![]() |
||
Citaat:
Ik kan niet tegen m'n vette huid dus zodra ik er 's middags last van krijg en ik ben thuis maak ik meteen m'n gezicht schoon, en ik moet zeggen dat dat heel goed helpt. Ik heb er nu ook minder last van dan eerst, ik weet dus niet of dat door 't vele schoonmaken met water komt, of dat het iets met m'n leeftijd te maken heeft/had. Gebruik je trouwens een dag- of nachtcreme? Dat zal een vette huid namelijk ook wel bevorderen. Mijn ervaring ermee is namelijk dat het er alleen maar erger van wordt (ondanks opschriften die bewijzen dat het een creme voor de vette huid is). Door m'n vette huid had ik ook veel last van puistjes, daarvoor heb ik bij de dokter een zalf gekregen, die m'n huid heel erg uitdroogde. In die tijd dat ik die gebruikte heb ik wel gebruik gemaakt van een nachtcreme, maar verder heb ik dus geen goede ervaringen met dag-/nachtcremes, aangezien die 't bij mij alleen maar erger maakten. Dusja, als je die gebruikt, is 't misschien een goede tip die eens aan de kant te zetten of minder te gebruiken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwarte puntjes - onzuivere en vette huid op gezicht Snoopygirlkelle | 5 | 02-06-2010 16:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes, vette huid etc. Alles al geprobeerd!!! SPA | 38 | 30-07-2006 18:50 | |
ARTistiek |
[tekening] kritiek graag :) Euryalo | 11 | 17-05-2006 23:18 | |
ARTistiek |
[tekening] portret TommytheCat | 12 | 20-05-2004 22:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
vette huid Phie. | 6 | 15-12-2003 09:52 |