Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan ook met een Eric Clapton (die is toch vast wel goed?) rond blijven lopen, maar daar zou ik ook niet al te blij mee zijn. Crew tattoos zijn een beetje hetzelfde, stel dat je "crew" je de rug toekeert/naait/etc. dan is het wel een herinnering dat je erbij hoorde, maar of je er dan nog trots op bent? Trouwens, dingen als sXe-tekens/Rode Sterren/etc. vindt ik hetzelfde, maar iets minder erg, omdat je daar echt heel duidelijk zelf voor hebt gekozen (niet de tattoo, maar de overtuiging/levensstijl). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil al 2 jaar een tattoo van rykers...maar ik wacht nog 2 jaar om te zien of ik het wel echt wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens best wel trieste wannabe-tjes die daar zitten zeg.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik ben echt metal, ik luister Dimmu, Slipknot, Korn, In Flames, Cradle" OF "Ik ben punk, ik luister Sum 41, Blink 182, New Found Glory en The Ataris" Hahahahahahaha wat een grappenmakers ohja en "Avril sucks" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ken iemand die de tribal van Soulfly op z'n bovenarm heeft. en ook iemand die het Heideroosjes logo op z'n borst heeft. Is op zich wel cool, maar volgens mij krijg je best wel spijt later..
ik zat zelf ook aan een tatoo te denken.. maar weet het nog niet..
|
ik wil er een rykers logo omdat rykers de alle eerste hardcore band was die ik hoorde en aangezien ik een vette tijd beleef qua hardcore shows en zo ...vind ik het wel een plaatsje waard op m,n lichaam zodat als ik ouder ben en niet meer zo core ben dat ik toch een herrinering heb ...see ?
|
![]() |
|
De oude woonwagen van Frans Bauer op m'n onderrug leek me altijd wel het ultieme gebaar van respect tegenover het trouwe beestje, Godde hebbe zijn ziel.
Een logo lijkt me geen goed idee, ik wilde eerst ook het Soulfly-logo op m'n arm, maar uiteindelijk ben ik toch maar voor een eigen ontwerp gegaan, omdat ik daar meer waarde aan hecht. Nog steeds wil ik nog een tattoo, net onder m'n nek, tussen m'n schouders en die komt er binnenkort. Wat weet ik nog niet, maar GEEN logo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmmmm
22.06.2001 - 24.06.2001 WITH FULL FORCE FESTIVAL (www.withfullforce.de) Man kann es nun mal nicht jedem recht machen...das ist uns auch bewußt! Die Shows in Kassel - Immenhausen und Leipzig waren etwas besonderes für uns und wie wir glauben, auch für jeden der dabei war. Wie wir bereits mehrfach betont haben, die Band RYKER`S basiert auf der Freundschaft der Musiker untereinander...und wenn wir Lust haben mal wieder zusammen 'nen Gig zu spielen werden wir das auch tun. (warum sollten wir uns auch selbst limitieren...warum???) Mit den Jungs vom Full Force haben wir seit jeher einen guten (freundschaftlichen) Kontakt und ihrer Einladung eine Show dort zu spielen, kommen wir selbstverständlich (da wir dies auch mehrfach versprochen hatten) gerne nach. Zumal wir eh auf dem Festival erschienen wären, (Chris feiert dort wie üblich seinen Geburtstag) als Besucher eines echt angenehmen Festivals. Viele von Euch haben nach weiteren Shows gefragt, wollten die Band noch einmal sehen - dem kommen wir natürlich gerne nach Wer möchte kann da jetzt reininterpretieren was er will - wer allerdings glaubt wir würden jemanden verarschen - dem ist eh nicht mehr zu helfen und er hat RYKER`S sowieso nie verstanden. Also, wenn alles klar geht sieht man sich (auf dem Full Force 2001!) ...wir freuen uns drauf...RYKER`S. ik kan nie goed duits maar staat daar nou dat ze op dat fest hebben op getreden? |
![]() |
|
een vriend van me heeft dat, op zn onderarm, ben de naam van de band ff kwijt
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |