Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben ook wel benieuwd naar deadly outlaw rekka, ben altijd wel in voor een Miike. Na afloop helaas vaak niet zo meer... Ju ![]() Verder eigenlijk maar een mager lijstje, maar idee is wel aardig....
||
Citaat:
Ju-on 1 heb ik al, maar wil deel 2 wel zien, en ben ook wel geinteresseerd in die deadly outlaw, wat ik tot nu toe van miike heb gezien vond ik de moeite wel waard. Battle royale 2 weet ik niet of ik die wel wil zien, die schijnt nogal slecht te zijn en ik vond deel 1 echt geweldig, dan krijg je misschien zo'n matrix effect ![]() Maar het idee is heel goed, er moeten meer aziatische films op tv ![]() Valt me trouwens heel erg mee dat mtv dit doet, misschien omdat ze scheldwoorden in het japans niet hoeven te censureren ofzo. Vorig jaar was mtv trouwens ook goed bezig, toen draaiden ze Clerks en Kids.
|
Deadly Outlaw Rekka is wel een aardige film maar niet de meest voor de hand liggende keuze.
Op zich wel een leuk innitiatief natuurlijk, maar ik hekel het opportunistische, reactionaire karakter van deze nieuwe trend. De grote vraag is dus of we hier wel zo blij mee moeten zijn.
|
En sinds wanneer is het normaal om de complete Aziatische cinema neer te zetten als cult? Net alsof alle films uit Japan en omstreken voornamelijk drijven op gore, sex, bizarriteiten en andere extreme dingen.
![]() ![]() Stelletje domkoppen.
||
Citaat:
Misschien komt het doordat er zoveel amerikaanse remakes van aziatische films worden gemaakt, dat mensen daardoor op zoek gaan naar de bron ofzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is inderdaad een beetje opportunistisch en het hele 'laten wij ook eens iets aparts proberen'-idee druipt ervan af. Achja, het is beter dan niets. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En MTV staat bekend om haar band wagon-houding ten opzichte van moderne (aankomende) trends. Triest, maar waar.
|
Ik las vanochtend dat ze ook na april nog doorgaan met aziatische films, ze doen het per land. April is Japan aan de beurt, daarna gaan ze door met Korea(shiri, musa). Musa wil ik sowieso nog zien, shiri weet ik niet of dat wat is. Is er al een totaal programma van welke films ze uit willen gaan zenden?
||
![]() |
Citaat:
Ik snapte er niks van. Eng jongetje wel. Wat waarschijnlijk komt door het feit dat ik niet de hele film gezien heb.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
haaden gewoon bij deel 1 moeten laten. vindt het ook gek dat ze niet deel 1 uitzenden
||
Citaat:
||
Juon - The Grudge 2
Deadly Outlaw:Rekka Battle Royal II Musa The Warrior Shiri Volcano High Drunken Master 3 ![]() Natural City Tube Sword in the Moon Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is net zoiets zeggen als: Chinezen, Japanners en Koreanen lijken op elkaar (en die taal ook). Of Duitsers, Belgen en Nederlanders lijken op elkaar (en die taal ook). ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vooral als het gaat om taal, kun je dat duidelijk horen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan op het eerste gezicht trouwens ook niet het verschil tussen een duitser en een belg zien.
||
Citaat:
![]() wat zijn chinesen eigelijk lelijk!!!!!! ![]() mensen uit Japan niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Raad de film -1991- | 126 | 30-01-2009 16:26 | |
Films, TV & Radio |
Invloed van Videoclips. Jullie mening? Ericos | 18 | 06-01-2007 12:46 | |
Muziek |
Je zoekt de titel van een liedje; Help elkaar ! (deel twintig) antigone | 500 | 29-07-2006 00:54 | |
De Kantine |
Wat ga jij dadelijk doen? TommY_ | 500 | 14-01-2006 20:13 | |
Films, TV & Radio |
Infernal affairs lovetear | 14 | 18-09-2005 00:12 | |
Films, TV & Radio |
MTV - naar welke programma's kijk jij het liefst? levi's | 111 | 31-08-2005 13:11 |