Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 16:02
shellsign
shellsign is offline
ze zijn TE frustrerend...ze is me aan het boycotten! zegt ze dat haar zoon te veel hooi op zn vork neemt, dus nu mag ik niet meer bij m slapen en niet meer uit. maar als ze nou eens andere maatregelen neemt ofzo, bijv. dat ie minder moet gaan werken...(waarom zou ze nog maatregelen nemen, hij is 17 ) maar goed..nu kan ik dus niet meer naar een feest van een vriend van ons, omdat ik niet bij hem kan slapen, EN ik kan ook niet meer uit vanavond...door haar...elke keer als hij net even iets fout doet neemt ze allerlei drastische maatregelen waardoor ik ook de dupe wordt. ze is tegenwoordig zo vaak kwaad op 'm, terwijl zijn zusje veel meer kan flikken bij haar! En dan zegt ze: ja je moet je niet teveel aan haar binden want straks maakt ze het uit en dan heb je niks meer.
tegenwoordig hebben we ook heel veel ruzie om haar, onze relatie lijdt er ook onder, zo komt het gewoon op mij over.
maar ik uit mijn frustraties niet naar haar, omdat ik het dan alleen maar erger maak, en het is wel zijn moeder. maar de frustraties blijven zich ophopen....

ik hoorde een keer van iemand dat zij het wel snapte: een moeder-zoonrelatie is heel speciaal en op het moment dat er een meisje komt, en hij gaat luisteren naar haar, en niet meer naar zijn moeder, verliest de moeder haar zoon en is dit moeilijk te accepteren (voor sommige moeders) zijn jullie het hier mee eens? of vinden jullie dit volkomen 'normaal' gedrag? of hebben jullie nog een andere reden? hoe zouden jullie reageren? kortom: ik wil heel graag jullie mening hier even over, want mijn vriendinnen geven niet echt commentaar waar ik iets mee kan.

sorry...dit is niet zo netjes geschreven, maar het moest er even uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2005, 16:03
Verwijderd
Dit lijkt me toch iets wat hij en zijn moeder/ouders moeten oplossen..
Jij hebt t alleen over jezelf, maar denk je niet dat het ook net even iets meer vervelend voor je vriend is?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:06
Gothic
Gothic is offline
Niets negatiefs zeggen over zijn moeder, want het is zijn moeder. Ookal vindt hij dat ze misschien te streng is of wat dan ook, toch voelt hij zich dan wat aangevallen. Net zo als jij bv zegt over jezelf dat je dik bent of stom, dan is het toch veel vervelender als mensen dat bevestigen of zelf zeggen. Probeer er gewoon het beste van te maken en de momenten dat je wel met hem bent niet over zijn moeder te praten...
Oud 19-03-2005, 16:07
shellsign
shellsign is offline
nou hij zelf zit er niet zo mee. hij denkt meer van: laat dr die maatregelen maar nemen, het boeit me niet zoveel, over een jaar ben ik hier weg. en dat is op zich ook veel beter om zo'n houding aan te nemen, maar goed, ik ken haar nu een half jaar en vind het moeilijk om hetzelfde te doen als hem. ben ook koppiger en wil altijd overal mn gelijk in hebben (is ook geen goede eigenschap, ik weet het) werkt ook heel frustrerend, op gebied van haar...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:10
Verwijderd
Haal je vriend over om op zichzelf te gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:19
shellsign
shellsign is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-03-2005 @ 17:16 :
Nou ja, maar als je vriend er zelf niet zoveel moeite mee heeft, wat kun jij er dan aan doen?
kan dr niks aan doen, wil ik ook niet..wil zijn relatie met haar niet nog erger maken. k zit er zelf vooral mee...maar ja...hij merkt wel dat ik haar frustrerend vind, maar ik vind het toch moeilijk om het dat niet te bevestigen. zoals eerder al gezegd werd: als je jezelf dik vind is het moeilijk als je dat bevestigd krijgt door anderen, maar t is zo moeilijk om te verzwijgen dat ze dik is...bij wijze van....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:31
shellsign
shellsign is offline
nee...je hebt ook wel gelijk...
en ze zal vanzelf in gaan zien dat ze, door hem wanhopig bij haar wil houden, hem alleen maar van dr afstoot. ik hoop dat ze t in gaat zien...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:28
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
gebruik jij je vriend soms alleen maar om te blijven slapen?!
omdat je zegt dat je dankzij haar maatregelen niet meer uit kan..
je kan toch ook met vriendinnen van je uit, of heb je die niet?!

anyway, laat hem het idd lekker uitvechten met zn moeder
denk niet dat ze het bewust doet om jou weg te jagen, maar om haar zoon te beschermen
(weet niet hoe lang jullie al iets hebben?!)
doet ze verder wel normaal tegen je als je daar komt?
Oud 19-03-2005, 18:48
shellsign
shellsign is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 19-03-2005 @ 18:28 :
gebruik jij je vriend soms alleen maar om te blijven slapen?!
omdat je zegt dat je dankzij haar maatregelen niet meer uit kan..
je kan toch ook met vriendinnen van je uit, of heb je die niet?!

anyway, laat hem het idd lekker uitvechten met zn moeder
denk niet dat ze het bewust doet om jou weg te jagen, maar om haar zoon te beschermen
(weet niet hoe lang jullie al iets hebben?!)
doet ze verder wel normaal tegen je als je daar komt?
nee...kan het wel beter uitleggen...ik zou met hem uit, maar nu mag hij niet meer, en dan vind ik het lullig om met anderen te gaan. als ik nou niet had afgesproken met hem, en hij mag niet, dan was ik wel met anderen gegaan...

verder doet ze wel heel normaal tegen mij, maar als ik dan weg ben dan heft ze altijd verhalen tegen chris van: en dit vond ik raar, en dat was een lelijke trui...dat soort dingen....heel schijnheilig dus...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:59
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
oke dat suxx idd!
pff zou ook eigenlijk niet echt weten hoe je dan zou moeten reageren, wat je moet doen..
good luck iig!
Oud 20-03-2005, 12:09
Smobbo
Smobbo is offline
Maak je er niet zo druk om...
Als hij het kan, kan jij het ook. Gewoon negeren, ze is niet het belangrijkste in de wereld . Zoals hij zelf al zegt, over een jaar is ie daar weg, heb je er geen last meer van...
Reageren

Regels voor berichten