Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 20:50
King Qudsi
King Qudsi is offline
Hoe goed verzorg jij je gebit? Ga je graag naar de tandarts of ben je eerder bang voor de tandarts? Heeft iemand wel eens iets ergs of iets heel erg pijnlijks meegemaakt? Ik ben benieuwd.

Mijn gebit is superieur aan alle andere gebitten samen. Meestal maak ik er gebruik van om hoogspanningskabels door te bijten en gewapend beton, dat wil zeggen op momenten dat ik niet bezig ben woordenboeken doormidden te scheuren met mijn oogleden terwijl ik ze nakijk op typefouten. Mijn gebit heerst, kogels ketsen er op af en de parelwitte glans die er af komt is een miljoen keer meer verblindend dan alle sterren in het universum samen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 21:00
Lelle_*
Lelle_* is offline
Eeeeehh ja..
Gefeliciteerd.
Oud 29-03-2005, 21:03
King Qudsi
King Qudsi is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 29-03-2005 @ 22:00 :
Eeeeehh ja..
Gefeliciteerd.
Bedankt. Is de vraag die ik stel te moeilijk voor je? Zo nee; reageer er dan ook ontopic op in plaats van het topic te verneuken met zulk een onzinnige reactie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 21:06
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik poets mijn tanden 2x per dag.
Maar naar de tandarts ga ik nie graag, omdat ik een paar jaar geleden mijn tanden heb afgebroken en toen heb ik heel wat nare behandelingen gehad. Dus niet echt goede ervaringen mee.
Oud 29-03-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
King Qudsi schreef op 29-03-2005 @ 22:03 :
Bedankt. Is de vraag die ik stel te moeilijk voor je? Zo nee; reageer er dan ook ontopic op in plaats van het topic te verneuken met zulk een onzinnige reactie.
Misschien wel een logisch reactie hoor.. na je verhaal..

Ik zorg niet zo geweldig goed voor m'n tanden vind ik. Ik word er nl zó gek van dat ze weer scheef staan door m'n verstandskies. Maarja.. ik heb slotjes en als dat gedoe met m'n verstandskiezen voorbij is komt het hopelijk goed. Gelukkig heb ik nog geen gaatjes.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 21:14
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-03-2005 @ 22:11 :
... Gelukkig heb ik nog geen gaatjes.
Ik heb vroeger wel gaatjes gehad. Toen poetste ik niet echt goed enzo. Maar sinds een paar jaar (na die breuk van mijn voortanden) moest ik wel goed voor mijn tanden gaan zorgen en ik heb dus ook geen gaatjes meer gehad.

Regels voor berichten