Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan je bij jou thuis toch wel inhouden als je moeder dat graag heeft? Vriendlief heeft toch zelf ook een kamer? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarbij, als je haar verteld dat hij je ontmaagd heeft, krijg je zéker geen toestemming! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon lekker voor jullie houden dus. Als ie vaker langskomt en jullie gezellig beneden zitten etc, en zo het vertrouwen van je moeder wint dan laat ze jullie over een tijdje heus wel op je kamer hoor. En anders ga je naar hem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast weet haar moeder dit niet. En is het haar eigen keus natuurlijk. Ik weet natuurlijk ook niet wat haar doel is: hevig seksen op haar kamer, of gewoon weet ik wat doen wat niet met seks heeft te maken (in de meest directe zin, want anders kun je zeggen dat knuffelen ook met seks te maken heeft).. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
It happened en zo te zien heeft ze er geen spijt van. So be it.. (ofzo ![]() Mijn ontopic antwoord blijft btw hetzelfde ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic> Na 3 weken ontmaagd zijn vind ik ook heel erg snel..maar het is mij zelf ook overkomen, niet dat ik zoveel meiden scoor in een maand ofzo, maar ik kende mijn vriendin al bijna 3 jaar en er was al een hele tijd chemistry tussen ons zal ik maar zeggen, we hebben inmiddels alweer 5 maanden dus ik heb er ook geen spijt van. Hangt van de situatie van de relatie dus en het verhaal voor dat jullie wat hadden of het te snel is of niet. Als je zelf nog maagd bent zeg je UITERAARD 'wauw wat is dat vroeg zeg...'maar soms gaat het gewoon vanzelf, je bent ook maar een mens joh.^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat hoeft ze toch niet perse te wete? en aangezien jij en je zussen al verkeerde ervaringen hebben met jongens, lijkt me het me niet echt verstandig dit aan je moeder te vertellen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel je het aan je ouders? Verwijderd | 98 | 22-04-2021 11:05 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Seksualiteit |
Hoe vertel je dat je bi bent? i'm just myself | 33 | 15-06-2004 16:57 | |
Psychologie |
Hoe vertel je het je beste vriend.. Verwijderd | 13 | 13-08-2003 17:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe vertel je iemand dat je hem leuk vind? lost horizon | 15 | 23-07-2003 17:45 | |
Psychologie |
Hoe vertel je iemand... Vi$TiKjűHtjűH | 30 | 22-01-2002 20:29 |