Hallo,
Ik wil ff de mening horen van andere jonge mensen. Ik en mijn vriend delen een studio, nu ongeveer 2 jaar. De laatste maanden gaat het enkel nog maar bergaf en we zitten soms tot vervelens toe op mekaars neus te zien en hebben veel meer ruzie. Er zijn ook leuke momenten, maar soms wordt het ff te veel. Nu zien we er beiden niet graag onze relatie aan kapot gaan en we hebben een serieus gesprek gehad, waarin we beiden tot de beslissing zijn gekomen om weer apart te gaan wonen (ik studeer nog, dus ik moet nog 3 jaartjes op kot zitten, hij werkt al en zou terug bij zijn vader gaan wonen).
Ik weet dat het heel moeilijk gaat zijn, en dat we er serieus aan moeten wennen in het begin.. soms schrikt de gedachte mij af, de volgende moment ook weer niet, en lijkt het me de enige oplossing.
Ik ben alleen bang dat hij weer heel erg gaat beïnvloed worden door zen vader.. en dat hij zich net zoals voordien weer gaat moeien in onze relatie.. "op dat uur moet je thuis zijn, op die dagen mag je naar haar toe, enz.. "
Wat vinden jullie hiervan?