|
|
|
|
hey
http://home.wanadoo.nl/vanzoonen/fur...se%20remix.MID dit is een beetje een probeerseltje van een mix van fur elise, the heart asks pleasure first, the little negro.. ![]() hij is nog niet zo cool want grijp paar keer mis enzo ![]() tips en/of kritiek is/zijn altijd welkom.. greetz
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik verplaats dit topic daar dus heen. Art ---> Geklooi in de Garage.
|
|
|
|
klinkt mooi. Het stopt alleen wat abrubt
. Je zou het thema ook wat duidelijker uit kunnen laten komen. na het A accoord ga je naar iets van D of F inplaats van het bekende E. Origineel, maar niet typisch für elise. Misschien ook een wat minder heftig begin. Beethoven begon ook niet met het 3e deel Overigens klinkt het hier absoluut niet 'midi' Wat voor instrument gebruik je om in te spelen. Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 01:14. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar uhm...ik vind het best wel goed klinken als je de details buiten beschouwing laat ja Zoveel doen het je niet na, het vraagt alleen niet om meerdere luisterbeurten maar afgezien daarvan is het wel ok!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
goh, werkelijk. Ik zette het al tussen aanhalingstekens. Hoevaak ik niet hoor dat het 'midi' klinkt |
||
![]() |
|
|