![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja wat verwacht je dan van die jongen, ik bedoel: je hebt geen echte relatie, en och.. dan zul je elkaar waarschijnlijk ook niet echt leuk vinden, voor de seks is het leuk, zolang als dat het leuk is.. hij heeft z'n beurt gehad, kloot nog even met jou aan om je tevreden te houden.. Je moet natuurlijk de eerst volgende keer ook nog welwillend zijn. Hij houdt het wel weer voor gezien, en gaat lekker computeren ![]() Nu hoeft het niet zo te gaan hoor^, maar in mijn ogen gaat een seksrelatie met je (beste) vriend(in) nooit samen. Ik zou er nog eens goed overnadenken als ik jou was, of dit wel is wat je echt wil.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, als we geen sex meer hebben, geven we ook nog een heleboel om elkaar, maar het zou moeilijk zijn zonder sex, omdat er een gigantische sexuele spanning is. Ja, geldt voor hem ook, want hebben we namelijk wel eens over gehad. Ben er zeker van omdat we er wel eens discussies over gehad hebben. Maar uit die discussies kwam vooral van zijn kant, dat hij me voor hem alleen wil, hij wil trouwens ook niemand anders... |
![]() |
||
Citaat:
Hier zou je met HEM eens goed over meoten praten, wat jullie wel willen en wat niet en zo samen tot een compromis komen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen dat er een gigantische sexuele aantrekkingskracht is! |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je toch net zo goed gewoon een relatie beginnen met elkaar? Of vinden jullie elkaar nou ook weer niet ZO leuk...?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wonen jullie zover van mekaar af dan, dat jullie mekaar nite eens 1x in de maand kunnen zien? ![]() (ik zou dan echt zwaar sexueel gefrustreerd raken als ik niet zovaak sex met me BF kon hebben als ik nu heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hij sport gigantisch veel, en zn ouders plannen groot en deels zn leven. Ik daarintegen, heb veel meer vrijheid, werk, ga naar school, maar heb ook gewoon mn vrije tijd. Tjaaa, hij (de jongen waar ik t over heb) was er ook tijdens mn 2 jaar durende relatie met mn ex... En njaaa, heb t uitgemaakt met mn ex(niet voor hem hoor), en tjaaa het maakte ze allemaal niet uit dat ik van 2 'kan ef niet op t woord komen' at. Ik raak nu ook half sexueel gefrustreerd, omdat ik met mn ex echt gigantisch vaak neukte ![]() Heb gisteraaf gesprek met mn ex gehad, of we niet gewoon lekker tekeer konden gaan zonder verplichtingen... Ennee dat vond ie een goed plan, maark denk er nog even over na ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En denk dat meneer dan komt, van jaa sorry kmoet nu weg ofzo... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bepaal voor jezelf of jij het best vind om elkaar te gebruiken voor de seks. Niks mis mee namelijk, als het duidelijk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als er 3 mensen in je leven zijn, alle 3 flirten ze met je, en alle 3 hebben ze hun nadelen.. Mjaa ik natuurlijk ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant, als je ook je ex erbij neemt, dan heb je dus al met 2 gozers sex in dezelfde periode zal maar zeggen, en word je heel snel uitgemaakt voor slet, dat is iets wat ik je kan garanderen, tis mij ook gebeurd, alleen dan onterecht (ik had toen maar 1 gozer namelijk) Maar als je dan toch zou gaan kiezen tussen die vriend en je ex, zou ik kiezen voor degene die het dichtst bij woont ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mn ex, daar wil ik eventueel alleen sex mee, niks meer, weet hij trouwens gigantisch goed, hij verwacht ook niks ![]() En njaa meneer in questie, tjaaa die weet niet wat hij wil! En njaa ik zie wel wat ik tegenkom ![]() Niemand weet eiglijk wat over mn sexleven, alleen mijn beste vriendinnen... En tjaa ik ben iemand die gigantisch van sex houdt, en daar kom ik voor uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh, kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet gigantisch van sex houden, alleen tja, niet iedereen komt er voor uit ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Doe gewoon wat je wilt ![]()
||
Citaat:
Hij heeft een meid waar hij soms naartoe gaat om is flink te nemen. Vanuit jouw gezien: Je hebt een gast waardoor je je soms flink laat nemen. Kortom... Jullie gebruiken elkaar flink. Wat verwacht je nu ineens van hem? Hij heeft je duidelijk om te ******, evenals jij hem daarvoor hebt! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat is er mis mee, als je t allebei naar je zin hebt met elkaar, en ook nog gigantische lekkere sex kan hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
branderig gevoel na sex? xmoix | 22 | 01-11-2005 18:58 | |
Liefde & Relatie |
waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken?? voel me gekwetst.. :-( meisje833 | 75 | 05-12-2004 16:18 | |
Seksualiteit |
sexrelatie very drunk driver | 34 | 11-01-2003 16:34 | |
Seksualiteit |
Sommige mensen veranderen na de 1e keer Roozie | 13 | 30-05-2002 09:36 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |