Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee ik was ook niet verplan om een kinderliedje te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vorig jaar in maastricht ook gedaan. Dat doet bijna iedereen joh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mij lijkt me als je een kinderliedje doet dat je uit gelachen wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dan moet je geen kinderliedje doen nee ![]() De kans is dan inderdaad groot dat je uitgelachen wordt. Maar dus... uitgelachen word je echt niet op de toneelschool wanneer je bij stemtest een liedje moet zingen en een kinderliedje doet hoor. Dat is gewoon iets heel anders. Het gaat dan echt 0,0 om het liedje. Je moet daar júist niet proberen een musicallied te zingen of een nummer van je favoriete band ofzo. Zeker niet als het niet klinkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer niet teveel op Marco Borsato te lijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ales je echt niet kan zingen probeer het dan ook niet! je kan een gemaakte stem opzetten maar bij een auditie heeft dat niet veel zin, en wordt je alleen maar afgekraakt en voor schut gezet!!!! Ik ben een meisje dat zingt al vanaf de 4e jaar, ik zit op toneel en acter al me hele leven! ik weet hoe het gaat bij een auditie omdat ik vaak wordt bijgevraagd om mijn mening! zeg het af!!!! je heb geen andere keus anders sta je voorschut en dat is niet de bedoeling toch? groetjes Charmilla Hetwieg101@hotmail.com |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oehehehehehe jij zingt, en acteert al vanaf je 4e jaar, wel ik ben benieuwd naar dit nieuwe wereld sterretje... En jouw mening belangrijk?? waarvoor precies?? Joop vd Ende musicals???? De theaterschool in amsterdam ( om er maar een te noemen) ??????? arrogant ben je wel, en als je kunsten even groot zijn als je artrogantie is er hoop, maar in de regel is dat bij niemand zo, dus voorzie ik een hele trieste toekomst voor je |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (bij de audities waar zíj ook haar mening mag geven, worden mensen afgekraakt. zegt toch ook wel iets over haar, denk je niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach joh het is weer zo iemand die het hoog in de bol heeft, maar alleen al door de mentaliteit snel uitgekotst zal worden, en hoe eerder hoe beter, dan leert ze ervan, en het zal beter zijn voor de sfeer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uitlachen, wel te verstaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier gaat het over een toneelclub, ik neem aan gewoon amateurtheater. Ik zou het iig persoonlijk belachelijk vinden als iemand daar op z'n zang afgekraakt wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Liedjes om in een bandje te zingen! juul_iloveyou | 1 | 23-02-2011 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht over zingen Keetje | 4 | 28-09-2010 22:00 | |
Muziek |
zingen Julie_ | 10 | 10-02-2008 21:35 | |
Muziek |
zingen onder de douche! Verwijderd | 72 | 23-05-2004 18:15 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kan iedereen zingen? BELLEKE | 20 | 01-11-2003 03:00 | |
Muziek |
Is Nederlands zingen niet veel makkelijker dan Engels zingen? Rhinus | 40 | 14-03-2003 11:40 |