Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 21:56
Copycat
Copycat is offline
Gaat uw gang
Oud 30-01-2005, 22:15
Kurogane
Kurogane is offline
mooie openingspost...

Bij de manga van Elfen Lied zijn de scanlations nog niet zo ver, pas bij chapter 22..., de manga is nu ongeveer tot 87 in Japan.
Ik weet niet wanneer de verhaallijnen scheiden bij Elfenlied, tussen de manga en de anime. Maar het is duidelijk dat de manga verder gaat voor zover ik heb gelezen over chapter 87, want Lucy leeft nog yatta!
Ergens bij een chapter van de manga, gaat het verhaal verder dan de anime. Ik denk ergens bij chapter 60 ofzo. Maar ik moet nog even wachten totdat de scanlations weer wat verder zijn..
Via de torrents kan je ze trouwens makkelijk binnenhalen. Zijn per hoofdstuk ongeveer 4,5MB.
Ze moeten gewoon een tweede seizoen beginnen vind ik..

NYU!?!?

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 22:20.
Oud 30-01-2005, 22:25
D@mien
D@mien is offline
damn...topic #4 was zo vol geloof ik
es kijken hoe snel ew #5 vol kunnen krijgen
Oud 30-01-2005, 22:32
Kurogane
Kurogane is offline
met plaatjes van Lucy,

lol
Oud 30-01-2005, 22:33
Copycat
Copycat is offline
Ik snap het verband tussen nyu en lucy niet? Is zij schizo of zo?
Oud 30-01-2005, 22:41
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Copycat schreef op 30-01-2005 @ 23:33 :
Ik snap het verband tussen nyu en lucy niet? Is zij schizo of zo?
Kinda, nyuu wordt ze genoemd door Kouta en de rest. Wanneer ze haar aantreffen op het strand. Maar (waarschijnlijk) door die tank wapen, heeft ze een ander (tweede) persoonlijkheid, die ook deels gevormd is door koelbloedig lucy, vanwege haar jeugd. Maar waarom ze dan precies als een drie-jarige kleuter moet gedragen (haar 2e persoonlijkheid) begrijp ik niet helemaal. Waarschijnlijk een representatie van haar ontsnapping van de realiteit en haar jeugd (trauma's?). Maar whatever Lucy of Nyu, het maakt niet uit. ze blijft HOT
Oud 30-01-2005, 22:43
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 30-01-2005 @ 23:41 :
Kinda, nyuu wordt ze genoemd door Kouta en de rest. Wanneer ze haar aantreffen op het strand. Maar (waarschijnlijk) door die tank wapen, heeft ze een ander (tweede) persoonlijkheid, die ook deels gevormd is door koelbloedig lucy, vanwege haar jeugd. Maar waarom ze dan precies als een drie-jarige kleuter moet gedragen (haar 2e persoonlijkheid) begrijp ik niet helemaal. Waarschijnlijk een representatie van haar ontsnapping van de realiteit en haar jeugd (trauma's?). Maar whatever Lucy of Nyu, het maakt niet uit. ze blijft HOT
Lucy --> kwaadaardige ogen
Nyu --> schattige ogen
Oud 30-01-2005, 22:55
Kurogane
Kurogane is offline

Dit is Lucy ook, haar evil personlity is ook vanwege die vectoren. In het begin als ze 12 of 8 is, en Kouta ontmoet. Heeft ze last van waanbeelden, en zie je dat ze struggled met haar kwaadaardige, moordlustige kant. En wanneer ze kwetsbaar wordt door jaloerse of boze gevoelens, maken de vectoren (im not sure) gebruik van haar kwetsbaarheid. En in die visioenen, wordt tegen haar ''goeie'' kant, oftwel dat op dat moment kwetsbaar is, geroepen dat zij dus die mensen moet killen die haar pijn doen, grofgezegd. Dus die vectoren of haar evil side, begon op dat moment haar ''goeie'' kant te domineren, maar ze bleef gevoelens en goede herinneringen, dus die van haar ''goeie'' kant behouden. En op dat plaatje van de laatste episode, zie je dat haar ''goeie'' kant niet geheel domineert is door de ''evil'' side; lucy. Wat gewoon haar een boeiende character maakt, vind ik..maar ik ben dan ook helemaal into lucy

haar evil side, kan ook wel haar instinct-to-kill zijn. Ze vertelt zelf dat ze geboren is om mensen te doden. Maarja je zult zelf gewoon naar Elfen Lied moeten kijken. Het is het zeker waard...

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 23:12.
Oud 30-01-2005, 23:23
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 30-01-2005 @ 23:55 :
[afbeelding]

Dit is Lucy ook, haar evil personlity is ook vanwege die vectoren. In het begin als ze 12 of 8 is, en Kouta ontmoet. Heeft ze last van waanbeelden, en zie je dat ze struggled met haar kwaadaardige, moordlustige kant. En wanneer ze kwetsbaar wordt door jaloerse of boze gevoelens, maken de vectoren (im not sure) gebruik van haar kwetsbaarheid. En in die visioenen, wordt tegen haar ''goeie'' kant, oftwel dat op dat moment kwetsbaar is, geroepen dat zij dus die mensen moet killen die haar pijn doen, grofgezegd. Dus die vectoren of haar evil side, begon op dat moment haar ''goeie'' kant te domineren, maar ze bleef gevoelens en goede herinneringen, dus die van haar ''goeie'' kant behouden. En op dat plaatje van de laatste episode, zie je dat haar ''goeie'' kant niet geheel domineert is door de ''evil'' side; lucy. Wat gewoon haar een boeiende character maakt, vind ik..maar ik ben dan ook helemaal into lucy

haar evil side, kan ook wel haar instinct-to-kill zijn. Ze vertelt zelf dat ze geboren is om mensen te doden. Maarja je zult zelf gewoon naar Elfen Lied moeten kijken. Het is het zeker waard...
Ik ga hem denk ik downen.
In de manga zie je een flashback waarin ziet hoe kouta's familie wordt uitgeroeid. Dit was waarschijnlijk gebeurd door lucy, want zij herinnert zich Kouta als een jochie als zij hemziet. Zij heeft op een 1 of ander manier kouta gespaard.
Oud 30-01-2005, 23:36
Kurogane
Kurogane is offline
In de Anime, vraagt/schreeuwt Kouta waarom ze zijn zus heeft gekilld en zijn vader, en zegt dan, dat hij dacht dat zij vrienden waren. Dan zegt zij, alleen omdat je een vriend bent vermoord ik je niet. Dus het was het niet zo zeer, dat zij het zo opeens herinnerde. Maar omdat Kouta loog, over zijn neef/nicht dat het een jongen was ipv een meisje. Mocht dus iedereen dood..maar ze was dus gewoon even evil.

one..piece..of crap Link flash
als je commentaar neerzet, dan stem je in, maar volgens mij hebben
velen dat niet door
anime sucks

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 00:28.
Oud 31-01-2005, 00:42
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 31-01-2005 @ 00:36 :

one..piece..of crap Link flash
als je commentaar neerzet, dan stem je in, maar volgens mij hebben
velen dat niet door
anime sucks
Buahahaha. anti-anime . Marvel rulezzz

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 00:44.
Oud 31-01-2005, 09:16
D@mien
D@mien is offline
De week begint goed
5 eps van Beck gereleased, en Bleach 9 en 10 van A-Keep
Ureshii-desu
Oud 31-01-2005, 11:01
Verwijderd
Beetje mosterd na de maaltijd dat anime-keep nu ineens Bleach in hoger tempo gaat uitbrengen. Hooguit voor archivering, als er straks een tijd komt dat er 4700 MB aan Bleach-episodes beschikbaar is kan dat wel, maar ik ga nu echt niet die dingen opnieuw kijken vanwege die iets andere vertaling...dat is geen welbestede tijd
Oud 31-01-2005, 11:32
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-01-2005 @ 12:01 :
Beetje mosterd na de maaltijd dat anime-keep nu ineens Bleach in hoger tempo gaat uitbrengen. Hooguit voor archivering, als er straks een tijd komt dat er 4700 MB aan Bleach-episodes beschikbaar is kan dat wel, maar ik ga nu echt niet die dingen opnieuw kijken vanwege die iets andere vertaling...dat is geen welbestede tijd
Inderdaad...ik down ze wel, maar ga ze niet kijken...dat ga ik pas doen voordat ik ze op DVD ga zetten...
Oud 31-01-2005, 22:47
D@mien
D@mien is offline
Damn...na 17 afleveringen vind ik nog geen hol aan Samurai Champloo....WTF ziet men toch in deze serie?? Vinden ze hem alleen maar goed omdat ie gemaakt is door de zelfde persoon als Cowboy Bebop?(die ik ook slecht vond..)
Oud 31-01-2005, 23:31
Kurogane
Kurogane is offline
de muziek vond ik wel hip....ik ben gestopt met champloo ergens bij 10...

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 23:50.
Oud 01-02-2005, 00:25
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
D@mien schreef op 31-01-2005 @ 23:47 :
Damn...na 17 afleveringen vind ik nog geen hol aan Samurai Champloo....WTF ziet men toch in deze serie?? Vinden ze hem alleen maar goed omdat ie gemaakt is door de zelfde persoon als Cowboy Bebop?(die ik ook slecht vond..)
Heb je nooit die jongensdroom gehad om als samurai rond te lopen in Japan..
Gecombineerd met 21ste eeuwse characters, humor en stijl..
It's all about dreaming ..

Maja je vindt het leuk of niet, er zitten veel verwijzingen in naar het verleden van Japan, de meer culturele kant ervan..
Maar ook naar de problematiek van het feodale Japan..
Er waren stammen, dorpen compleet uitgeroeid..
De bewoners van de kleine eilandjes waren anders dan de bewoners van het grote eiland..
Dit zie je heel erg in Mugen..

In Jin zie je de typische (is nou wel of niet homo) samurai..
Maar die om verscheidende redenen ook niet geliefd is in de maat schappij..

En dan de eenzame Fuu, die ook typisch wordt neer gezet..
Dat mes wat ze bij zich draagt wordt bijvoorbeeld gebruikt voor seppuku..
Dat is van de persoon die dierbaar is voor Fuu..
En begint een zoektoch wanneer Mugen en Jin het theehuis kapot maken van d;r stiefouders..

Op de een of andere manier trekt zo'n verhaal me..
Er zit meer achter dan dat je alleen maar ziet..
Oud 01-02-2005, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 01-02-2005 @ 01:25 :
(...)

Juh, dat is meestal met goede animatieseries, het is niet alleen maar kijken he
Oud 01-02-2005, 10:17
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
..
De setting en de personages hebben veel potentie, maar het verhaal opzich is vrij absent...alleen in ep 16 kreeg je wat meer te weten over de Sunflower Samurai...
Het probleem van de serie vind ik dat elke aflevering los van de rest staan...over het algemeen...die eps over het verleden van Mugen waren ook wel aardig, maar als er van de 17 eps maar zo'n 4 een beetje aantrekkelijk zijn dan is er in mijn ogen wat mis...
Oud 01-02-2005, 11:05
Verwijderd
Niks meer aan toe te voegen
Oud 01-02-2005, 12:29
Copycat
Copycat is offline
De gevechten zien er gewoon stoer uit.
Oud 01-02-2005, 12:59
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Tsjah als je 4 episodes rode draad te weinig vindt voor 17 aflevering, ach dat is jouw mening..
In mijn eigen is niet veel mis mee, ik vind het goed dat een serie ook afleveringen heeft die apart gewoon goed zijn en je niet elke laten w88 op de volgende aflevering, wat bij veel series wel gebeurd..

Neem nou Bleach, hardstikke toffe serie, maar jah in 1 aflevering werd er zoveel info gegeven, dat je elke keer op de andere episode loopt te w88 en het zich a la Naruto zich uitbreid..
(geldt trouwens ook wel voor naruto)..
Wat voor mij weer een beetje de voorspelbaarheid van het verloop van de serie blooft geeft..
Bij Samurai Champloo is dit allemaal wat meer in de achtergrond gestopt, zodat je wanneer je de rode draad wilt volgen meer ook moet hebben voor details, naar mijn idee..

Maja wel leuk dat niet iedereen alle anime's even goed of leuk vinden, kom ik steeds vaker tegen..
Wat dus bekent dat er mensen zijn die niet alleen maar anime's kijken vanwege de mooie plaatjes, maar ook naar andere dingen..
Krijgen we mss ook interessantere discussie dan voorheen, ipv van dat eeuwige gezever van reviews van elke aflevering ..
Oud 01-02-2005, 18:45
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Bruce schreef op 01-02-2005 @ 13:59 :
Maja wel leuk dat niet iedereen alle anime's even goed of leuk vinden, kom ik steeds vaker tegen..
Wat dus bekent dat er mensen zijn die niet alleen maar anime's kijken vanwege de mooie plaatjes, maar ook naar andere dingen..
Krijgen we mss ook interessantere discussie dan voorheen, ipv van dat eeuwige gezever van reviews van elke aflevering ..
Discusseren over series is leuk ja...zeker als meerdere mensen zo'n serie volgen...en als het netjes blijft

Ik heb net Gantz ep 26 gezien...DAMN wat heeft die een waardeloos einde zeg...duidelijk afgeraffeld..
Oud 01-02-2005, 19:19
Kurogane
Kurogane is offline
Als iedereen nu even vertelt met welke serie(s) hij/zij bezig mee is, dan lopen we allemaal beetje op dezelfde lijn..
Oud 01-02-2005, 19:51
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Heb je nooit die jongensdroom gehad om als samurai rond te lopen in Japan..
Gecombineerd met 21ste eeuwse characters, humor en stijl..
It's all about dreaming ..

Maja je vindt het leuk of niet, er zitten veel verwijzingen in naar het verleden van Japan, de meer culturele kant ervan..
Maar ook naar de problematiek van het feodale Japan..
Er waren stammen, dorpen compleet uitgeroeid..
De bewoners van de kleine eilandjes waren anders dan de bewoners van het grote eiland..
Dit zie je heel erg in Mugen..

In Jin zie je de typische (is nou wel of niet homo) samurai..
Maar die om verscheidende redenen ook niet geliefd is in de maat schappij..

En dan de eenzame Fuu, die ook typisch wordt neer gezet..
Dat mes wat ze bij zich draagt wordt bijvoorbeeld gebruikt voor seppuku..
Dat is van de persoon die dierbaar is voor Fuu..
En begint een zoektoch wanneer Mugen en Jin het theehuis kapot maken van d;r stiefouders..

En dan nog maar te zwijgen over die Nederlanders, dat ze allemaal homo zijn, hoe komen ze erop .

Super!
Oud 02-02-2005, 19:49
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
http://www.animeforever.org/

Nieuwste Samurai Chaploo (episode 18)..
Gewoon prachtige episode ..
Echt één van de meest dope afleveing die ik ooit heb gezien..
De muziek is ook echt gewoon te vet
Oud 03-02-2005, 01:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 01-02-2005 @ 20:19 :
Als iedereen nu even vertelt met welke serie(s) hij/zij bezig mee is, dan lopen we allemaal beetje op dezelfde lijn..
=P Bleach, Xenosaga, Mahou Sensei Negima en Naruto.
Oud 03-02-2005, 09:56
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 01-02-2005 @ 20:19 :
Air(TV), Beck, Beet The Vandel Buster, Bleach, Fantastic Children, Genshiken, Gundan SEED: Destiny, Mahou Sensei Negima, My-HiME, Naruto, Rockman.EXE Axess, Rozen Maiden, Samurai 7, Samurai Champloo, School Rumble, Shura no Toki, Sunabouzu, Tsukuyomi ~Moon phase, Utakata, Windy Tales, Xenosaga
Oud 03-02-2005, 14:34
AJMouse
AJMouse is offline
Mahou sensei negima, naruto, bleach en Jinki:Extend, alhoewel ik van de laatste nu toch echt wel aflevering 3 had verwacht, maargoed.
Oud 03-02-2005, 23:35
Verwijderd
Bleach, Mai HiME, Mahou Sensei Negima.
Oud 04-02-2005, 01:03
D@mien
D@mien is offline
My-HiME 16 is uit
Ik vraag me af hoe strerk die arrogante gast is...die met dat witte haar
[EDIT] Dit is geen spoiler, maar het schoot me gewoon te binnen [/edit]
[edit2]
Net de ep gezien...
Spoiler
[/Edit2]

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 01:21.
Oud 04-02-2005, 12:44
Verwijderd
Bleach 17 en Mai-HiME 16. Ik kom niet meer buiten vandaag.
Oud 04-02-2005, 14:08
Kurogane
Kurogane is offline
Dat duurt samen maar 40 minuten ?

Ik heb nu +/- 100 episodes + 3 films (anime) van verschillende series, die ik nog moet bekijken. Ik blijf nog wel een tijdje binnenshuis.

Is het My-Hime of Mai-hime?
Oud 04-02-2005, 14:20
Rob
Rob is offline
*begint met het downloaden van My-Hime*
Oud 04-02-2005, 15:51
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 04-02-2005 @ 15:08 :

Dat weet niemand volgens mij
De hoofdrolspeelster heet Mai, maar er is geen verschil tussen het japanse teken voor My en Mai....vandaar dat het wat onduidelijk is
Oud 04-02-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 04-02-2005 @ 15:08 :

Ik heb nu +/- 100 episodes + 3 films (anime) van verschillende series, die ik nog moet bekijken. Ik blijf nog wel een tijdje binnenshuis.

Het was maar een figure of speech

Ik hou wel maat hoor. Er liggen hier +/- 30 volledige series, allemaal 13 of 26 episodes, die ik heb gedownload, op dvd heb gebrand maar nog niet gekeken. Gewoon even ervoor zorgen dat ik me de komende twee jaar niet verveel.
Oud 04-02-2005, 19:44
Kurogane
Kurogane is offline
I know, ik deed gewoon bijdehand(jes) ,
is er trouwens vraag naar nederlandse fansubs ?

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 19:59.
Oud 04-02-2005, 19:49
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 04-02-2005 @ 20:44 :
I know, dat van mij ook ,
is er trouwens vraag naar nederlandse fansubs ?
Nee
Oud 04-02-2005, 23:36
D@mien
D@mien is offline
Net Bleach 17 gezien...het lijkt er op dat het een 26 eps serie gaat worden...en dat ze nu langzamerhand richting climax gaan....
Oud 05-02-2005, 00:02
Verwijderd
Na 120 gezien te hebben, mogen ze met Naruto wel een wat langere pauze inlassen. De animatie is al een tijdje redelijk prut.
Oud 05-02-2005, 00:29
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-02-2005 @ 00:36 :
Net Bleach 17 gezien...het lijkt er op dat het een 26 eps serie gaat worden...en dat ze nu langzamerhand richting climax gaan....
Mwah, er zijn nog best veel loose ends die aandacht behoeven. Die special powers van Chad en Orihime zijn nog maar 1 ep per keer aan bod gekomen, Yuzu en Karin zijn helemaal uit beeld verdwenen en de Hollows sowieso ook. Want als Renji en de 'echte' shinigamis al zo gevaarlijk zijn, waarom roeien ze dan even niet in een weekendje alle Hollows uit? Wie controleert die Hollows? Daar moet meer achter zitten. Maar er is een groot gat tussen 26 eps en 100+ eps, misschien worden het er 53 zoals FMA. Wie weet
Oud 05-02-2005, 02:49
Rob
Rob is offline
D'r was toch ook een soort van über-Hollow die je ergens in aflevering 4 of 5 zag? Niet een Menos Grande, maar toch iets krachtigs. >.<
Oud 05-02-2005, 07:39
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-02-2005 @ 01:29 :
Mwah, er zijn nog best veel loose ends die aandacht behoeven. Die special powers van Chad en Orihime zijn nog maar 1 ep per keer aan bod gekomen, Yuzu en Karin zijn helemaal uit beeld verdwenen en de Hollows sowieso ook. Want als Renji en de 'echte' shinigamis al zo gevaarlijk zijn, waarom roeien ze dan even niet in een weekendje alle Hollows uit? Wie controleert die Hollows? Daar moet meer achter zitten. Maar er is een groot gat tussen 26 eps en 100+ eps, misschien worden het er 53 zoals FMA. Wie weet
Ik zat juist te denken dat Orihime en Chad met Ichigo meegaan naar de Soul Society...
Maar 52 eps is idd ook mogelijk
Oud 05-02-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 05-02-2005 @ 03:49 :
D'r was toch ook een soort van über-Hollow die je ergens in aflevering 4 of 5 zag? Niet een Menos Grande, maar toch iets krachtigs. >.<
Ja, dat was die gast met die voelspriet die hij in menselijke gedaantes kon veranderen, de Hollow die Masaki (Ichigo's ma) heeft vermoord. Maar daar hebben we inderdaad ook niks van gehoord sindsdien.

Hm, misschien dat Orihime en Chad meegaan naar Soul Society, maar dan nog zie ik niet echt een honderdtal episodes ontstaan. Ik bedoel, die ideetjes dat alle mensen een soort New Justice Team gaan vormen en dan samen tegen Hollows gaan vechten vind ik gewoon te cheesy, dat kan niet

Laat ik het zo zeggen, als er 52 eps komen kunnen er nog veel verhaallijnen worden uitgewerkt, maar als het bij 26 blijft is het op zich ook wel een mooi afgerond geheel, alleen minder grondig uitgewerkt.
Oud 05-02-2005, 14:50
Verwijderd
Zucht, al bezig met Ah my godess, Grenadier is af, Bleach down ik wel van Keep(nog steeds niks van gekeken dus dat kan ) en misschien eens kijken of Mai Hime leuk is
Wat is btw een goede subber van Elvenlied en waar staan die torrents? En die van de uncensored Gantz?
Oud 05-02-2005, 16:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-02-2005 @ 11:44 :
Ja, dat was die gast met die voelspriet die hij in menselijke gedaantes kon veranderen, de Hollow die Masaki (Ichigo's ma) heeft vermoord. Maar daar hebben we inderdaad ook niks van gehoord sindsdien.
Ja, nu je het zegt: die zijn hetzelfde. Ik ben dus echt niet goed in het onthouden van namen of gezichten.

Ik ben nu aan Mai-HiME begonnen. Echt een leuke serie om te kijken.

Morridin: Anime-fin heeft heel Elfen Lied gesubt, voor zover ik weet.
Oud 05-02-2005, 16:25
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rob schreef op 05-02-2005 @ 17:06 :
Morridin: Anime-fin heeft heel Elfen Lied gesubt, voor zover ik weet.
animeyuki ook...en die zijn véél beter...iy4ever is ook goed..
uncut gantz is gesubbed door Shocwave...
eps 14 - 26 zijn te vinden op de site van W-Dreamers

oja...Ah! My Goddess ben ik ook nog aan het kijken...moet ik nog ff imme lijst zetten...

Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 16:30.
Oud 05-02-2005, 17:31
Verwijderd
Maar met gantz was toch iets met dat de nummers na 11 eigelijk de eerste serie uncensored was ofzo? Of heb ik dat gewoon verkeerd begrepen en is dit de hele serie uncensored
Oud 05-02-2005, 17:39
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-02-2005 @ 18:31 :
Maar met gantz was toch iets met dat de nummers na 11 eigelijk de eerste serie uncensored was ofzo? Of heb ik dat gewoon verkeerd begrepen en is dit de hele serie uncensored
op TV was er héél veel in geknipt, zodat je maar 11 eps over had(ze hadden dus in totaal 2 eps aan gore er uit geknipt...verhaal technisch mis je dus nix, maar het geweld is vrij afwezig...
De DVD rips zijn unsensored, dus zijn deze 13 eps lang...
Even voor de duidelijkheid: de hele structuur van de eps hebben ze aangepast voor TV..het is dus niet zo dat ze ep 12 en 13 niet hebben uitgezonden...ze hebben gewoon uit een aantal eps soms wel 5 minuten geknipt omdat het te geweldadig was...
eps 14-26 zijn uncut...
Oud 05-02-2005, 18:45
Verwijderd
Bah, geweld is niet leuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten