![]() |
|
Pulitzerprijs- winnaar en schrijver van o.a. Death of a Salesman , Arthur Miller, is gisteren overleden.
![]() Miller was getrouwd met Marilyn Monroe. Tijdens de communistenjacht in de jaren '50 hield hij zich moedig stand. Bovendien wordt hij gezien als één van de grootste (theater-) schrijvers van de twintigste eeuw. Hij schreef ook enkele filmscripts en veel van zijn toneelstukken worden nog steeds opgevoerd. Onderwerpen in zijn verhalen zijn vaak de onbereikbare "American Dream" en de collectieve onachtzaamheid van de maatschappij. En verder zijn zijn boeken gewoon vreselijk mooi! snik (red.) Hier meer
|
![]() |
|
Jazeker, Baumpje!
Death of a Salesman All my Sons the Crusible En huur The Misfits eens tot donderdag!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die shirts wil je niet, want daar is praktisch niets meer van over. Die cd's wil ik zelf nog even bewaren, want ik ben bang dat ik ooit opeens weer terugzwaai naar die muziek. Bovendien vind ik mijn in Frankrijk gekochte Misfits/Samhain bootleg van een optreden in New York in 1985 toen Glenn Danzig de overige bandleden er al uitgeschopt had en met nieuwe lui verder ging best wel stoer.
![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|