Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
sommigen mensen kunnen opgaan in films en suggestie kan soms erg sterk zijn. Vooral omdat je uiteindelijk niet zeker weet of het Rustin of de Witch was.
Mensen die deze film als nep zien zijn een beetje onnozel want welke film is niet nep? Zelfs een 'based upon' of 'true story' zijn in scene gezet. De personages mogen dan constant zeuren maar dat doet een mens ook, goddank hadden ze niet super 'intelligente' gesprekken zoals het veel neppere Dawson's Creek. En alle mensen die het niks vonden, doen jullie 't maar eens na want alle persiflages of rip-offs komen niet in de buurt, binnenkort verschijnt THE ST. FRANCESVILLE EXPERIMENT op video wat de eerste indirecte opvolger is gemaakt om het geld. [Dit bericht is aangepast door legatus (08-11-2001).]
||
Citaat:
En nep? BWP is 1 van de meest "echte" horrorfilms van de laatste jaren uit Amerika.
||
![]() |
Citaat:
Komen ze wel een beetje laat mee... ![]() [Dit bericht is aangepast door Sithan (08-11-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarre... ik vond Nightwatch overigens best wel creepy = eng hoor! ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ach ja, ik weet dat niet meer omdat het ook weer een aantal jaren geleden is dat ik het zag. ![]() |
![]() |
|
Slithan, dat is THE LAST BROADCAST die beter in elkaar gezet is maar daar door saaier is en maar één spannende scene bevat. FRANCESVILLE is later gemaakt en doet zich voor als 4 jonge mensen van elke categorie in een 'echt' spookhuis gaan filmen gedurende een nacht. Daarnaast wordt ook CANNIBAL HOLOCAUST en MAN BITES DOG als inspiratiebron vermeld. THE LAST BROADCAST is overigens voor maar $900 dollar inelkaar gezet en was ook best succesvol in de Amerikaanse Bioscoop.
NATTEVAGTEN [erg goeie film] maar de verschrikkelijke remake, die het stylistische camera-werk mist en zelfs complete scenes die van belang zijn in het script, is een verscrikking! Ole Bornedal [De Regisseur] is overigens actief acter de schermen -- ik herinner mij dat hij grafisch werk deed voor Guillermo del Toro's MIMIC. Dat Hollywood nep-horror maakt is ook een verkeerde uitspraak. Veel horrorfilms worden opgezet om een nieuw 'gaaf' karakter te creeëren die de meest 'orginele' moorden begaat en uiterst 'creatieve' one-liners zegt en de makers die hier vervolgens veel geld uitproberen te slaan en wellicht een waardeloze franchise starten. Hollywood is ook verantwoordelijk voor klassiekers. Voor goeie Horror moet je ook verder kijken dan je neus lang is en dat geldt tevens voor alle films.
|
![]() |
kheb um gezien maar kvond um tegen vallen. Op zich was ie wel eng enzow maar niet echt boeiend....ik had veel meer verw8 omdat iedereen had gezegd dat ie zo eng was blabla maar meer dan een paar geluidjes en steentjes gebeurde er niet.
Ik vond het begin wel goed, met die interviews en het einde was wel oke(slim bed8)maar de rest was echt zo van...."wanneer gaat er wat gebeuren" ![]() |
![]() |
|
![]() |
'k vind juist dat je door al die ruzies e.d. helemaal bij de cast wordt getrokken en dat je als het ware met ze meeloopt!
SUPERFILM! ik kan het niet vaak genoeg zeggen.....
||
Citaat:
Verder vond ik het een goede, enge film, en ik vind hem na een paar x nog steeds best eng. Deel 2 vond ik minder, maar niet zo slecht als de meeste mensen. Vooral het einde, het was niet voorspelbaar ofzo.
|
![]() |
jah maar karakters uitdiepen hoeft niet op die manier
![]() NOg een vraagje eigelijk: denken jullie dat het echt gebeurd is of dat het gewoon een film met acteurs is?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat wel echt is, is de 'angst ' van de acteurs, die werden nl. serieus gewoon 's nachts het bos ingestuurd en bang gemaakt. Werkt altijd ![]()
|
wel apart dat je vreemd opkijkt van de niet zo 'diepe' gesprekken. Paniek, hysterie, frustraties... alles kwam naar boven.
De gemiddelde post/reply hier straalt tien keer minder diepte uit en dit is het echte leven. Uitzonderingen daar gelaten. Nogmaals, ondersteund dat HEEL NEP gedeelte even want volgens mij heb ik een andere film gezien... waarschijnlijk hadden jullie een mooie verlichte set met een steadicam verwacht (vandaar dat veel mensen deel 2 wel goed vonden--morons.).
|
ik ben een heeele stoere jongen
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar STFE 'klopt' ook niet. Er zitten fragmenten in die helemaal niet met die camera die ze daar hadden, gemaakt konden zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Blairwitch Project 2 BrunetJuh | 63 | 03-03-2006 12:40 | |
Muziek |
03.03.06 The Blair Witch Project @ Nachtwerk ex kultkontor dj-mot | 1 | 20-02-2006 07:54 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Films, TV & Radio |
Jouw film-keuring. Phileine | 59 | 21-10-2003 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Lievelings Film Toffe-Tjik | 72 | 23-07-2003 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Moet-dat-nou scenes Lupa | 48 | 26-06-2003 17:28 |