ik heb best veel haar op me benen en stoor me er ook best wel beetje aan.
scheren is geen optie, ik wil geen gladde benen krijgen,
en met knippe word t meestal ongelijk.
weten jullie nog andere manieren om het uit te dunnen?
met tondeuse ofzo, standje 4 of 3??
Ik weet niet of je moeder/zus een epileer apparaat heeft, maar anders kan je die er een paar keer snel overheen halen, die trekt dan een paar haren er tussen uit.
Een tondeuse snijdt elk haartje af op dezelfde lengte, als je het niet te kort afstelt staat dat natuurlijk. In tegenstelling tot een epileerapparaat wat ervoor zorgt dat je na een tijdje haren hebt van normale lengte en stoppels daar tussen in. Dat het zou prikken is ook onzin.
Je zou kunnen harsen ofzo, tja, ik weet het ook niet eerlijk gezegd. Ik heb echte mannenbenen, maar als het in de zomer gaat jeuken, nou ok, dan halen we de messen eroverheen natuurlijk, ook een stuk lekkerder als je gaat fietsen dan. Anyway, altijd je benen scheren is gay vind ik.
gebruik ontharing creme.. is de makkelijkste en beste manier omdat het (bij mij dan) lang niet alle haren weg krijgt. Moet je het natuurlijk niet te lang laten zitten.
ga achter een auto liggen en laat je voortslepen, werkt goed
11-03-2005, 20:13
Verwijderd
Mijn vriend heeft ooit één keer zijn benen geschoren, nou ik vond het niets.
Maargoed, uitdunnen wordt waarschijnlijk helemaal niets omdat je haar er dan waarschijnlijk met plukken uitvliegt en niet mooi egaal. Gewoon laten zitten denk ik.
Als man je benen scheren? Sorry, maar als een van m'n vrienden dat zou doen zou ik wel wat dubieuze gedachtes hier over hebben. Ik vind het gay (no offence).