Advertentie | |
|
![]() |
|
Zulk spul gooi ook altijd bij het oud papier.
Voor het ongeadresseerd spul kun je zo'n ja/nee of nee/nee sticker op de brievenbus plakken. Dan krijg je helemaal geen reclamestuff meer. Bij www.infofilter.nl kun je aangeven dat je geen geadresseerde reclame meer wilt ontvangen.
Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 13:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verzwaard terugsturen is wel een goede, dat doe ik de volgende keer ![]() ![]() @ Auntie M: Het is wel geadresseerd, helaas. Sowieso komt de post op het adres van m'n ouders en die lezen wel huis-aan-huisbladen en gewone reclamefolders, zo'n sticker komt er dus niet op. Maar dat zou hier tegen dus ook niet helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat geldt overigens ook voor dat infofiltergedoe, ik heb me daar afgemeld voor telemarketing, maar sporadisch glipt er hier en daar wel een telefoontje doorheen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontvang je ook geen aanbiedingen meer van bijvoorbeeld dixons ofzo, en misschien wilt die persoon het niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders hebben er eentje van Loesje "Geen reclame s.v.p, wij hebben alles al." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
LATER ga je anoniem rotzooi versturen, zodat ze niet weten wie hun loopt te irriteren
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jouw adres staat waarschijnlijk prominent op die envelop, dus je moet duidelijk aangeven dat de postbode hem niet weer naar jou brengt. vaak zijn het enveloppen met zo'n ruitje. dan plak je dat gewoon af en kan het bedrijf IN de envelop zien wie er niet blij is. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 |