![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien moet je zelf ook een foto plaatsen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik weet niemand voor je maar ik vind het wel enigszins kansloos, zonder verder denigerend te willen zijn...waarom ga je niet gewoon naar de wallen ?? (en dat is een serieuze vraag)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
->CG! SLOT! WAARSCHUWING! BAN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik voel er niets voor, maar is het geen idee om in je "echte" omgeving naar iemand te zoeken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens, enlightenment postte om 3uur dat we niet denigrerende opmerkingen mogen maken etc.. wie weet wat voor posts ze allemaal heeft verwijdert vann8 van mensen die al bijdehand of hufterig hebben gedaan.. en had ie vann8 alle reden om zo te reageren.. mja, neemt niet weg dat je er dan net zo goed een slotje op kan pleuren, want dit is tog een kansloos topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat verwacht je met zo'n ts? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit topic hoort hier niet eens. Dat zou jij moeten weten, jij bent forum-baas hier... Maarja. Ontopic: Waarom schrijf je je niet in op zo'n dating-site ? Ik denk dat je daar iets meer succes hebt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal het je vertellen: de rest van je post doet NIETS maar dan ook NIETS om een meisje ervan te overtuigen "ja dit is wel iemand die ik leuk vind en aantrekkelijk". Dat zal in het dagelijks leven ook zo zijn... in een cafe tegen iemand zeggen dat je Geert heet en 24 jaar bent en niet-religieus is niet echt iets wat je bijzonder, interessant of aantrekkelijk maakt he? Lees es een boek, surf hierheen en kijk naar wat vrouwen wel interessant vinden. Het enige waar je nu op hoopt is dat iemand je zielig genoeg vind om sex met je te hebben... dat je de stap maakt om er iets aan te doen is een hele goeie en verdient respect. Er zijn veel mensen die er niet de ballen voor hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(whatever het verschil is uiteindelijk)
||
Citaat:
Loop een paar keer langs de raampjes en neem degene met de dikste tieten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Psychologie |
onderzoek over aanranding> meisjes met zo'n gebeurtenis gezocht! anhur | 3 | 26-09-2008 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been Nieni | 4 | 29-06-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |