Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 10:47
on the moon
on the moon is offline
heeft iemand dat of zou iemand dat willen? ik zou wel een rhcpster op m'n pols willen ofzow...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 10:47
Verwijderd
Nee, krijg je alleen maar spijt van.

"Scarred for Life"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:00
dr martens
dr martens is offline
Ik zou best en tattoo willen met iets hardcore achtigs maar nie met un favo band
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:01
dr martens
dr martens is offline
Of een Crew Tattoo Ziet er vet uit een groep gasten allemaal zelfde tattoo
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:04
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik zou graag een tattoo van mn avatar willen(hier links dus). Het is de voorkant van de cd How it feels to be something on van Sunny Day Real Estate
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:04
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
dr martens schreef:
Of een Crew Tattoo Ziet er vet uit een groep gasten allemaal zelfde tattoo
crew tattoo is idd wel coel..

maarvan een band zou ik nooit doen.. strax krijg je er spijt van enzow.

als ik dat een paar jaar geleden had gedaan..

kmoet er niet aan denken om nu met een korn tattoo rond te lopen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:05
on the moon
on the moon is offline
jaaaaah, daar hebbie wel een beetje gelijk in, maar toch....
de rhcp blijven goed en ook al is dat niet zo, dan heb ik altijd nog een herinnering aan dat ze nog wel goed waren zegmaar. ja zorrie, is een beetje vaag, maar het lijkt mij wel kewl duz.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:06
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
on the moon schreef:
de rhcp blijven goed en ook al is dat niet zo, dan heb ik altijd nog een herinnering aan dat ze nog wel goed waren zegmaar. ja zorrie, is een beetje vaag, maar het lijkt mij wel kewl duz.
dit sloeg duz op wouszer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:16
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef:
Zit iets in, maar je smaak kan toch veranderen en je kan ZELFS de Red Hot Chili Peppers saai/slecht gaan vinden.
Ik kan ook met een Eric Clapton (die is toch vast wel goed?) rond blijven lopen, maar daar zou ik ook niet al te blij mee zijn.
Crew tattoos zijn een beetje hetzelfde, stel dat je "crew" je de rug toekeert/naait/etc. dan is het wel een herinnering dat je erbij hoorde, maar of je er dan nog trots op bent?
Trouwens, dingen als sXe-tekens/Rode Sterren/etc. vindt ik hetzelfde, maar iets minder erg, omdat je daar echt heel duidelijk zelf voor hebt gekozen (niet de tattoo, maar de overtuiging/levensstijl).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:35
Verwijderd
neehj zou k echt nooit doen, grote kans dat je der spijt van krijgt....ik zou zowieso niet snel een tattoo nemen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:53
Verwijderd
Als je zo iets wilt zou ik het niet doen puur OMDAT je de band geweldig vind... Dat logo van RHCP bijvoorbeeld is gewoon mooi. Een band kan gaan vervelen en dan ben je idd flink de bok als je de tattoo opzich ook niet meer mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:56
Hukkie
Hukkie is offline
André Hazes op je rug WOOHOO!
Oud 28-09-2002, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
André Hazes op je rug WOOHOO!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Of zo'n dikke, vette, tattoo van de Kuip of Jari Litmanen! Die bestaan trouwens echt, laatst heeft Jari 'zijn' tattoo gesigneerd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:41
dr martens
dr martens is offline
IK denk dat ik ut liefst crew tattoo neem of een vette hondekop met NY hardcore ofzo eronder
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
dr martens schreef:
IK denk dat ik ut liefst crew tattoo neem of een vette hondekop met NY hardcore ofzo eronder
Jij zit toch niet onder de nick 'Eclipse" op HetForumWaarvanDeNaamNietGenoemdMagWorden?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:46
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
kvin die tribal van Soulfly wel koel of dat logo van Biohazard.. maar kzou de naam van de band er dan niet bij laten zetten.
Oud 28-09-2002, 12:52
Verwijderd
'k vin de 4M star van het metallica logo nog steeds errug heftig, maar om 'm nou als tattoo te nemen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:18
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
kvin die tribal van Soulfly wel koel of dat logo van Biohazard.. maar kzou de naam van de band er dan niet bij laten zetten.
nee, absoluut geen letters in een tatto
Oud 28-09-2002, 13:23
Verwijderd
Een groot vraagteken op me linker of rechteronderarm. Therapy? is niet me meest favoriete band, dat zal U2 toch voorlopig wel blijven, alleen Therapy? is best of the rest en een ? symboliseert me wel.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:29
Lärm
Lärm is offline
soon:ATG in een old school design verwerkt
Oud 28-09-2002, 13:33
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Jij zit toch niet onder de nick 'Eclipse" op HetForumWaarvanDeNaamNietGenoemdMagWorden?
Neuh ik doe net alsof en met welke mede forummer heb ik ut genoegen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:34
Rioto
Citaat:
on the moon schreef:
heeft iemand dat of zou iemand dat willen? ik zou wel een rhcpster op m'n pols willen ofzow...
laat me raden het is zeker je favo band zins dat nieuwe nummer ? dan krijg je spijt!

ik wil al 2 jaar een tattoo van rykers...maar ik wacht nog 2 jaar om te zien of ik het wel echt wil.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:36
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
Maypole schreef:
laat me raden het is zeker je favo band zins dat nieuwe nummer ? dan krijg je spijt!

ik wil al 2 jaar een tattoo van rykers...maar ik wacht nog 2 jaar om te zien of ik het wel echt wil.
Jezus wat had ik Rykers graag willen zien, heb jij ze ooit gezien?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:37
Rioto
Citaat:
dr martens schreef:
dude welke crew zit je bij dan ...en waarom NYC ? ik zou dan eerder iets van euro core nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 13:38
Rioto
Citaat:
dr martens schreef:
Jezus wat had ik Rykers graag willen zien, heb jij ze ooit gezien?
Nee man ..ik zou er heel wat voor over hebben om die lui te zien ..ach ik denk dat ze ooit nog wel is bij elkaar komen ..wat zeg ik pas hebben ze nog een optreden gegeven dus
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:39
Verwijderd
Citaat:
dr martens schreef:
Neuh ik doe net alsof en met welke mede forummer heb ik ut genoegen?
Ik zit niet op dat forum, ik heb me alleen een keer aangemeld om op het meidenforum te kijken, maar dat lukte niet
Trouwens best wel trieste wannabe-tjes die daar zitten zeg....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:42
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Ik zit niet op dat forum, ik heb me alleen een keer aangemeld om op het meidenforum te kijken, maar dat lukte niet
Trouwens best wel trieste wannabe-tjes die daar zitten zeg....
Jep klopt zitten hoop stakkers maar ook paar leuke mensen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
dr martens schreef:
Jep klopt zitten hoop stakkers maar ook paar leuke mensen
Bijvoorbeeld:
"Ik ben echt metal, ik luister Dimmu, Slipknot, Korn, In Flames, Cradle"
OF
"Ik ben punk, ik luister Sum 41, Blink 182, New Found Glory en The Ataris"
Hahahahahahaha wat een grappenmakers
ohja en "Avril sucks"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:49
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Bijvoorbeeld:
"Ik ben echt metal, ik luister Dimmu, Slipknot, Korn, In Flames, Cradle"
OF
"Ik ben punk, ik luister Sum 41, Blink 182, New Found Glory en The Ataris"
Hahahahahahaha wat een grappenmakers
ohja en "Avril sucks"
Er zitten geweldige topics tussen hoor erg hoog niveau komt er een topic PUNK ZUIGT komt iemand anders JIJ ZUIGT PUNK RULED dan vraag jah watvoor abnds luister je jah blink enz. lig soms helemaal stuk daar maar word er soms ook wel is agressief van
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:23
kandyrat
kandyrat is offline
Nee zou ik niet doen, stel je voor dat ik het zat zou zijn,..
Oud 28-09-2002, 14:30
Black Rainbow
Black Rainbow is offline

dit tussen m'n schouderbladen, net onder m'n nek lijkt me opzich wel cool, alleen ga ik er zeker weten spijt van krijgen over een jaar of 20
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:36
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Maypole schreef:

nee, ik ben ongeveer 2 jaar trouwe fan en ik ken bijna alle muziek. ik weet ook niet of ik het mag en of ik het volgendjaar nog wil, maar dat zie ik dan wel weer want ik denk niet dat mijn ouders het echt fijn zouden vinden als ik op mijn 15de al een tattoo neem.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:37
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
kandyrat schreef:
Nee zou ik niet doen, stel je voor dat ik het zat zou zijn,..
]

dat is meestal zo met een tattoo, daarom moet je er ook heeel goed over nadenken!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:45
Verwijderd
Aerosmith teken vinnik wel geinig...maar ik neem sowieso nooit een tattoo denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:46
mixtape
mixtape is offline
Ik ken iemand die de tribal van Soulfly op z'n bovenarm heeft. en ook iemand die het Heideroosjes logo op z'n borst heeft. Is op zich wel cool, maar volgens mij krijg je best wel spijt later..

ik zat zelf ook aan een tatoo te denken.. maar weet het nog niet..
Oud 28-09-2002, 16:03
Verwijderd
ik zag op zebra festival iemand met n grote sick of it all draak op zn rug getatoueerd.. best wel ziek.. zeker 30cm..

ik vin t nix.. maarjah..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
neehj zou k echt nooit doen, grote kans dat je der spijt van krijgt....ik zou zowieso niet snel een tattoo nemen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:19
Mindfields
Mindfields is offline
ik wil john de wolf op mn rug

hmm..misschien zo'n doorgestreept kruis en dan bad religion eronder op mijn bovenarm
Oud 28-09-2002, 22:27
battlestar
battlestar is offline
een prodigy mier op mn voet/enkel ofzo

maar kwil nu sowieso (nog) geen tattoo
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:34
Rioto
ik wil er een rykers logo omdat rykers de alle eerste hardcore band was die ik hoorde en aangezien ik een vette tijd beleef qua hardcore shows en zo ...vind ik het wel een plaatsje waard op m,n lichaam zodat als ik ouder ben en niet meer zo core ben dat ik toch een herrinering heb ...see ?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:53
konflict
konflict is offline
als ik al ooit een tattoo zou laten zetten zou 't waarschijnlijk wel iets met muziek te maken hebben... misschien dus ook wel een bandlogo, maar dan vooral vanwege het design en zonder tekst. als ik later de muziek klote zou gaan vinden, zou het ontwerp wel mooi blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:54
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
De oude woonwagen van Frans Bauer op m'n onderrug leek me altijd wel het ultieme gebaar van respect tegenover het trouwe beestje, Godde hebbe zijn ziel.

Een logo lijkt me geen goed idee, ik wilde eerst ook het Soulfly-logo op m'n arm, maar uiteindelijk ben ik toch maar voor een eigen ontwerp gegaan, omdat ik daar meer waarde aan hecht. Nog steeds wil ik nog een tattoo, net onder m'n nek, tussen m'n schouders en die komt er binnenkort. Wat weet ik nog niet, maar GEEN logo.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:50
Rioto
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 07:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
konflict schreef:
als ik al ooit een tattoo zou laten zetten zou 't waarschijnlijk wel iets met muziek te maken hebben... misschien dus ook wel een bandlogo, maar dan vooral vanwege het design en zonder tekst. als ik later de muziek klote zou gaan vinden, zou het ontwerp wel mooi blijven.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 08:54
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
konflict schreef:
Da's inderdaad een hele goeie... maar dan heeft het niets meer met je voorliefde voor die muziek te maken, toch? Anders zou je uiteindelijk toch spijt kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 09:52
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Nee man ..ik zou er heel wat voor over hebben om die lui te zien ..ach ik denk dat ze ooit nog wel is bij elkaar komen ..wat zeg ik pas hebben ze nog een optreden gegeven dus
Ik ahd gelezen laatste concert was topch echt dat afscheids concert in 2000
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 09:56
dr martens
dr martens is offline
hmmmm

22.06.2001 - 24.06.2001 WITH FULL FORCE FESTIVAL (www.withfullforce.de) Man kann es nun mal nicht jedem recht machen...das ist uns auch bewußt! Die Shows in Kassel - Immenhausen und Leipzig waren etwas besonderes für uns und wie wir glauben, auch für jeden der dabei war. Wie wir bereits mehrfach betont haben, die Band RYKER`S basiert auf der Freundschaft der Musiker untereinander...und wenn wir Lust haben mal wieder zusammen 'nen Gig zu spielen werden wir das auch tun. (warum sollten wir uns auch selbst limitieren...warum???) Mit den Jungs vom Full Force haben wir seit jeher einen guten (freundschaftlichen) Kontakt und ihrer Einladung eine Show dort zu spielen, kommen wir selbstverständlich (da wir dies auch mehrfach versprochen hatten) gerne nach. Zumal wir eh auf dem Festival erschienen wären, (Chris feiert dort wie üblich seinen Geburtstag) als Besucher eines echt angenehmen Festivals. Viele von Euch haben nach weiteren Shows gefragt, wollten die Band noch einmal sehen - dem kommen wir natürlich gerne nach Wer möchte kann da jetzt reininterpretieren was er will - wer allerdings glaubt wir würden jemanden verarschen - dem ist eh nicht mehr zu helfen und er hat RYKER`S sowieso nie verstanden. Also, wenn alles klar geht sieht man sich (auf dem Full Force 2001!) ...wir freuen uns drauf...RYKER`S.

ik kan nie goed duits maar staat daar nou dat ze op dat fest hebben op getreden?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:45
a new noise
a new noise is offline
misschien van een band die niet meer bestaat,
maar zelfs dat niet denk ik....
Oud 29-09-2002, 20:09
Blubje
Blubje is offline
een vriend van me heeft dat, op zn onderarm, ben de naam van de band ff kwijt *sjit* naja t logo is een kruisje (als in x-teken) met een rondje eromheen en daar dan weer een soort van vlammen omheen fsoow
Reageren

Regels voor berichten