Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe de Fontys Studiekeuse Test , dan krijg je een beetje een idee van je mogelijkheden. Bestel dan foldertjes van verschillende opleiding/studies die je interessant lijken, en neem ze door. Ga naar open dagen van opleidingen/studies die je interessant zijn. Zo hou je er uiteindelijk één over die je het leukst en interessant van allemaal lijkt. Op zich hoef je nú nog niet te beslissen, maar binnen een paar maanden is wel handig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien een HBO omdat het meer praktisch is. Maar universiteit heeft daarintegen weer het voordeel dat ik later meer verdien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien is de onderwijs beurs in Utrecht iets voor jou? Zoek eerst eens op in welke sector je iets wilt doen (als bijv. economie niets voor jou is hoef je daar al niet naar te kijken). En als je naar die beurs gaat weet je ongeveer waar je moet zoeken en dan laat je je goed informeren. Daarna natuurlijk nog naar open dagen en meeloopdagen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de eerste vereiste is wel dat het veel praktisch is, en dat is veel HBO en geen universiteit of ik moet 10 jaar studeren... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedenk wel dat HBO praktischer is, maar WO beter zal aansluiten bij je VWO opleiding. HBO is vaak erg schools en misschien vind je het wel te makkelijk. Het heeft allebei voor en nadelen. Laatst gewijzigd op 01-10-2005 om 20:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |