Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 18:18
Buffy
Buffy is offline
hey luitjes,

ik ga over een klein half jaar met mijn vriend samenwonen, op dit moment hebben we bijna 2 jaar een relatie. op zich wel vroeg om samen te gaan wonen, maar we zijn er beide klaar voor en hebben er heel veel zin in. Ik was wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen, zijn er dingen waar je je kapot aan ergert, wat zijn dikke pluspunten enz.. ?

liefs Buffy
Oud 24-01-2005, 18:20
2004
2004 is offline
Het is leuk om ervaringen te delen, maar ik zou je adviseren je niet teveel aan te trekken van ervaringen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:25
Myuki
Myuki is offline
trouwens... jij houdt van je mannetje, duidelijk
Oud 24-01-2005, 18:35
Maty
Maty is offline
Ik ben er zelf nog te jong voor, maar als jij er klaar voor bent, doen!

Ik hoor wel vaak dat mensen moeten wennen aan de hele dag om elkaar heen zijn, omdat ze dat meestal niet zijn. Maar als je echt van elkaar houdt dan komt dat wel goed
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:53
elledc
elledc is offline
Mijn vriend en ik gaan ook samenwonen, we zijn volop op zoek naar een huisje. We zijn iets meer dan twee jaar samen. Het zit zo dat hij nooit meer bij zijn thuis slaapt maar wel bij mij, maar pff ik erger mij het meest aan mijn ouders die ons continu lijken te 'controleren'
Maar wat droom ik ervan hier weg te zijn
Mijn vriend werkt 3/4e van de week en ik zal binnenkort ook werken dus het is niet zo dat we continu op elkaars lip zitten, en dan nog, we zijn het gewend om altijd samen te zijn, dus no prob
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:04
zeep007
zeep007 is offline
ik woon ook samen met mijn vriend. Dat deden we al na 5 maanden, maar als 5 jaar beste vrienden anywho, als je denkt er klaar voor te zijn, maakt het niet uit.

Het gaat echt vet relaxed. We leiden beide ons eigen leventje, maar vinden het heerlijk dit te combineren. Alles gaat prima en het enige wat echt delen is de huur en de huishoudpot, om botsingen ofzo te voorkomen. Dat gaat prima zo.

Verder erger ik me nog nergens aan, We doen allebei veel in het huishouden enzo. Wat bij mij erg belangrijk was, is dat je een goede oplossing vind voor conflicten, anders kan je je idd snel gaan ergeren. Dit is bij ons niet het geval, iedere ruzie wordt meteen uitgepraat en houden we er ook over op.

Grootste pluspunt; gezellig, je eigen ding doen, onbeperkt seks en ga zo maar door. Tis wat je er zelf van maakt!

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 08:44
Verwijderd
De zoekfunctie zou je ook kunnen helpen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 09:01
Methuselah
Methuselah is offline
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! )

Oud 25-01-2005, 09:42
Verwijderd
Idd ff de zoekfunctie gebruiken...dan vind je vanzelf "ons" verhaal.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 10:50
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
2004 schreef op 24-01-2005 @ 19:20 :
Het is leuk om ervaringen te delen, maar ik zou je adviseren je niet teveel aan te trekken van ervaringen van anderen.
Dat klopt je moet het met elkaar leuk maken
Oud 25-01-2005, 11:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend en ik wonen nu ruim een week samen. En ik vind het heerlijk. Geen gereis meer en elkaar alleen in de weekenden zien (die op gegeven moment van donderdag tot maandag duurden, maar toch ). Elke ochtend samen wakker worden. Thuiskomen en weten dat hij er is. Samen koken. Gewoon hele simpele dingetjes, maar zo heerlijk om die nu samen te kunnen doen.

Maar ook elkaar de ruimte geven om je eigen dingen te doen en de ruimte nemen voor jezelf. Af en toe lekker kibbelen over kleine dingetjes die je nu pas van elkaar ziet. Geldzaken en huishoudelijke dingen regelen en verdelen.

Best heel veel dingen die veranderen en vooral ook het besef dat je opeens met elkaar samenwoont. Jouw dingen worden nu ook zijn dingen. Het is een heel nieuwe stap in een relatie en daar moet je wel allebei aan toe zijn. maar als dat het geval is, dan is het heerlijk
Oud 25-01-2005, 12:01
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik woon in mei 3 jaar samen en vind het echt heerlijk.
Ik was vrij jong maar er helemaal klaar voor, mijn vriend is een stuk ouder en had dus al veel 'samenwoonervaring', dat was ook wel prettig.

Ik heb eigenlijk nooit nadelen gezien, moest er alleen aan wennen dat ik ineens het huishouden moest gaan doen terwijl ik thuis nooit iets heb hoeven doen.
Oud 25-01-2005, 13:26
Verwijderd
Ik woon niet samen en heb ook geen plannen in die richting, maar het lijkt mij maar niks om uit huis gelijk te gaan samenwonen. Ben heel blij dat ik nu al een tijd op kamers woon en denk dat dat heel goed voor je is. Waarom precies weet ik niet, maar ik denk het toch (lekker onderbouwd...)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:52
100%hallal
100%hallal is offline
wat zijn er hier een hoop jonge samenwoonsters!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 25-01-2005 @ 15:52 :
Tja, leeftijd zegt lang niet alles natuurlijk
Oud 25-01-2005, 15:08
stout!
stout! is offline
Ik moet er niet aan denken, hoe lief ik hem ook vind en hoeveel ik nu ook al bij hem ben. Voor mij is het idee van 'een eigen plek' hebben en onafhankelijk zijn heel belangrijk. Samenwonen hoeft je natuurlijk niet altijd te belemmeren in je eigen leven, maar op het moment zou ik het er nog behoorlijk benauwd van krijgen.

Dat wil niet zeggen dat het niet heel leuk zou zijn, als je er aan toe bent. Ik vind het heel fijn om in ieder geval een tijd in mijn leven echt 'op mezelf' gewoon te hebben, zonder op iemand anders te leunen. Maar veel succes .
Oud 25-01-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 25-01-2005 @ 15:52 :
ach, op 40.000 forummers...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:26
saturday
saturday is offline
Samenwonen lijkt me eng, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:13
Verwijderd
Ik heb nu ongeveer 2 jaar en 2 maand met mijn vriend, waarvan we nu ongeveer 15 maanden samenwonen. Hij woonde al op zichzelf en toen hij uit zijn flat moest omdat die gerenoveerd werd, zijn we samen op andere huurhuizen gaan reageren. Voor het eerste huis waarop we reageerden, hadden we veel te weinig punten. Dus we dachten gelijk, dit word niks! Dit word weer een flatje. Maar nee hoor, het tweede huis waarop we hadden gereageerd konden we bezichtigen! Het was zelfs nog mooier dan de eerste! Een heel gezellig rijtjeshuis, leuke buren enzo. Gelijk wisten we, dit is em! Wij moesten ook alles opnieuw verven en behangen enzo, maar dat ging zonder problemen. Allebei hadden we ongeveer dezelfde mening over de kleuren, en als de een het niet leuk vind, zochten we iets anders. We hebben een gezamenlijke rekening waar we elke maand een vast bedrag naar toe storten en daar worden alle rekeningen van betaald en de boodschappen. Verder hebben we allebei onze eigen rekening.

Gelijk in het begin ging het hardstikke goed, geen ruzies, geen problemen enz. En nog steeds gaat het perfect, we doen eigenlijk alles met z'n tweeen. We koken vaak gezamenlijk, hij ruimt soms een beetje op en ik maak 1x in de week alles schoon.
Tuurlijk hebben we weleens kleine meningsverschillen (bijv. naar welke tv-programma we willen kijken, hij die, ik een ander) maar daar komen we altijd wel uit. En ja.. verder geen problemen eigenlijk! We zijn altijd bij elkaar, en dat vinden we heerlijk. Tuurlijk moeten we nu allebei op onze centen letten en daardoor zien we onze vrienden wel minder vaak, maar dat snappen sommige wel gelukkig.

Samenwonen is heerlijk!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
CrazyMoon schreef op 26-01-2005 @ 10:13 :
ik maak 1x in de week alles schoon.
waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:36
Fa Sai
Fa Sai is offline
Heb anderhalf jaar een huis gedeeld met mijn vriend, maar wat het uit te houden maakte was het feit dat er uitzicht was op het feit dat het zou aflopen (we woonden samen meer uit toeval en gemak het was niet gepland). Het was best gezellig hoor, maar ik vind dat het goed is om ook te weten dat je op jezelf kan wonen.
En daarnaast heb je als je een jaar of 20 bent hopelijk je hele leven nog om samen te wonen, waarom dan zo snel? Als het echt goed zit is je geliefde er nog steeds over 8 jaar, dus ik zie het tegen die tijd wel weer. Volwassen zijn/doen kan nog lang genoeg...
Oud 26-01-2005, 15:30
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn nu 4 jaar samen. Het ziet er voorlopig nog niet naar uit dat we gaan samenwonen, aangezien we allebei nog studeren. Ik vind het momenteel zonde van mijn geld (als ik er het geld voor had) om samen te gaan wonen. OV maakt het mogelijk dat je elkaar toch vaak kunt zien (we wonen 55 km bij elkaar vandaan). Het enige nadeel is en blijft het reizen, dat kost helaas veel te veel tijd.

Aan de andere kant lijkt het me wel heel leuk om samen een huisje te hebben. Ik weet vrijwel zeker dat het bij ons goed zou gaan. We zijn nu namelijk soms maanden samen. Mijn vriend zijn ouders wonen momenteel in het buitenland, dus in die tijd hebben we wel geleerd om samen het huis schoon te maken/te koken enz.

Aan de ene kant lijk het me dus heel leuk, aan de andere kant vind ik het momenteel te duur.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:30
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-01-2005 @ 11:03 :
waarom?
Ohja, dat kan niet meer he, een vrouw die schoonmaakt. Als er nou 18m achter haar naam had gestaan, dan vond je het zeker cool?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-01-2005 @ 10:30 :
Ohja, dat kan niet meer he, een vrouw die schoonmaakt. Als er nou 18m achter haar naam had gestaan, dan vond je het zeker cool?
Nou, het is meer dat het me verbaasd dat ze het niet samen schoonmaken. Alsof ze niks beters te doen heeft.

En ik ben geëmancipeerd, niet feministisch.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:37
Verwijderd
Mjah, ik vond 'We doen alles met z'n tweeën, ik maak alles schoon' vooral erg niet-kloppend klinken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 10:11
Verwijderd
We doen heus wel dingen samen hoor, zoals afwassen enzo. En hij ruimt meestal op. Doordeweeks maken we niet schoon, want ik werk full-time en hij is druk met zijn studie, dan hebben we 's avonds geen zin meer om schoon te maken, ook omdat hij dan vaak nog bezig is met huiswerk. En hij werkt op zaterdag de hele dag en ik ben dan vrij. Dus ik kan dan gaan schoonmaken. Maar als hij op zaterdag vrij is (is niet vaak) dan helpt hij ook wel. Dus ik bedoel ermee, dat ik als enige de tijd heb om één keer per week schoon te maken en daar ook helemaal geen moeite mee heb, vind het altijd wel leuk om te doen. En het betekent ook niet dat hij niks doet, want hij doet genoeg.
snappie?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 10:24
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-01-2005 @ 10:36 :
Nou, het is meer dat het me verbaasd dat ze het niet samen schoonmaken. Alsof ze niks beters te doen heeft.

Je bent een doorgedraafde feminist. Misschien heeft zij wel een ochtend vrij waarin het toevallig handig uitkomt? Zeur.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-01-2005 @ 11:24 :
Je bent een doorgedraafde feminist. Misschien heeft zij wel een ochtend vrij waarin het toevallig handig uitkomt? Zeur.
Wie zeurt er nou...?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 17:03
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-01-2005 @ 15:43 :
Wie zeurt er nou...?
Ik. Dus?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-01-2005 @ 11:24 :
Ik zeg toch dat ik niet feministisch ben?
En waarom verdedig je haar, dat kan ze toch prima zelf?
Als je al van verdedigen moet spreken, want het was gewoon een vraag. Ik vind het namelijk alleen terecht dat je in je eentje alles schoonmaakt als je ook niets anders te doen hebt. Zij heeft een fulltime baan zoals ze zegt en dan vind ik het raar dat je alles alleen doet. Maar aangezien ze dat in haar eerste post nog niet gezegd had vroeg ik mij dus af of ze een baan had of studeerde of iets dergelijks. Dat jij daar meteen uit kunt concluderen dat ik een doorgedraafde feminist ben, vind ik toch knap.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:11
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-01-2005 @ 19:22 :
Ik zeg toch dat ik niet feministisch ben?
En waarom verdedig je haar, dat kan ze toch prima zelf?
Als je al van verdedigen moet spreken, want het was gewoon een vraag. Ik vind het namelijk alleen terecht dat je in je eentje alles schoonmaakt als je ook niets anders te doen hebt. Zij heeft een fulltime baan zoals ze zegt en dan vind ik het raar dat je alles alleen doet. Maar aangezien ze dat in haar eerste post nog niet gezegd had vroeg ik mij dus af of ze een baan had of studeerde of iets dergelijks. Dat jij daar meteen uit kunt concluderen dat ik een doorgedraafde feminist ben, vind ik toch knap.
Omdat je 1 zin uit haar verhaal haalt, en het daarmee compleet uit zijn verband rukt, je vraag niet onderbouwt maar gewoon straight vraagt waarom ze in d'r eentje schoonmaakt. Duh.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-01-2005 @ 20:11 :
Omdat je 1 zin uit haar verhaal haalt, en het daarmee compleet uit zijn verband rukt, je vraag niet onderbouwt maar gewoon straight vraagt waarom ze in d'r eentje schoonmaakt. Duh.
Ik heb nog nooit gehoord dat je een vraag moet onderbouwen.
Een vraag is toch niet voor niets een vraag?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:46
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-01-2005 @ 20:38 :
Ik heb nog nooit gehoord dat je een vraag moet onderbouwen.
Een vraag is toch niet voor niets een vraag?
Ja, mits deze bestaat uit een nederlandse volzin. (Persoonsvorm + onderwerp). Simpelweg "Waarom?" blaten komt al gauw snauwerig over.

Maar weetje, het maakt me niets uit hoor. Ik verbaasde me hoogstens over haar directheid. Bijna leek het er op dat ze iemand verweet dat ze schoonmaakte! Dat kan toch zeker niet? Een vrouw nog schoonmaken in deze tijden! Schande!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:01
knir
knir is offline
Ik woon niet samen, zou het wel willen ooit, over een jaar misschien als het dan nog steeds aan is. Maar ik vind dat mijn vriend dan eerst op zichzelf moet hebben gewoond, voordat we gaan samenwonen. Omdat hij dan heeft ervaren hoe het is om op jezelf te wonen, en wat daar allemaal bij komt kijken. Zodat hij niet alles vanzelfsprekend vindt. Maar hij vindt dit een vreemd standpunt, ik vind het heel redelijk. Hoe denken jullie hierover?
Oud 27-01-2005, 22:03
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
knir schreef op 27-01-2005 @ 23:01 :
Ik woon niet samen, zou het wel willen ooit, over een jaar misschien als het dan nog steeds aan is. Maar ik vind dat mijn vriend dan eerst op zichzelf moet hebben gewoond, voordat we gaan samenwonen. Omdat hij dan heeft ervaren hoe het is om op jezelf te wonen, en wat daar allemaal bij komt kijken. Zodat hij niet alles vanzelfsprekend vindt. Maar hij vindt dit een vreemd standpunt, ik vind het heel redelijk. Hoe denken jullie hierover?
ik vind dat een heel goede redenering, totaal geen raar standpunt ofzo, juist heel logisch....maar ik zou het zelf nooit vragen aan m'n vriend...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-01-2005 @ 20:46 :
Ja, mits deze bestaat uit een nederlandse volzin. (Persoonsvorm + onderwerp). Simpelweg "Waarom?" blaten komt al gauw snauwerig over.

Maar weetje, het maakt me niets uit hoor. Ik verbaasde me hoogstens over haar directheid. Bijna leek het er op dat ze iemand verweet dat ze schoonmaakte! Dat kan toch zeker niet? Een vrouw nog schoonmaken in deze tijden! Schande!
Je bent wel schattig
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een heel goed plan. Als je bij je ouders woont, heb je gewoon niet door hoeveel er nog voor je wordt gedaan (zelfs al help je wel regelmatig mee). Ik denk dat het dan inderdaad kan botsen als je meteen van bij-je-ouders-wonen naar samenwonen gaat...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 10:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mijn vriend en ik dachten er precies zo over. Ik was ook al druk op zoek naar een eigen kamer. Maar dat bleek toch wat lastig te zijn. Weinig aanbod, maar wel erg duur allemaal en vaak nog slecht onderhouden ook. En toen zij wel eens realistisch gaan kijken. Hoe vaak zou ik nou op mijn eigen kamer zitten? Ik loop 40 uur in de week stage, ga af en toe nog naar mijn ouders, en zou veel bij mijn vriend zitten (woont al jaren op zichzelf en heeft gewoon alles tot zijn beschikking). Conclusie: ik zou weinig op mijn eigen kamer zitten, maar er wel freaking veel voor betalen. Dus was het veel voordeliger om bij elkaar in te trekken. Plus dat we met kerst twee weken samen zijn geweest en dat beviel ons zo goed, dat we definitief hebben besloten toch gelijk te gaan samenwonen. En daar ben ik heel blij om
Oud 28-01-2005, 10:53
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-01-2005 @ 10:36 :

Je bent een feminist
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 12:59
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-01-2005 @ 23:04 :
Je bent wel schattig
Vrouwen!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:05
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-01-2005 @ 13:59 :
Vrouwen!
Haha waarom zijn mannen altijd zo allergisch voor het woord schattig??
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:09
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 28-01-2005 @ 14:05 :
Haha waarom zijn mannen altijd zo allergisch voor het woord schattig??
Gut, als je soms dacht dat ik allergisch was voor het woord 'schattig' heb je het enigsinds fout. Maar laten we vooral ontopic blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:44
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Schattig zeg je wanneer je iemand lelijk vindt maar toch iets liefs wil zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:35
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 28-01-2005 @ 14:44 :
Schattig zeg je wanneer je iemand lelijk vindt maar toch iets liefs wil zeggen.
Schattig ventje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 18:37
Stepsje
Stepsje is offline
Ik ga binnenkort ook samenwonen. We hebben gisteren de sleutel van ons huis gekregen en beginnen nu met de verbouwing. Daar zijn we denk ik zeker nog wel een maand mee bezig.

Ik vind 2 jaar een relatie zeker niet te kort voor een relatie, wij kennen elkaar nu ongeveer 10 maanden.
Ik denk dat je wel goede afspraken moet maken over hoe je het huishouden verdeeld.
Wij hebben een gezamenlijke rekening geopend voor de vaste lasten en boodschappen en verder houden we allebei nog onze eigen rekening.
We zijn nu ook al heel vaak samen in zijn huis, ik denk dat het ook wel goed zal gaan. We hebben straks tenminste meer ruimte en echt een plek voor jezelf.
Oud 28-01-2005, 20:05
Verwijderd
uit ervaring kan ik jou vertellen dat je niet op je 19e moet gaan samen wonen, dat gaat echt mis, je bent nog veel te jong en niet stabiel genoeg... ga eerst nog maar een paar jaar stappen met je vriendinnen en genieten van je studententijd.. samenwonen kan altijd nog.. succes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:14
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-01-2005 @ 21:05 :
uit ervaring kan ik jou vertellen dat je niet op je 19e moet gaan samen wonen, dat gaat echt mis, je bent nog veel te jong en niet stabiel genoeg... ga eerst nog maar een paar jaar stappen met je vriendinnen en genieten van je studententijd.. samenwonen kan altijd nog.. succes
je kunt niet stappen met je vriendinnen als je samenwoont
Oud 28-01-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 28-01-2005 @ 21:14 :
je kunt niet stappen met je vriendinnen als je samenwoont
nee, wat denk je zelf? wat is er nou leuk aan uitgaan als je niet met andere mensen kunt tongen?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:20
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 25-01-2005 @ 13:01 :
Ik woon in mei 3 jaar samen en vind het echt heerlijk.
Ik was vrij jong maar er helemaal klaar voor, mijn vriend is een stuk ouder en had dus al veel 'samenwoonervaring', dat was ook wel prettig.

Ik heb eigenlijk nooit nadelen gezien, moest er alleen aan wennen dat ik ineens het huishouden moest gaan doen terwijl ik thuis nooit iets heb hoeven doen.
Oja, we hadden toen pas een maand officieel een relatie, ik kende hem toen pas 3,5 maand irl (in juli via i-net leren kennen, in januari voor het eerst afgesproken, sinds 1 april (2002) een relatie en sinds 8 mei dat jaar samenwonend.

Tijd zegt dus niet alles!
Oud 28-01-2005, 20:21
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-01-2005 @ 21:18 :
nee, wat denk je zelf? wat is er nou leuk aan uitgaan als je niet met andere mensen kunt tongen?
en je kunt wel met andere mensen tongen als je niet samenwoont maar wel een vriend hebt? dat is met 2 maten meten
Reageren

Regels voor berichten