Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zoals ik al zei; laat haar bedaren, praat morgen of over een paar dagen met haar, rustig. Misschien is ze alleen in de war en moet ze zelf in zien dat ze raar bezig is. Misschien ook niet, maar zoals ik al zei; daar sta jij dan compleet buiten. Je kan haar niet veranderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij kun je blij zijn dat je van haar af bent, waarschijnlijk heeft ze nooit echt iets voor je gevoeld |
![]() |
||
Citaat:
Die ketting zou ik dus uit principe NIET teruggeven. Je stuurt toch ook niet iemand een kaartje en wanneer je niets terug krijgt bij een zelfde soort gelegenheid ga je die toch ook niet terugeisen? Vergeet haar lekker, ze is het neit waard om iemands vriendin te zijn als ze zo over dingen denkt
||
![]() |
Citaat:
Wat een triets figuur die ex van jou!! ik zal gewoon zeggen dat je die ketting niet meer hebt en ruzie met die nieuwe vriend... is dat dat ventje wat ook altijd bij die neef kwam? ik wist het wel...... en je moet je er niks van aan trekken... niet achter haar aan blijven gaan dan vergeet je haar nooit... denk aan iets nieuws iets mooiers iets beters(A) gegroet |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |