Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 12:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
... dat je tanden uitvallen??? Kheb eens gehoord dat het betekend dat je onzeker was over iets ofzo?
Advertentie
Oud 09-04-2002, 12:52
DrFreeman
DrFreeman is offline
lijkt me heel sterk, dromen doe je toch meestal over hetgene waarmee je die avond daarvoor aan dacht mee in slaap bent gevallen?

*wat een zin*
Oud 09-04-2002, 12:55
Boogie
Boogie is offline
als elke droom een kern van waarheid zou hebben, zou je een heeeeeeeel raar leven leiden...
Oud 09-04-2002, 12:58
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Waarom geloof je erin?
Oud 09-04-2002, 13:27
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Waarom geloof je erin?
Kheb toch niet gezegd dat ik erin geloof?
Ik vroeg me gewoon af of iemand het wist wat het betekende omdat het toch iets is dat vaak voorkomt in dromen...
Oud 09-04-2002, 13:30
Diablos
Diablos is offline
dromen zijn een weerspiegel van je emoties, gevoelens en gebeurtenissen die je in dagelijks leven mee maakt..
ze kunnen heel veel zeggen over je geestelijke toestand en hebben wel degelijk een betekenis..
dromen over tanden die uitvallen geven aan dat je je ergens machteloos over voelt..
Oud 09-04-2002, 13:30
Aurora
Aurora is offline
Ik heb inderdaad volgens mij ook wel es gehoord dat je dan onzeker over iets bent ja..weet er zo snel ook geen sites voor ofzow..moet je misschien even op mystiek voor kijken.
Oud 09-04-2002, 13:41
de
de is offline
dat je een afspraak met de tandarts hebt
Oud 09-04-2002, 14:14
Qamra
Qamra is offline
Eens zien..

*kuche* *kuche* stoffig..

Als uw tanden uitvallen zult u te maken krijgen met zorgen de uw trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren

en

Wanneer u droomt dat uw tanden loszitten staan u mislukkingen en slechte tijden te wachten

en

Dromen dat u tanden uitspuwt is een teken van naderende ziekte of ziekte van een familielid

en heel misschien

Een droom over tanden voorspelt dat u op onpleziere wijze met ziekte of onrustige mensen in aanraking zult komen.

Gossie.. Denk niet dat dit echt is wat je wilde horen
Oud 09-04-2002, 14:17
DrFreeman
DrFreeman is offline
waar haal je dat vandaan?
Oud 09-04-2002, 14:19
king112
king112 is offline
Das gelul
Oud 09-04-2002, 14:20
vixen
vixen is offline
*pakt dromenboek erbij*

Met de tanden vermalen we ons eten, dat we als energiebron nodig hebben. Aan dit beeld ligt agressiviteit ten grondslag. Het verlies van tanden in een droom wijst dus op een opmerkelijk verlies aan energie, in sommige gevallen zelfs op een bedreiging van de potentie - hetgeen aan de tanden ook een seksuele betekenis toekent. (...) verliezen jonge meisjes in hun droom hun tanden, dan duidt dit vermoedelijk op het verlies van de maagdelijkheid of op remmingen op het intermenselijke vlak. Tanden die in een droom uitvallen kunnen ook op schuldgevoelens in de liefde wijzen. (...) oudegyptische onderzoekers, maar ook Artemidoros (??) zeiden over het uitvallen van tanden: Er staat ons tegenspoed te wachten, er zou ook een familielid kunnen overlijden.

Freud zei dr nog over dat als je je tanden verliest je geremd bent in de liefde, of dat je dus je maagdelijkheid gaat verliezen.

hoop dat je hier iets uit herkent, heb k dat iig niet voor nix zitten te typen..
Oud 09-04-2002, 14:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
waar haal je dat vandaan?
Uit mijn "wat betekenen dromen"boek

En gelul. Tsja tis maar waar je in geloofd he. Tis ook niet echt letterlijk. Kan ook een gebeurtenis zijn die ze zelf onwijs erg vind, maar die best meevalt. Of idd een echt groot probleem of ziekte, maar die snel opgelost is.

Just a matter of belief... En interpretatie
Oud 09-04-2002, 14:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
otherside schreef:
*pakt dromenboek erbij*

Met de tanden vermalen we ons eten, dat we als energiebron nodig hebben. Aan dit beeld ligt agressiviteit ten grondslag. Het verlies van tanden in een droom wijst dus op een opmerkelijk verlies aan energie, in sommige gevallen zelfs op een bedreiging van de potentie - hetgeen aan de tanden ook een seksuele betekenis toekent. (...) verliezen jonge meisjes in hun droom hun tanden, dan duidt dit vermoedelijk op het verlies van de maagdelijkheid of op remmingen op het intermenselijke vlak. Tanden die in een droom uitvallen kunnen ook op schuldgevoelens in de liefde wijzen. (...) oudegyptische onderzoekers, maar ook Artemidoros (??) zeiden over het uitvallen van tanden: Er staat ons tegenspoed te wachten, er zou ook een familielid kunnen overlijden.

Freud zei dr nog over dat als je je tanden verliest je geremd bent in de liefde, of dat je dus je maagdelijkheid gaat verliezen.

hoop dat je hier iets uit herkent, heb k dat iig niet voor nix zitten te typen..

Welk boek heb jij? Mijn boek gaat alleen uit van voorspellingen en niet van betekenissen van dingen..
Oud 09-04-2002, 14:24
vixen
vixen is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Welk boek heb jij? Mijn boek gaat alleen uit van voorspellingen en niet van betekenissen van dingen..
hm..even kijken..de dromen encyclopedie, van Georg Fink. Je moet gewoon alles opzoeken op woorden, staat er n huge verhaal bij.
Oud 09-04-2002, 14:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
otherside schreef:

hm..even kijken..de dromen encyclopedie, van Georg Fink. Je moet gewoon alles opzoeken op woorden, staat er n huge verhaal bij.
Ik heb "10.000 droom verklaringen. Het klassieke Handboek over de interpretatie en uitleg van ons geheime Droomleven" van Gustavus Hindman Miller

Ik ga maar eens op zoek naar jou boek dan..
Oud 09-04-2002, 14:29
vixen
vixen is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Ik heb "10.000 droom verklaringen. Het klassieke Handboek over de interpretatie en uitleg van ons geheime Droomleven" van Gustavus Hindman Miller

Ik ga maar eens op zoek naar jou boek dan..
meestal klopt er niks van hoor..en bij alles wat freud interpreteert gaat et over sex. maar altijd leuk om zo iets te hebben..
Oud 09-04-2005, 16:39
Xonzo
Xonzo is offline
elke droom heeft zijn eigen betekenis en die is ook voor elke persoon anders.
Oud 09-04-2005, 16:43
Verwijderd
Een vriend van mij heeft laatst gedroomd dat ik werd overreden door een 10-tonner vrachtwagen.

Oud 09-04-2005, 16:44
lukie
lukie is offline
Volgens een website die dromen vertaalt betekend het dat een bekende zal sterfen. Stond op www.hartsvriendin.nl/dromen.html
Oud 09-04-2005, 16:46
Verwijderd
Ik droomde laatst dat iemand nuttloze topics ging uppen.
Oud 09-04-2005, 16:57
PV
PV is offline
Idd een nutteloze up.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten