Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2005, 16:34
meisje833
meisje833 is offline
ik ga naar marmaris mijn vriendje naar loret

we hebben nog niet zo lang,
maar ben nu al bang dat het helemaal verkeerd gaat in de zomervakantie.
Hij zit daar met een paar gasten en ik met een vriendin in marmaris,
Hij houdt nogal van dronken worden, en gek doen dus ik ben als de dood dat hij daar misschien wel vreemd gaat.
ik daarin tegen ben heel trouw... Het is pas in de zomervakantie
maar hij vertelde me dat hij net geboekt heeft, omdat ik al naar turkije ging voordat ik hem kende.

ik baal echt enorm , beoel het is wel loret, en hij ziet er goed uit ben bang dat ik hem kwijt raak...

what to do
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 16:37
WolterB
WolterB is offline
Het er met hem over hebben dat je ermee zit?

Verder staat er redelijk veel topics over mensen die ermee zitten dat hun vriend/vriendin zonder haar/hem op vakantie gaat, mss staat daar wat in voor je
Oud 16-03-2005, 16:45
Myuki
Myuki is offline
De zomervakantie he...

Dat duurt nog best lang
Oud 16-03-2005, 17:04
Verwijderd
Ik zou je nog niet te druk maken, het is pas in de zomervakantie. Mss is er dan al een hoop anders.

Wel zou je het met je vriend kunnen bespreken natuurlijk dat jij het vervelend vindt ofzo iets. Ik zou er niet te lang over praten, want dan komthet mss een beetje zeurderig over.

Nogmaals ik zou me pas druk gaan maken over een paar maanden, tegen de tijd dat het zomervakantie wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:16
Verwijderd
Als het een goede jongen is, doet hij niets wat jij ook niet zou doen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:36
Verwijderd
Als mijn vriendje in de zomer naar Lloret zou willen zou het waarschijnlijk niet mijn vriendje zijn, of ik zou een vlaag van complete verstandsverbijstering gehad hebben op het moment dat we iets kregen.

En als het als donderslag bij heldere hemel zou komen en hij opeens zou zeggen: Hee Marloes, ik ga naar Lloret! zou ik diep teleurgesteld zijn in mijn eigen beoordelingsvermogen en het alsnog uitmaken, denk ik.

Ik wil geen verkering met iemand die zoiets leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 18:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-03-2005 @ 18:36 :
Als mijn vriendje in de zomer naar Lloret zou willen zou het waarschijnlijk niet mijn vriendje zijn, of ik zou een vlaag van complete verstandsverbijstering gehad hebben op het moment dat we iets kregen.

En als het als donderslag bij heldere hemel zou komen en hij opeens zou zeggen: Hee Kel, ik ga naar Lloret! zou ik diep teleurgesteld zijn in mijn eigen beoordelingsvermogen en het alsnog uitmaken, denk ik.

Raar maar waar. Ik denk er eigelijk net zo over. Ik hou niet van mensen die naar dergelijke bestemmingen gaan, en ahh fijn.. Het is me net even iets te hopeloos, als kansloos mijn ideën niet nog beter verwoord. Of ik het er voor uit zou maken weet ik niet, maar twijfelen aan mezelf? zeer zeker. Bah!
Oud 16-03-2005, 18:15
oneMen
oneMen is offline
Citaat:

En als het als donderslag bij heldere hemel zou komen en hij opeens zou zeggen: Hee Marloes, ik ga naar Lloret! zou ik diep teleurgesteld zijn in mijn eigen beoordelingsvermogen en het alsnog uitmaken, denk ik.

Wat een ongelofelijk kansloze reactie. Even per definitie hoor.. ik ben zelf niet in Lloret geweest, maar niet iedereen zuipt zich naar de tering en neukt zich de pleuris daar; je kan ook een week lol hebben zonder te zuipen en te neuken. Welk jong persoon heeft niet de behoefte (gehad) om een week te feesten met allemaal andere jonge personen? Hoe suf ben je om dat in een jongen of meisje af te keuren? Ben je streng conservatief opgevoed?
Oud 19-03-2005, 21:12
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oh nee! Ga niet naar Marmaris! Ghastly place!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 22:09
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:

Hoe kansloos kan je zijn, als het niet in je eigen straatje past dan is het niets waard. Jij bent echt zo’n type wat zijn mond vol heeft over tolerantie en respect 2 all… Ja ja, zolang het maar past in dat kleine wereldje van jou en vooral niet te veel anders is. Net als oneMen al zei iedereen is wel eens jong of jong geweest en om iemand dan gelijk zo te bestempelen…
Bovendien vraagt de topicstarter om advies en niet om jouw nutteloze en narrowminded commmentaren!

Ontopic: Ik kan me voorstellen dat je jezelf zorgen maakt, maar als hij echt wil vreemd gaan kan dat in Nederland bijna net zo makkelijk. Het is wel zo dat mensen in Spanje net iets losser zijn, maar in Nederland is het ook makkelijk zat. Probeer gewoon in de tijd die je nog hebt voor de vakantie vertrouwen te krijgen in de situatie, praat er desnoods over. En uiteindelijk, als hij vreemd gaat is hij het niet waard geweest.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 19-03-2005 @ 23:09 :
Hoe kansloos kan je zijn, als het niet in je eigen straatje past dan is het niets waard. Jij bent echt zo’n type wat zijn mond vol heeft over tolerantie en respect 2 all… Ja ja, zolang het maar past in dat kleine wereldje van jou en vooral niet te veel anders is. Net als oneMen al zei iedereen is wel eens jong of jong geweest en om iemand dan gelijk zo te bestempelen…
Bovendien vraagt de topicstarter om advies en niet om jouw nutteloze en narrowminded commmentaren!
Als jij zo openminded bent, sta haar dan toe om haar mening te ventileren. Ze scheldt niet, ze boort Lloretgangers niet finaal de grond in, ze zegt alleen dat zij nooit een Lloretganger als vriendje zou willen hebben. Niets meer en niets minder.

Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en die meteen alles wat anders is veroordelen. Maar ik heb minstens even erg de schurft aan mensen die anderen hun mening willen ontzeggen vanwege hun vermeende 'kortzichtigheid'.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:00
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Als jij zo openminded bent, sta haar dan toe om haar mening te ventileren. Ze scheldt niet, ze boort Lloretgangers niet finaal de grond in, ze zegt alleen dat zij nooit een Lloretganger als vriendje zou willen hebben. Niets meer en niets minder.
Ik scheld ook niet, maar daar gaat het ook niet over. Jij zegt wel dat je Lloret-gangers niet de grond inboort en daar heb je in theorie gelijk in maar ze heeft er ook niet erg veel respect voor. En dat terwijl ze er waarschijnlijk geen één kent en ook al zou dat zo zijn dan baseert ze haar mening nog steeds op een enkeling (of enkelen) en is ze nog steeds bevooroordeeld.
Tweede punt, ik sta haar toe haar mening te ventileren. Ik heb nooit gezegd dat ze dat niet moet doen, of wel soms? Ik heb alleen gezegd dat de topicstarter niet zit te wachten op zulke commentaren. Maar dat is puur omdat zij advies vraagt over hoe ze de situatie moet aanpakken en niet of je nou wel of niet met een lloret-ganger verkering moet nemen.

Citaat:
Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en die meteen alles wat anders is veroordelen. Maar ik heb minstens even erg de schurft aan mensen die anderen hun mening willen ontzeggen vanwege hun vermeende 'kortzichtigheid'.
Nogmaals ik wil niemand een mening ontzeggen ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind. Of mag IK mijn mening niet ventileren? Ik vind jou hypocriet want je neemt haar in bescherming en zegt dat ik niemand toe sta zijn mening te ventileren terwijl het er meer op lijkt dat ik mijn mening van jou niet mag ventileren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 03:37
Sithan
Sithan is offline
Laten we het erop houden dat de bestemming niet tot vreemdgaan leidt, maar het karakter van de persoon in kwestie.

Citaat:

Dit vind ik trouwens een beetje simpel gedacht...Tenzij je niemand date die af en toe eens van uitgaan houdt...
Oud 20-03-2005, 09:20
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ach ja, Ik ben vorigjaar naar Lloret de Mar geweest. Niet dat ik zo'n figuur ben in tegendeel maar we konden voor 230 euro 2 weken daar vertoeven, nou ja dat hebben we maar gedaan. Ik had toen der tijd een vriendin, best vergelijkbaar met jou. Die ook heel bang daarvoor was enzo. Ik neem aan dat als je het al hebt laten blijken dat hij je gerust stelt? En anders laat je het niet merken, vertrouw hem gewoon! En als hij vreemd is gegaan, dan maak je uit en is het niet goed genoeg voor jou, of je praat erover en komt er overuit. Simpel zat
Oud 22-03-2005, 18:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
*zucht*
Ik word hier altijd zo moe van.

Wat is een relatie zonder vertrouwen in elkaar? Het is, in mijn ogen, heel belangrijk dat je allebei nog een eigen leven hebt naast het leven met je vriend/vriendin.. maar hoe doe je dat als je elkaar niet vertrouwt?
Oud 22-03-2005, 18:44
Verwijderd
Afwachten.
Als hij vreemd gaat is het gewoon een mongool, dan weet je gelijk wat voor een persoon is!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 21:38
Bo
Bo is offline
Alles wat je zegt kan je ook vanuit zijn perspectief bekijken. Jij weet van jezelf dat je trouw bent, en het enige wat hij kan doen is jou op je woord geloven. Just like you. Je moet hem echt vertrouwen als hij zegt dat hij trouw aan jou is..

Je kan jezelf wel helemaal gek maken met de gedachte dat hij met vrienden naar Lloret gaat, maar 2 jonge Nederlandse meiden in het verre Turkije trekt minstens zoveel toeschouwers als je vriendje in Lloret.

Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat 70% van de bezoekers in Lloret man is, dus als dat je gerust stelt..

En als blijkt dat hij zich toch heeft misdragen en je komt erachter, dan zie je dan wel hoe het verder loopt (en als je nergens achter komt, is er ook niks aan de hand).
Oud 22-03-2005, 21:46
Bo
Bo is offline
Citaat:
HvJ schreef op 16-03-2005 @ 19:00 :
Raar maar waar. Ik denk er eigelijk net zo over. Ik hou niet van mensen die naar dergelijke bestemmingen gaan, en ahh fijn.. Het is me net even iets te hopeloos, als kansloos mijn ideën niet nog beter verwoord. Of ik het er voor uit zou maken weet ik niet, maar twijfelen aan mezelf? zeer zeker. Bah!
Ik wil hier even op inhaken.. ik ben het hier absoluut niet mee eens. Lloret is niet kansloos en hopeloos, het is een betaalbare vakantiebestemming waar je voor een normale prijs 2 weken lang stoom af kan blazen, aan het strand kan liggen en vakantie kan vieren - in welke zin van het woord dan ook!

Ik vind dit duidelijk een mening van iemand die nooit op een dergelijke plaats vakantie gevierd heeft, en Lloret de Mar enkel kent uit programma's als 'Door Het Lint'. Eigenlijk vind ik dat je daar geen mening op kunt baseren.. niet iedereen ligt elke avond dronken in de goot en neukt in het rond..
Oud 22-03-2005, 21:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Bo schreef op 22-03-2005 @ 22:46 :
Ik wil hier even op inhaken.. ik ben het hier absoluut niet mee eens. Lloret is niet kansloos en hopeloos, het is een betaalbare vakantiebestemming waar je voor een normale prijs 2 weken lang stoom af kan blazen, aan het strand kan liggen en vakantie kan vieren - in welke zin van het woord dan ook!

Ik vind dit duidelijk een mening van iemand die nooit op een dergelijke plaats vakantie gevierd heeft, en Lloret de Mar enkel kent uit programma's als 'Door Het Lint'. Eigenlijk vind ik dat je daar geen mening op kunt baseren.. niet iedereen ligt elke avond dronken in de goot en neukt in het rond..
Inderdaad. Al die retro 'ik-ben-stoer-ik-ga-lekker-nergens-heen-waar-andere-mensen-heen-gaan-kijk-mij-uniek-zijn-mensen'.....zeur niet.
Oud 23-03-2005, 08:25
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Inderdaad. Al die retro 'ik-ben-stoer-ik-ga-lekker-nergens-heen-waar-andere-mensen-heen-gaan-kijk-mij-uniek-zijn-mensen'.....zeur niet.
Van die mensen heb je er tegenwoordig veel en als ze dan allemaal in hun uniekheid bij elkaar zijn en dezelfde kleding dragen zijn het toch nog een stelletje groepsschapen.

Face it! Een mens is een groepsdier en wil ergens bij horen om zich niet uitgesloten te voelen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 20-03-2005 @ 04:37 :
Laten we het erop houden dat de bestemming niet tot vreemdgaan leidt, maar het karakter van de persoon in kwestie.
Dan kan ze hem beter opsluiten in een toren en de sleutel inslikken, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 09:51
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-03-2005 @ 09:31 :
Dan kan ze hem beter opsluiten in een toren en de sleutel inslikken, ofzo.
In mijn theorie dus niet, als ie normaal ook niet zou vreemdgaan
Oud 23-03-2005, 10:21
Verwijderd
Mijn vriend en ik hadden net een paar maanden toen ik een reis boekte met mijn beste vriendin naar Malgrat de Mar. Hij boekte toen een reis met 3 vrienden van hem naar Lloret de Mar. Ik had het er ontzettend moeilijk mee, maar ik wist dat ik hem kon vertrouwen. En toen het bijna zover was hadden we al 7 maanden en hadden we het allebei ontzettend moeilijk dat we niet samen op vakantie gingen. Gelukkig ging alles hardstikke goed, we hebben ons allebei apart vermaakt, maar dit was wel de eerste en de laatste keer dat we apart op vakantie zouden gaan.

Lloret is heus niet alleen maar seks, drank en vrouwen (of mannen) hoor. Er komen daar genoeg mensen die niet vreemdgaan en alleen maar plezier willen hebben. Het enige wat je kan doen is hem vertrouwen en gewoon genieten van jullie vakantie zonder elkaar.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 23-03-2005 @ 10:51 :
In mijn theorie dus niet, als ie normaal ook niet zou vreemdgaan
Hihi
Ze zegt zelf dat hij van zuipen houdt, en trekt daar zelf de conclusie uit dat hij dus daar wel zal vreemdgaan, ik denk dat ze er weinig aan heeft als ze hem nergens alleen naar toe kan laten gaan. Dat bedoelde ik met hem in een toren opsluiten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 12:55
Verwijderd
Simpel:

Gaat hij vreemd: Relatie is nutteloos.

Gaat hij niet vreemd: Hij is betrouwbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2005, 13:55
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 16-03-2005 @ 17:34 :
ik ga naar marmaris mijn vriendje naar loret

we hebben nog niet zo lang,
maar ben nu al bang dat het helemaal verkeerd gaat in de zomervakantie.
Hij zit daar met een paar gasten en ik met een vriendin in marmaris,
Hij houdt nogal van dronken worden, en gek doen dus ik ben als de dood dat hij daar misschien wel vreemd gaat.
ik daarin tegen ben heel trouw... Het is pas in de zomervakantie
maar hij vertelde me dat hij net geboekt heeft, omdat ik al naar turkije ging voordat ik hem kende.

ik baal echt enorm , beoel het is wel loret, en hij ziet er goed uit ben bang dat ik hem kwijt raak...

what to do
maak je maar geen zorgen, vreemd gaat hij daar toch wel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:29
fractuur
fractuur is offline
Hij heeft nog drie maanden om hier vreemd te gaan voor de vakantie.

Anyway, bekijk het eens even andersom: jij weet van jezelf dat je betrouwbaar bent, maar voor hem ga jij ook alleen met een vriendin op vakantie, en dat kan net zo goed bedreigend voor hem voelen.
Over drie maanden zijn jullie al een stuk langer samen, en hoop ik wel dat er enigszins vertrouwen is.. En net als hierboven is verteld: gaat hij vreemd dat dump je hem, gaat hij niet vreemd en heeft hij gewoon en leuke tijd dan is hij betrouwbaar.

Nu niet meer zo over inzitten.
Oud 24-03-2005, 15:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-03-2005 @ 13:55 :
Simpel:

Gaat hij vreemd: Relatie is nutteloos.

Gaat hij niet vreemd: Hij is betrouwbaar.
Sorf of, ja.

Maar je kan je afvragen wat voor relatie je nu al hebt als je 'm nu al niet vertrouwt. Tja.
Reageren

Regels voor berichten