Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 19:49
Hippielove
Hippielove is offline
Ik kreeg net van mijn beste vriendin te horen dat ze verkering heeft met mijn grootste vijand. Ik weet dat hij haar zal gebruiken. Wat moet ik nu doen? Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik hem niet in mijn buurt accepteer en ook nooit zal accepteren. Zij wist waarschijnlijk dat ik zo zou reageren. Zij weet hoe ik ben en kent mijn gevoelens over hem. Wat moet ik verder doen? Proberen er een spits tussen te drijven om haar te behoeden voor hem en zo zelf mijn vriendschap kwijt raken of het zijn beloop laten gaan en haar verder in zijn val laten lopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 19:54
Verwijderd
Gouden regel: meng je nooit in andermans relatie.

Nooit!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Nooit!

Oeee.. ga je d'r ook nog slaag geven?

Ik geef je wel gelijk. Als ze hem leuk vindt en wat met hem heeft, heb je dat maar te pikken. Ze is een vriendin van je. Je hoeft niet ineens met hem om te gaan, maar moet het absoluut accepteren. Jij beslist niet met wie ze gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:55
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
******** schreef:

Nooit!
Dus er verder bij laten dat ze weet dat ik hem niet bij me in de buurt duldt en verder niets?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:57
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Oeee.. ga je d'r ook nog slaag geven?

Ik geef je wel gelijk. Als ze hem leuk vindt en wat met hem heeft, heb je dat maar te pikken. Ze is een vriendin van je. Je hoeft niet ineens met hem om te gaan, maar moet het absoluut accepteren. Jij beslist niet met wie ze gaat.
Ja, maar het probleem is dat ik weet dat ie al heel wat meisjes heeft gebruikt. Dat is ook min of meer de reden dat ik hem haat. Moet ik haar dan zomaar in de val laten lopen? Misschien wel beter, maar ik kan dat niet aan zien.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:58
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Nooit!
Oepss
Ik ging net zeggen: laat ze doen, ze weet wel hoe jij erover denkt, ze zal na een tijd dan wel doorhebben dat hij niet de juiste is voor haar, als dat zo is hoe je beweert.
Oud 23-07-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Hippielove schreef:

Ja, maar het probleem is dat ik weet dat ie al heel wat meisjes heeft gebruikt. Dat is ook min of meer de reden dat ik hem haat. Moet ik haar dan zomaar in de val laten lopen? Misschien wel beter, maar ik kan dat niet aan zien.
Dat kun je haar zeggen, maar meer kun je niet doen. Denk je dat ze luistert?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:01
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Dat kun je haar zeggen, maar meer kun je niet doen. Denk je dat ze luistert?
Verliefde mensen luisteren nooit, dat is algemeen bekend.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 09:44
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Ik zou ff naar die vijand van jouw gaan en hem ff goed zeggen dat je als hij je vriendin pijn doet hij een heel groot probleem heeft. lekkah gemeen Maar ik zou het ook wel voorzichtig aan je vriendin vertellen. Vanne........ Bij zn vorige vriendin heeft ie dit.....dit.........en dit........ gedaan. Als ze dan zegt: Dat zal die nooit bij mij doen' terugzegge 'weet je nooit' zeg er verder niks meer over maar waarschijnlijk denkt ze er voordat ze gaat slapen overna
Oud 24-07-2002, 10:19
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik zou zeggen...

Waarschuw haar, bemoei je verder niet meer met de relatie en laat haar bij jou uithuilen als het misgaat.

Mensjes maken fouten, das normaal.

Kusje, Kronkel
Oud 24-07-2002, 10:22
Roos
Roos is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Ik zou ff naar die vijand van jouw gaan en hem ff goed zeggen dat je als hij je vriendin pijn doet hij een heel groot probleem heeft. lekkah gemeen
Dat is pas dom, die vijand speelt dat natuurlijk gelijk door aan de vriendin, dus dan heb je kans dat je ruzie met je vriendin krijgt omdat je dit soort dingen (achter haar rug om) doet
Oud 24-07-2002, 19:08
Hippielove
Hippielove is offline
Eigenlijk is het probleem een stuk egoistischer. Wou ik gisteren nog niet aan mezelf toegeven, maar die vriendin is mijn ex-vriendin. Die jongen is altijd vijand nr. 1 geweest voor mij. Mijn ex weet heel veel van mijn geheimen en ik ben bang dat ze die aan hem doorverteld en dat dat dan op straat komt te liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:40
girl18
girl18 is offline
vertrouw je vriendin.. maar kennelijk heb je twijfels dus waarom noem je het je beste vriendin als je twijfels hebt of ze het verteld.?

en vijand.? wat een kinderachtig woord is dat zeg nu..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:29
Verwijderd
Ben je niet gewoon jaloers? Jaloers dat hij met jouw ex heeft? Jaloers dat op hem omdat hij jouw grootste vijand is maar wel jouw ex heeft?

Gaat het wel echt om het feit dat ie haar pijn kan doen? Of doet het jou alleen pijn als je haar samen met hem ziet..?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:09
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ben je niet gewoon jaloers? Jaloers dat hij met jouw ex heeft? Jaloers dat op hem omdat hij jouw grootste vijand is maar wel jouw ex heeft?

Gaat het wel echt om het feit dat ie haar pijn kan doen? Of doet het jou alleen pijn als je haar samen met hem ziet..?
Het doet me natuurlijk ook pijn om hen samen te zien, want op een bepaalde manier houd ik nog steeds van haar. Ik ben niet meer verliefd en wil ook geen relatie meer, maar ik zou zo graag zien dat ze een leuke jongen zou hebben van wie ik het gevoel had dat hij haar goed zou behandelen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:51
lieve
lieve is offline
Inderdaad meng je niet in hun relatie ...
en geef zeker jullie vriendschap op ... en ga je vriendin zeker niet tegenwerken ... want als hij echt je vijand is, hoeft hij niet veel te zoeken om jou zwart te maken! Laat ze gewoon doen, ze weet nu ondertussen wel dat je het niet eens bent met hun relatie.
Je kan toch ook met je vriendin op stap gaan, gaan winkelen, .. zonder dat hij erbij hoeft te zijn? Gewoon meisjes onder elkaar??

Als hij echt zo'n rotzak is als jij zegt dat hij is?!... dan zal het niet lang duren ... heb dan geduld!
Reageren

Regels voor berichten