Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 13:36
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Heejs, ik slik sinds 2 maanden effexor, en sindsdien heb ik geen zin meer in sex of welke sexuele handeling dan ook,als ik t dan probeer op te wekken... lukt t niet... wie heeft er ook ervaring met effoxer of andere anti-depressiva en kan mij meer vertellen?
Liefs xXx Niki
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:28
marinke
marinke is offline
heey

ik gebruik nu al bijna 3 jaar Efexor en had in het begin ook helemaal geen zin in sex. het schijnt een bekend bijverschijnsel van deze pil te zijn en als de meeste bijwerkingen verdwijnen na verloop van tijd. dat was bij mij ook zo, na ongeveer 4 maanden had ik nergens meer last van. ik hoop dat het bij jou ook verdwijnt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:53
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Is idd een bekend bijverschijnsel, maar let op, het is niet zo dat het altijd bij iedereen is dat je zomaar geen zin meer hebt in sex. Dus het is niet zo omdat je toevallig Efexor slikt je gelijk geen zin meer hebt.
Ikzelf heb Efexor XR geslikt, en ik merkte idd ook dat ik minder zin had, en ook was het zo dat de potentie wat lager was, dat is ook de reden dat ik er mee ben gestopt, want ik en geen zin in sex werkt niet met elkaar.
Overigens kan in het begin een verslechtering van alles optreden, en bijverschijnselen kunnen ook toe treden, maar na verloop van tijd nemen die af, helaas is het bij Efexor zo, dat nét dat niet minder word.

Kijk hier ook eens.

Regels voor berichten