Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nyu --> schattige ogen ![]()
||
Citaat:
In de manga zie je een flashback waarin ziet hoe kouta's familie wordt uitgeroeid. Dit was waarschijnlijk gebeurd door lucy, ![]()
|
In de Anime, vraagt/schreeuwt Kouta waarom ze zijn zus heeft gekilld en zijn vader, en zegt dan, dat hij dacht dat zij vrienden waren. Dan zegt zij, alleen omdat je een vriend bent vermoord ik je niet. Dus het was het niet zo zeer, dat zij het zo opeens herinnerde. Maar omdat Kouta loog, over zijn neef/nicht dat het een jongen was ipv een meisje. Mocht dus iedereen dood..maar ze was dus gewoon even evil.
one..piece..of crap ![]() als je commentaar neerzet, dan stem je in, maar volgens mij hebben velen dat niet door ![]() anime sucks Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 00:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 00:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gecombineerd met 21ste eeuwse characters, humor en stijl.. It's all about dreaming ![]() Maja je vindt het leuk of niet, er zitten veel verwijzingen in naar het verleden van Japan, de meer culturele kant ervan.. Maar ook naar de problematiek van het feodale Japan.. Er waren stammen, dorpen compleet uitgeroeid.. De bewoners van de kleine eilandjes waren anders dan de bewoners van het grote eiland.. Dit zie je heel erg in Mugen.. In Jin zie je de typische (is nou wel of niet homo) samurai.. Maar die om verscheidende redenen ook niet geliefd is in de maat schappij.. En dan de eenzame Fuu, die ook typisch wordt neer gezet.. Dat mes wat ze bij zich draagt wordt bijvoorbeeld gebruikt voor seppuku.. Dat is van de persoon die dierbaar is voor Fuu.. En begint een zoektoch wanneer Mugen en Jin het theehuis kapot maken van d;r stiefouders.. Op de een of andere manier trekt zo'n verhaal me.. Er zit meer achter dan dat je alleen maar ziet..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het probleem van de serie vind ik dat elke aflevering los van de rest staan...over het algemeen...die eps over het verleden van Mugen waren ook wel aardig, maar als er van de 17 eps maar zo'n 4 een beetje aantrekkelijk zijn dan is er in mijn ogen wat mis...
||
Citaat:
![]() Ik heb net Gantz ep 26 gezien...DAMN wat heeft die een waardeloos einde zeg...duidelijk afgeraffeld..
||
Citaat:
![]() Super!
|
![]() |
|
http://www.animeforever.org/
Nieuwste Samurai Chaploo (episode 18).. Gewoon prachtige episode ![]() Echt één van de meest dope afleveing die ik ooit heb gezien.. De muziek is ook echt gewoon te vet
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De hoofdrolspeelster heet Mai, maar er is geen verschil tussen het japanse teken voor My en Mai....vandaar dat het wat onduidelijk is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou wel maat hoor. Er liggen hier +/- 30 volledige series, allemaal 13 of 26 episodes, die ik heb gedownload, op dvd heb gebrand maar nog niet gekeken. Gewoon even ervoor zorgen dat ik me de komende twee jaar niet verveel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar 52 eps is idd ook mogelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, misschien dat Orihime en Chad meegaan naar Soul Society, maar dan nog zie ik niet echt een honderdtal episodes ontstaan. Ik bedoel, die ideetjes dat alle mensen een soort New Justice Team gaan vormen en dan samen tegen Hollows gaan vechten vind ik gewoon te cheesy, dat kan niet ![]() Laat ik het zo zeggen, als er 52 eps komen kunnen er nog veel verhaallijnen worden uitgewerkt, maar als het bij 26 blijft is het op zich ook wel een mooi afgerond geheel, alleen minder grondig uitgewerkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nu aan Mai-HiME begonnen. ![]() Morridin: Anime-fin heeft heel Elfen Lied gesubt, voor zover ik weet.
||
Citaat:
uncut gantz is gesubbed door Shocwave... eps 14 - 26 zijn te vinden op de site van W-Dreamers oja...Ah! My Goddess ben ik ook nog aan het kijken...moet ik nog ff imme lijst zetten...
Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
De DVD rips zijn unsensored, dus zijn deze 13 eps lang... Even voor de duidelijkheid: de hele structuur van de eps hebben ze aangepast voor TV..het is dus niet zo dat ze ep 12 en 13 niet hebben uitgezonden...ze hebben gewoon uit een aantal eps soms wel 5 minuten geknipt omdat het te geweldadig was... eps 14-26 zijn uncut...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~) Verwijderd | 500 | 18-09-2006 22:37 |