Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 00:16
PUNTJUH
PUNTJUH is offline
Ok . Ik heb eigk mijn zinnen al gezet op de s/o 939 a8v van asus xD. Maar ik d8 check ut hier nog ff =].

ik koop iig de AMD athlon 64 3500+ met de nieuwe winchester core die op 90nm gaat. Komt zeer goed uit de test.

maar ik twijfel nog over het moederbord. SLI valt sowieso af.
Dis klote =]. en asus heeft nouw met gigabyte tog un SLI in 1 kaart gemaakt voor AGP.

maargoed..

de asus a8v K8T800 pro
OF
de Abit av8 K8T800 pro

qua chipset geen verschil dus. maar ut gaat mij buiten de chipset om ook nog over de xtra functies die de maker erbij doet . zoals dus asus bij de a8v Instant music =].
Oud 18-03-2005, 11:08
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik heb die asus en bevalt me goed moet ik zeggen
en meestal is de crap die je erbij krijgt alleen maar kut, dus t maakt niet uit...

edit:
ik heb asus 8AV Deluxe

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:15
M@rco
M@rco is offline
Aan Asus kun je je iig geen buil vallen. Maar K8T800 is een verouderde chipset met AGP, vraag me af of dat nou nog wel zo interessant is om te kopen. Misschien is de Asus A8V-E Deluxe met K8T890 chipset iets voor jou? Die heeft PCI Express.
Oud 18-03-2005, 14:49
Enlightenment
Enlightenment is offline
Gigabyte K8NF-9 check die eens, Socket 939, nForce 4, PCI-Express, passieve chipsetkoeling, SATA-RAID, 8-kanaals audio, FireWire, 4 DIMM slots en nog meer zut.

Goedkoper nog dan Asus A8V.

Zou je voortaan wel normaal nederlands willen typen? Chat-taal is alles behalve mooi.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:06
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
PUNTJUH schreef op 18-03-2005 @ 01:16 :
Ok . Ik heb eigk mijn zinnen al gezet op de s/o 939 a8v van asus xD. Maar ik d8 check ut hier nog ff =].

ik koop iig de AMD athlon 64 3500+ met de nieuwe winchester core die op 90nm gaat. Komt zeer goed uit de test.

maar ik twijfel nog over het moederbord. SLI valt sowieso af.
Dis klote =]. en asus heeft nouw met gigabyte tog un SLI in 1 kaart gemaakt voor AGP.

maargoed..

de asus a8v K8T800 pro
OF
de Abit av8 K8T800 pro

qua chipset geen verschil dus. maar ut gaat mij buiten de chipset om ook nog over de xtra functies die de maker erbij doet . zoals dus asus bij de a8v Instant music =].
Klopt niks van wat je zegt, Asus heeft ook een soort 3d1 optie van gigabyte maar daarvoor heb je ook een sli moederbord nodig.
En zowizo Pci Express, voor de Gigabyte 3D1 heb je zowizo een speciaal moederbord nodig.

Geen optie voor jou.
Ik zelf zou zowizo niet meer voor Nforce 3 of K8T800Pro gaan, maar voor Nforce 4 of K8T890 Pro.

Msi K8N Neo 4 Platinum is een topper, ik zelf heb hem en een paar ook op dit forum, goede overlock is haalbaar bij de Msi, waar de Gigabyte te weining functies heeft in de bios.

Ten 2e waarom nog voor een Winchester, als een Venice al bijna uit is, dat is een nieuwe versie, met SSE3 en een betere Memory Controller.

En dat Sli klote is dat is ook onzin, het is een goede techniek al wordt het nog niet helemaal goed benut, hopelijk brengt ATI hier volgend jaar verandering in met hun AMR.
Oud 18-03-2005, 20:09
PUNTJUH
PUNTJUH is offline
je moet ook maar geld hebben eh =] . EN SLI is nog duur .. en daarbij kun je games al spelen fatsoenlijk met 1 grafische kaart.
Oud 18-03-2005, 22:29
Jolt
Jolt is offline
Als je een fatsoenlijke 3d kaart heb wel jah...
Reageren

Regels voor berichten