt is. Voor zover ik weet hoeft het op dat moment niet zo te zijn dat Thijs een opmerking heeft gemaakt, maar dan is er gewoon maar een mini dingetje nodig om hem te laten springen. Een wandelende tijdbom zogezegd. Lynn Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 13:14. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er zijn btw ook jongere mannen die rustig zijn ![]() Citaat:
Citaat:
Dit hoeft overigens niet gelijk op geestelijke mishandeling te duiden. Dat wilde ik nog ff benadrukken, ik was zelf ook zo ongeveer 3 jaar geleden toen ik pas bij mijn vader werkte. Ik voelde me tamelijk onzeker in de nieuwe situatie en was daardoor vaak gespannen .. als er dan iets mis ging, draaide ik door die spanning een beetje door ![]() Zo zie je maar weer dat het ook door onzekerheid kan komen, maar ja .. als iemand al langer daar werkt, zal hij wel niet onzeker zijn. Misschien spanning / stress door iets anders? Buitenom het werk? Weten jullie zeker niet veel vanaf? :/ |
![]() |
|
![]() |
Hai!
Ja ik weet dat er ook rustige jongere mannen zijn hoor ![]() We willen er wel met hem over praten, maar hij laat zelf niks los. We hebben het er ook niet op een vervelende manier over... We vinden hem namelijk allemaal erg aardig. Het gesprek begon gister over Thijs, en ging daarna over in wie er allemaal onder lijden. Het zou wel door zijn eigen onzekerheid kunnen komen, maar binnen het werk lijkt me dit onwaarschijnlijk omdat hij het al 3 jaar doet. Anyway ![]() Lynn |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Whaha ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus dat je bereid bent te helpen, betekent nog lang niet dat hij er ook gebruik van zal maken .. maar ja, je bent een meisje .. als een meisje mij uitnodigt om met haar te praten, is de kans bijna nihil dat ik weiger ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hehe als ik nou een knap meisje was geweest had ik je gelijk gegeven, maar dat valt dus tegen. Ik denk dat het wel scheelt dat hij gevoelens voor me heeft. Lynn (of Lenneke dus) |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En eindelijk eens iemand die met mee eens is dat uiterlijk niet alles is ![]() Lynn |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat vind ik nou ook! De meeste "knappe" jongens weten dat maar al te goed van zichzelf en gedragen zich ernaar of ze zijn homo hehe. Lynn |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Enne... Jij behoort zeker ook tot zo'n groep? ![]() (Lijkt hier trouwens wel een privechat! Niemand anders reageert) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway... Ik hoop wel dat ik een mailtje terugkrijg van hem, want ik weet al dat hij aanstaande zaterdag niet werkt... Wat ook wel leuk is: ik weet nu (van mijn baas) op welke dagen hij wel en niet werkt... Kan ik hem dus strikken om een keer wat te gaan doen, en dan kan hij niet zeggen dat hij dan moet werken ![]() I'm evil! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou het is behoorlijk duidelijk dat hij een oogje op me heeft.. Zwaar verliefde blikken en negeren van anderen, boos worden als er per ongeluk iemand tussen ons ik komt te staan enz. Dat laat niet veel te raden over denk ik ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom weet ik dat je die mensen niet teveel aan moet vallen... Dan laten ze helemaal niks meer los en daar help je ze niet mee... Ik DENK ook wel dat hij met me gaat praten ja! Ik ben ook zooo lief! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ach eigenlijk snap ik niet waarom hij nu uitgerekend op mij valt hoor! ik ben op zaterdag wel altijd helemaal mezelf en zo... misschien dat het daar aan ligt? Op zaterdag heb ik altijd heel erg veel lol met een collegaatje van me... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
oh, en trouwens; misschien is Richard wel autisthisch (of hoe je dat ook schrijft...
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik mis hier even iets..
het zou toch ook kunnen zijn dat hij gewoon zo volwassen is dat hem hem niets doet dat Thijs 'hay teringlijer' zegt? Mij zou dat namelijk niets doen. Of zijn er echt nog meer dingen die hij zegt? Het komt op mij namelijk meer over alsof die Thijs idd een groot kind is die denkt op die manier stoer te zijn.. Violgens mij zijn dr veel mensen die elkaar ook op die manier begroeten zeg maar, gewoon echt als grap.. maar ja, ik weet niet of dat echt alles is wat Thijs doet.. En ja, het zou kunnen dat Richard geestelijk mishandeld is maar ik kan dit hier niet uit opmaken eigenlijk. Ik ben zelf ook geestelijk 'mishandeld' zeg maar, en ja, ms is het juist ook wel dat het hem dan niks doet.. Das bij mij wel zo, ik vind die mensen die dat bij mij hebben gedaan maar zielig, dat ze mij niet konden accepteren zoals ik was enzow. En kan daardoor nu op die manier wel veel hebben, iemand die me in me gezicht uitscheld doet me niks, iemand die echter achter me rug om over me praat, ookal is het positief kwetst me heel erg. Ik zou dus toch niet meer over hem praten, als hij idd geestelijk mishandeld is en dr per ongeluk achterkomt zou het hem pijn kunnen doen.. En die woedeaanvallen kunnen natuurlijk vele oorzaken hebben, mijn vader heeft ook wel eens een woedeaanval, maar zo IS hij gewoon, dat heeft weinig met zijn verleden te maken.. Alles wat je je nu afvraagt zou ik dus eigenlijk met hem gaan bespreken in plaats c\van met anderen over hem spreken, hem erop aanspreken. Als ie daar niks van wil weten moet je het loslaten, kun je dr verder niks mee. Bovendien vind ik dat je een beetje over hem praat alsof hij heel zielig is en niks voor zichzelf kan oplossen maar jouw hulp daarvoor 'nodig' heeft. Wie zegt dat dit zo is, misschien is hij wel gelukkig met hoe hij nu is. Als je hem benadert op die zielige manier zal hij zich misschien juist afsluiten, ik vinnut iig heel vervelend zielig gevonden te worden.. |
![]() |
|
![]() |
Hai!
Even een reactie op alles bij elkaar... Ik denk niet dat hij authistisch is... Ik ken een aantal mensen die dat zijn, en dat zijn stille mensen, die totaal geen contact weten te leggen. Richard doet dat wel... Hij heeft vooral met Thijs problemen. Thijs kan niet zomaar ontslagen worden, daar moeten hardere feiten voor zijn, en zie hebben we dus niet. Richard is behoorlijk volwassen, maar dit raakt hem wel degelijk. Thijs is al een keer op dat teringlijergedoe aangesproken en toen zei hij: "Zo begroeten we elkaar in de kroeg ook". En tja... Richard heeft totaal geen eigendunk. Laat over zich heenlopen. Hij is vrij klein en zo... Het is echt wel duidelijk dat hij hulp kan gebruiken uit eerdere dingen die er zijn gebeurd maar die ik buiten beschouwing zal laten. Het gesprek dat we met de collega's onderling hadden ging in eerste instantie over Thijs en niet over hem. De werksfeer is verder bij ons goed, en ik weet zeker dat mensen niet over elkaar roddelen. Dat merk je in een kleine groep al gauw genoeg. Nou goed... Ik zie wel wat hier verder van gaat komen.. Lynn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tsja... Mijn baas heeft al een paar keer tegen hem gezegd dat het misschien lekker zou zijn om dit te delen ![]() ![]() Lynn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beeldvorming allochtonen nog negatiever SSER | 196 | 26-01-2004 15:46 | |
Psychologie |
mishandeld floortje bloem | 25 | 16-10-2003 12:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarneer is het mishandeling?? saartjeh | 24 | 21-09-2003 21:31 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongen van 16 jaar krijgt 50 jaar cel (USA) martijn1985 | 189 | 20-09-2002 13:11 |