Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Daar zijn ze sowieso wat conservatiever. En na de komst in Nederland zijn ze in kleine, besloten gemeenschappen gaan leven, die uit mensen bestond die net als zijzelf laag opgeleid waren, of zelfs helemaal niet naar school geweest zijn. Hierdoor hebben ze nog de ontwikkelingen in eigen land, nog de ontwikkelingen in Nederland meegemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarom sommigen het niet dragen? Dat past blijkbaar in hun perceptie van de Islam. |
![]() |
||
Citaat:
btw, dit is ook de rede dat de huidige premier bij de verkiezingen heeft gewonnen. Hij zei dat hij er wat aan zou doen, maar nog steeds niets van gezien. ![]() Volgens mij doen ze het om te showen, van kijkk ons nou kerk en staat gescheiden houden. Wij passen wél in Europa. Stelletje losers. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij is een goede man, maar hij kan verder niet veel doen |
![]() |
||
Citaat:
@ Nanahara, Hoezo zou hij niets kunnen doen? Voor de verkiezingen had hij er de mond vol van. Btw, ze hebben genoeg zetels om wetten te veranderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Erdogan doet het goed ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verschilt onderling sterk ik ken genoeg moslimmeisjes die hier geen hoofddoek dragen maar als ze op vakantie gaan naar het moederland het wel doen. |
![]() |
||||
Citaat:
Je kunt daar gekscherend over doen omdat je een hekel hebt aan vooruitgang op maatschappelijk vlak, maar dat betekent niet dat je opeens iedereen vertegenwoordigd. Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat Erdogan een economie had om vlot te trekken zonder het verleden dat Turkije heeft gehad.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eerwraak is geen terecht gevolg van overspel, eerwraak is moord. Jouw voorstel klinkt ongeveer alsof je voorstelt deelnemen aan het verkeer strafbaar te stellen omdat er ongelukken gebeuren.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder bestaat turkije voor 95 % uit moslims, en overspel is iets totaal verachtelijks in de islamitische normen en waarden. Is het zo gek, dat men die wilt handhaven? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() en jah de turken willen erdogan en dat wil ik ookk eindelijk iemand die de ISLAM goed kent en ervoor wilt gaan! Turkijee had dit nodigg en de mensen in Turkijee zijn tevreden met Erdogann hij denkt nie aaleen aan zzichzelff maar egt aan het volk! Zo moet het ook horenn... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
in·doc·tri·na·tie (de ~ (v.), ~s) 1 het onder druk bijbrengen of doen aanvaarden van bepaalde leerstellingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerlijk antwoord graag |
![]() |
||
Citaat:
Alleen al in Amerika, zijn er na 11 september meer dan 1 miljoen mensen bekeerd tot de Islam. En dat hoorde ik vorig jaar. Nu zal het wel iets van 1,5 miljoen zijn. Niet iedereen gelooft alles wat zij hoort via de media, maar gaat zelf op onderzoek uit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rare vergelijking trouwens, religie is wat anders en gaat dieper dan zulke vooroordelen. Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kijk als iemand je voor heiden uitscheld moet je die persoon erop aankijken en niet alle moslims, dat slaat nergens op. Maar dat weet jij zelf ook wel. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
als het in zo dichtbij gebeurd, waarom niet meer? Citaat:
en het is behoorlijk frustrerend, vooral als je het bijna elke dag hoort, zeg nou zelf, en als ik het negeer, en het gaat maar door, en ik zeg, nu moet je je mond houden, als jij wil geloven vind ik het prima maar hou het even voor je. en dan ben ik weer een nazi |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Betoog hoofddoeken, hulp gevraagd Ronaldox | 85 | 30-06-2005 13:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grootste Europeaan GrijzeWolf | 167 | 02-05-2005 01:14 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquete] Turkije Nyawa | 30 | 11-03-2005 14:18 | |
Turkije wel of niet bij de eu?? een dichter | 204 | 04-10-2004 12:13 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 |