![]() |
|
![]() |
Kent iemand deze site al?
http://s36.yousendit.com/default.uplx Het is heel handig als je andere mensen bestanden moet sturen als bijvoorbeeld mp3's, het maakt niet uit wat het is, en hoe groot het is (de limiet grootte is 1 GB) Je hoeft je ook niet te registreren, dus das ook wel fijn. Een nadeel is dat hij een beetje langzaam upload, maar het gaat om de service en tis ook veel sneller dan het slome msn transferren enz. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de vorm van het topic kan ik weinig aanmerken en de bedoelingen zullen echt wel goed geweest zijn. Mooi een topictitel met tag, duidelijke uitleg. Regels moeten er zijn op een forum, daar geef ik gelijk; maar regels zijn er slechts om buitensporig gebruik tegen te houden. Er mag wel eens een uitzonderinkje zijn. De regels dienen dus enkel als voorzorgsmaatregel om ervoor te zorgen dat er niet 24/7 gepost wordt met dergelijke dingen, maar volgens mij hebben genoeg mensen voordeel bij zo'n tipje.
||
Citaat:
het lijkt me wel leuk hier een centraal topic voor te maken, dus Enlightenment (long time not seen, 23 alweer?), je weet me te vinden als je het goed vind ![]()
||
Citaat:
![]() Die dingen zijn quasi logisch allemaal, maar je kan moeilijk van mensen verwachten dat ze automatisch dingen als ImageShack etc. gaan kennen. Als onwetende zie ik je niet gaan zoeken achter een site waar je bestanden kunt plaatsen. Daarvoor heb je al wat meer kennis nodig ten eerste terwijl je niet zeker bent dat zo'n sites zouden bestaan (voor het zoeken). Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je niet moet gaan zoeken, maar als iemand je zegt "hé, kijk: als je grote bestanden hebt, dan kun je die daar plaatsen". Dat het niet mag volgens de regels, daar heeft amper iemand wat aan. Er mogen uitzonderingen zijn, volgens mij. Dat heb ik al gezegd; zolang de breezersletjes maar geen 'goede' bedoelingen gaan uiten, natuurlijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Regels zijn niet almachtig en je mag er echt wel overtreden. Als je enkel volgens de regels leeft, is het leven zo saai, hoor. Een centraal topic voor dergelijke mededelingen is een oplossing, ben ik het mee eens. Enkel de titel zou ik liever iets "[Centraal] Kleine mededelingen" zien dan jouw "tiswah" (te MSN-achtig).
||
Citaat:
stomme vraag misschien, maar waar ligt de grens voor nuttig of niet?? en vooral wie bepaald dat? Ik heb ooit een aardige tip gegeven ( een gmx mail account van 1 gig + pop3 etc dit alles toen gmail nog niet door jan en allemaal kon worden gebruikt.. en gezien het aqantal hotmailsloebers hier kan een tipje echt geen kwaad. en dat topic is gewoon gesloten beetje vreemd allemaal en nu ontopic.. thanx for the tip ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|