Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 10:59
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik heb soort van sexrelatie met mijn beste vriend. Alleen het nare is dat ik mijn beste vriend, eiglijk nooit zie. Hij woont namelijk niet zo dichtbij. Maar we praten eigenlijk wel iedere dag via msn.
Nou nu kwam hij dus gister gezellig op bezoek. En zoals iedere x dat hij op bezoek komt, gaan we eigenlijk met elkaar naar bed.
We hebben de helft van de dag lekker in bed gelegen en met elkaar gekloot, toen de penetratie lma zeggen echt klaar was, toen nog eventjes gepraat, en toen ging meneer opeens zitten computeren.
Heel de dag (nja 3 uur) had ie lekker aan me gefrummeld, me gezoend, gewoon elkaar verwend. En na die 3 uur heb ik bij het afscheid nog een kus op mn wang gekregen, maar in die tussentijd niks.
Ik begrijp er eigenlijk niks van, maar toen ik er over ging nadenken besefte ik me dat dit eigenlijk iedere x gebeurt is.
Heeft iemand hier misschien een verklaring voor?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:01
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
nee, maar als je een vervanger nodig hebt
Oud 21-03-2005, 11:02
Optima
Optima is offline
ja: JE HEBT GEEN RELATIE MET HEM

dus wat verwacht je eigenlijk? Laat die knul toch lekker computeren als hij 3 uur aan je gezeten heeft. Kijk als t nu 5 minuten was..oke.. Maar HIJ IS 'EEN' VRIEND met wie je seks hebt. dan hoeft hij toch niet oochie-smoochie te doen.
Oud 21-03-2005, 11:05
Vlinderr
Vlinderr is offline
Nee, maar als die persoon 7 uur bij je is, tuurlijk heb ik geen behoefte aan iemand die de hele godganselijke dag klef loopt te doen!
Maar beetje dingen normaal verdelen zou ik wel normaal vinden. En tjaa alleen mijn beste vriend issut eigenlijk ook niet echt...
Zoals hij het noemt, ben ik zijn stiekeme vriendinnetje Maar zo'n grote verandering opeens, eerst doen alsof ik lief lekker mooi ben, en dan opeens een hele afstand van me nemen, en dan nog dat rare afscheid kusje op mn wang .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:06
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 21-03-2005 @ 12:01 :
Hehehe
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:17
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 12:06 :
Hehehe
7 uur gezelligheid verzekerd ... al heb je geen foto in jefotoboek
Oud 21-03-2005, 11:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 21-03-2005 @ 12:01 :
geile donder.

Tja wat verwacht je dan van die jongen, ik bedoel: je hebt geen echte relatie, en och.. dan zul je elkaar waarschijnlijk ook niet echt leuk vinden, voor de seks is het leuk, zolang als dat het leuk is.. hij heeft z'n beurt gehad, kloot nog even met jou aan om je tevreden te houden.. Je moet natuurlijk de eerst volgende keer ook nog welwillend zijn. Hij houdt het wel weer voor gezien, en gaat lekker computeren. Geef die knul eens ongelijk.

Nu hoeft het niet zo te gaan hoor^, maar in mijn ogen gaat een seksrelatie met je (beste) vriend(in) nooit samen. Ik zou er nog eens goed overnadenken als ik jou was, of dit wel is wat je echt wil.
Oud 21-03-2005, 11:33
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
HvJ schreef op 21-03-2005 @ 12:28 :
geile donder.

Tja wat verwacht je dan van die jongen, ik bedoel: je hebt geen echte relatie, en och.. dan zul je elkaar waarschijnlijk ook niet echt leuk vinden, voor de seks is het leuk, zolang als dat het leuk is.. hij heeft z'n beurt gehad, kloot nog even met jou aan om je tevreden te houden.. Je moet natuurlijk de eerst volgende keer ook nog welwillend zijn. Hij houdt het wel weer voor gezien, en gaat lekker computeren. Geef die knul eens ongelijk.

Nu hoeft het niet zo te gaan hoor^, maar in mijn ogen gaat een seksrelatie met je (beste) vriend(in) nooit samen. Ik zou er nog eens goed overnadenken als ik jou was, of dit wel is wat je echt wil.
Oke, daar heb je gelijk in! Echte relatie is het niet, maar we willen elkaar allebei voor ons zelf. Hij wil niet dat ik wat met een ander krijg, en ik tjaaa ik zit met die afstand die tussen ons zit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:50
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 11:59 :
Ik heb soort van sexrelatie met mijn beste vriend. Alleen het nare is dat ik mijn beste vriend, eiglijk nooit zie. Hij woont namelijk niet zo dichtbij. Maar we praten eigenlijk wel iedere dag via msn.
Nou nu kwam hij dus gister gezellig op bezoek. En zoals iedere x dat hij op bezoek komt, gaan we eigenlijk met elkaar naar bed.
We hebben de helft van de dag lekker in bed gelegen en met elkaar gekloot, toen de penetratie lma zeggen echt klaar was, toen nog eventjes gepraat, en toen ging meneer opeens zitten computeren.
Heel de dag (nja 3 uur) had ie lekker aan me gefrummeld, me gezoend, gewoon elkaar verwend. En na die 3 uur heb ik bij het afscheid nog een kus op mn wang gekregen, maar in die tussentijd niks.
Ik begrijp er eigenlijk niks van, maar toen ik er over ging nadenken besefte ik me dat dit eigenlijk iedere x gebeurt is.
Heeft iemand hier misschien een verklaring voor?
Dit vind ik niet meer dan normaal eigenlijk... Ik heb ook voor de lol seks gehad met iemand, meerdere keren, maar buiten het bed deden we gewoon oppervlakkig tegen elkaar hoor. Is misschien ook het beste, anders krijg je nog zo'n vage gedachten van "wat is dit nou? just sex of nog iets anders?" Maar ja, het is inderdaad wel even afkicken, als je net uren aan mekaar hebt gezeten en dan terug plastisch gewoon gaat doen tegen elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:22
Verwijderd
Ff een vraagje.. was het al je beste vriend toen er nog geen sprake was van seks? En zou het nog steeds je beste vriend zijn als jullie geen seks meer hadden? Geldt dat voor hem ook? En hoe zeker ben je daar van?

Het komt namelijk op mij over alsof ie je helemaal niet zo interessant vind, anders doe je niet zo afstandelijk nadat je klaar bent gekomen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:26
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
********** schreef op 21-03-2005 @ 13:22 :
Ff een vraagje.. was het al je beste vriend toen er nog geen sprake was van seks? En zou het nog steeds je beste vriend zijn als jullie geen seks meer hadden? Geldt dat voor hem ook? En hoe zeker ben je daar van?

Het komt namelijk op mij over alsof ie je helemaal niet zo interessant vind, anders doe je niet zo afstandelijk nadat je klaar bent gekomen.
Ja tis altijd al mn beste vriend gweest, maar op afstand. Er is namelijk altijd al een sexuele spanning tussen ons gweest.
Ja, als we geen sex meer hebben, geven we ook nog een heleboel om elkaar, maar het zou moeilijk zijn zonder sex, omdat er een gigantische sexuele spanning is.
Ja, geldt voor hem ook, want hebben we namelijk wel eens over gehad.
Ben er zeker van omdat we er wel eens discussies over gehad hebben. Maar uit die discussies kwam vooral van zijn kant, dat hij me voor hem alleen wil, hij wil trouwens ook niemand anders...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:31
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 12:33 :
Oke, daar heb je gelijk in! Echte relatie is het niet, maar we willen elkaar allebei voor ons zelf. Hij wil niet dat ik wat met een ander krijg, en ik tjaaa ik zit met die afstand die tussen ons zit.
Hij wil niet dat je wat met een ander krijgt?? Ennuh, heeft hij zelf dan ook geen ander?

Hier zou je met HEM eens goed over meoten praten, wat jullie wel willen en wat niet en zo samen tot een compromis komen.
Oud 21-03-2005, 12:33
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 13:31 :
Hij wil niet dat je wat met een ander krijgt?? Ennuh, heeft hij zelf dan ook geen ander?

Hier zou je met HEM eens goed over meoten praten, wat jullie wel willen en wat niet en zo samen tot een compromis komen.
Hij heeft zelf ook geen ander . Hebben we wel vaker over gepraat, maar we komen nooit tot een oplossing...
Alleen dat er een gigantische sexuele aantrekkingskracht is!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:34
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 13:33 :
Hij heeft zelf ook geen ander . Hebben we wel vaker over gepraat, maar we komen nooit tot een oplossing...
Alleen dat er een gigantische sexuele aantrekkingskracht is!

Dan kan je toch net zo goed gewoon een relatie beginnen met elkaar?
Of vinden jullie elkaar nou ook weer niet ZO leuk...?
Oud 21-03-2005, 12:44
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 13:34 :
Dan kan je toch net zo goed gewoon een relatie beginnen met elkaar?
Of vinden jullie elkaar nou ook weer niet ZO leuk...?
De afstand En twijfelen, we hebben gewoon echt geen tijd allebei om elkaar bijv. 1x in de maand te zien
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:47
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 13:44 :
De afstand En twijfelen, we hebben gewoon echt geen tijd allebei om elkaar bijv. 1x in de maand te zien
Geestelijke afstand? Of fisieke afstand?
Wonen jullie zover van mekaar af dan, dat jullie mekaar nite eens 1x in de maand kunnen zien?

(ik zou dan echt zwaar sexueel gefrustreerd raken als ik niet zovaak sex met me BF kon hebben als ik nu heb )
Oud 21-03-2005, 12:55
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 13:47 :
Geestelijke afstand? Of fisieke afstand?
Wonen jullie zover van mekaar af dan, dat jullie mekaar nite eens 1x in de maand kunnen zien?

(ik zou dan echt zwaar sexueel gefrustreerd raken als ik niet zovaak sex met me BF kon hebben als ik nu heb )
We wonen uurtje/anderhalf uur van elkaar af met de bus/trein. Opzich niet zo heel erg ver weg
Maar hij sport gigantisch veel, en zn ouders plannen groot en deels zn leven.
Ik daarintegen, heb veel meer vrijheid, werk, ga naar school, maar heb ook gewoon mn vrije tijd.
Tjaaa, hij (de jongen waar ik t over heb) was er ook tijdens mn 2 jaar durende relatie met mn ex...
En njaaa, heb t uitgemaakt met mn ex(niet voor hem hoor), en tjaaa het maakte ze allemaal niet uit dat ik van 2 'kan ef niet op t woord komen' at.
Ik raak nu ook half sexueel gefrustreerd, omdat ik met mn ex echt gigantisch vaak neukte
Heb gisteraaf gesprek met mn ex gehad, of we niet gewoon lekker tekeer konden gaan zonder verplichtingen...
Ennee dat vond ie een goed plan, maark denk er nog even over na
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:05
ZerO
ZerO is offline
De vraag is KAN HIJ GOED NEUKEN !!
Oud 21-03-2005, 13:11
Verwijderd
ik vind 't een beetje klinken alsof hij jou ook niet meer als gewone vriendin interessant vindt, maar alleen nog voor de seks. Maar dat kan ik mis hebben.
Hoe dan ook: als je echt wilt weten waarom hij dat doet, zul je het aan hem moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:13
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-03-2005 @ 14:11 :
ik vind 't een beetje klinken alsof hij jou ook niet meer als gewone vriendin interessant vindt, maar alleen nog voor de seks. Maar dat kan ik mis hebben.
Hoe dan ook: als je echt wilt weten waarom hij dat doet, zul je het aan hem moeten vragen.
Denk ik ook wel eens aan, maar praten, jaaa kweet nooit hoek moet beginnen...
En denk dat meneer dan komt, van jaa sorry kmoet nu weg ofzo...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 14:13 :
Denk ik ook wel eens aan, maar praten, jaaa kweet nooit hoek moet beginnen...
En denk dat meneer dan komt, van jaa sorry kmoet nu weg ofzo...
Over die laatste zin.. trek je conclusies..
En bepaal voor jezelf of jij het best vind om elkaar te gebruiken voor de seks. Niks mis mee namelijk, als het duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:21
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
********** schreef op 21-03-2005 @ 14:16 :
Over die laatste zin.. trek je conclusies..
En bepaal voor jezelf of jij het best vind om elkaar te gebruiken voor de seks. Niks mis mee namelijk, als het duidelijk is.
Moeilijk, dat is erg ingewikkeld conclusies trekken...
Als er 3 mensen in je leven zijn, alle 3 flirten ze met je, en alle 3 hebben ze hun nadelen..
Mjaa ik natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 14:21 :
Moeilijk, dat is erg ingewikkeld conclusies trekken...
Als er 3 mensen in je leven zijn, alle 3 flirten ze met je, en alle 3 hebben ze hun nadelen..
Mjaa ik natuurlijk ook
Nouja dat er 3 mensen zijn dat heeft hier toch niks mee te maken? De vraag is wat jij van ze wil. En of jij kan accepteren wat zíj van je willen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:31
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 13:55 :
We wonen uurtje/anderhalf uur van elkaar af met de bus/trein. Opzich niet zo heel erg ver weg
Maar hij sport gigantisch veel, en zn ouders plannen groot en deels zn leven.
Ik daarintegen, heb veel meer vrijheid, werk, ga naar school, maar heb ook gewoon mn vrije tijd.
Tjaaa, hij (de jongen waar ik t over heb) was er ook tijdens mn 2 jaar durende relatie met mn ex...
En njaaa, heb t uitgemaakt met mn ex(niet voor hem hoor), en tjaaa het maakte ze allemaal niet uit dat ik van 2 'kan ef niet op t woord komen' at.
Ik raak nu ook half sexueel gefrustreerd, omdat ik met mn ex echt gigantisch vaak neukte
Heb gisteraaf gesprek met mn ex gehad, of we niet gewoon lekker tekeer konden gaan zonder verplichtingen...
Ennee dat vond ie een goed plan, maark denk er nog even over na
Ik dacht dat je niemand anders erbij wilde? Ten minste, dat zei je zelf geloof ik..

Aan de andere kant, als je ook je ex erbij neemt, dan heb je dus al met 2 gozers sex in dezelfde periode zal maar zeggen, en word je heel snel uitgemaakt voor slet, dat is iets wat ik je kan garanderen, tis mij ook gebeurd, alleen dan onterecht (ik had toen maar 1 gozer namelijk)

Maar als je dan toch zou gaan kiezen tussen die vriend en je ex, zou ik kiezen voor degene die het dichtst bij woont En anders moet je je ex en die vriend eens kennis laten maken met mekaar
Oud 21-03-2005, 13:35
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 14:31 :
Ik dacht dat je niemand anders erbij wilde? Ten minste, dat zei je zelf geloof ik..

Aan de andere kant, als je ook je ex erbij neemt, dan heb je dus al met 2 gozers sex in dezelfde periode zal maar zeggen, en word je heel snel uitgemaakt voor slet, dat is iets wat ik je kan garanderen, tis mij ook gebeurd, alleen dan onterecht (ik had toen maar 1 gozer namelijk)

Maar als je dan toch zou gaan kiezen tussen die vriend en je ex, zou ik kiezen voor degene die het dichtst bij woont En anders moet je je ex en die vriend eens kennis laten maken met mekaar
Hmm ze weten van elkaar, heb t ook over hun met ze allebei...
Mn ex, daar wil ik eventueel alleen sex mee, niks meer, weet hij trouwens gigantisch goed, hij verwacht ook niks
En njaa meneer in questie, tjaaa die weet niet wat hij wil! En njaa ik zie wel wat ik tegenkom
Niemand weet eiglijk wat over mn sexleven, alleen mijn beste vriendinnen...
En tjaa ik ben iemand die gigantisch van sex houdt, en daar kom ik voor uit
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:39
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 14:35 :
Mn ex, daar wil ik eventueel alleen sex mee, niks meer, weet hij trouwens gigantisch goed, hij verwacht ook niks
En njaa meneer in questie, tjaaa die weet niet wat hij wil! En njaa ik zie wel wat ik tegenkom
Ik zou het dan zolang op je ex houden, en laat 'meneer in kwestie' eerst maar uitzoeken wat ie zelf nou echt wil, anders ga je misverstanden krijgen samen of je gaat mekaar (on)bewust kwetsen, zoals hij jou eigenlijk een beetje kwetst met die afstandelijkheid na de sex.

Ennuh, kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet gigantisch van sex houden, alleen tja, niet iedereen komt er voor uit (ik wel overigens )
Oud 21-03-2005, 13:42
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 14:35 :

Doe gewoon wat je wilt
Oud 21-03-2005, 13:53
juno
juno is offline
Vrouwen willen na de daad nog even in dat sfeertje blijven hangen, die genieten nog even na. Bij een man zakt het meteen weg na het klaarkomen, en dan gaan ze verder met hun eigen beslommeringen.

Dat is anders als ze verliefd zijn, dan willen ze ook nog lekker naknuffelen, maar ja, dit is een gewone vriend en jullie zijn niet verliefd, dus daar kan hij zich dan niet toe zetten, want hij heeft die behoefte niet.

Een sexrelatie is nu eenmaal anders dan een liefdesrelatie, de enige overeenkomst is dat je sex hebt met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 17:21
Dennisss
Dennisss is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 21-03-2005 @ 12:05 :

Zoals hij het noemt, ben ik zijn stiekeme vriendinnetje
Vanuit hem gezien:

Hij heeft een meid waar hij soms naartoe gaat om is flink te nemen.

Vanuit jouw gezien:

Je hebt een gast waardoor je je soms flink laat nemen.

Kortom... Jullie gebruiken elkaar flink.

Wat verwacht je nu ineens van hem?

Hij heeft je duidelijk om te ******, evenals jij hem daarvoor hebt!

Oud 21-03-2005, 17:36
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Dennisss schreef op 21-03-2005 @ 18:21 :
Vanuit hem gezien:

Hij heeft een meid waar hij soms naartoe gaat om is flink te nemen.

Vanuit jouw gezien:

Je hebt een gast waardoor je je soms flink laat nemen.

Kortom... Jullie gebruiken elkaar flink.

Wat verwacht je nu ineens van hem?

Hij heeft je duidelijk om te ******, evenals jij hem daarvoor hebt!

U got it!
Oud 21-03-2005, 19:09
Dennisss
Dennisss is offline
Mag ik er even aantoevoegen dat je eeeeeeenoooooorm goedkoop overkomt!

Buy a vibrator girl!
Oud 21-03-2005, 19:21
esprit-chick
esprit-chick is offline
zo raar is dat tog niet, er zin wel meer jongens (en meide ook trouwens) die na 3 uur aan elkaar frunniken en (bevredigende) seks ff iets anders wille
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:42
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Dennisss schreef op 21-03-2005 @ 20:09 :
Mag ik er even aantoevoegen dat je eeeeeeenoooooorm goedkoop overkomt!

Buy a vibrator girl!
Hier valt mn mond alleen maar van open.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 23:03
Dennisss
Dennisss is offline
Lees je berichten terug...

Je laat je gebruiken voor seks... Haaallooo!
Oud 21-03-2005, 23:19
Verwijderd
typisch is dat toch.
Als een meisje zegt een seksrelatie te hebben, zeggen mensen 'pas op, hij gebruikt je voor de seks!'
Als een jongen zegt een seksrelatie te hebben,zeggen mensen 'Maar je gebruikt haar alleen maar voor de seks!'
Ze gebruiken gewoon elkáár voor de seks, laat ze lekker, als zij dat nou willen...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 07:17
sofie3
sofie3 is offline
Sex onder vrienden blijft nooit duren. Het kan een hele tijd goed gaan, maar uiteindelijk loopt het zo goed als zeker mis. Er komen toch altijd gevoelens bij kijken (jaloezie bijvoorbeeld, als je beste vriend een 'echt' vriendinnetje krijgt). De hechte verbondenheid die je bij seks of door seks voelt, past niet bij de losse verbondenheid van vrienden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 09:44
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Dennisss schreef op 22-03-2005 @ 00:03 :
Lees je berichten terug...

Je laat je gebruiken voor seks... Haaallooo!
Evenals hij zich laat gebruiken door mij
Wat is er mis mee, als je t allebei naar je zin hebt met elkaar, en ook nog gigantische lekkere sex kan hebben?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 10:06
Dennisss
Dennisss is offline
Ja maar als je elkaar gewoon hebt om flink te neuken, open dan geen topic over een soort van leeggevoel na de sex
Oud 22-03-2005, 10:21
Maurice
Maurice is offline
ja, maar die jongen snapt er natuurlijk ook niks van.
Oud 22-03-2005, 10:22
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Maurice schreef op 22-03-2005 @ 11:21 :
ja, maar die jongen snapt er natuurlijk ook niks van.
Waarom niet ??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 11:56
MuqTada
MuqTada is offline
waarom wel?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 11:57
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
MuqTada schreef op 22-03-2005 @ 12:56 :
waarom wel?
Nou zeg jij het eens dan... als je het zo goed weet...
Oud 22-03-2005, 12:26
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
MuqTada schreef op 22-03-2005 @ 12:56 :
waarom wel?
Niet echt een normale reactie, vin je niet !!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten